גרייט דיגיטל

סוכנות פרסום

כתבות אחרונות

 
סניף רשת AM:PM / צילום: תמר מצפי

שיטוט אורבני: האם השת"פ בין סוכנות הפרסום גרייט ל-AM:PM התל אביבית עומד לפני סיום?

ל"גלובס" נודע כי הרשת בוחנת את האפשרות להחליף משרד פרסום ונפגשה לצורך זה עם מספר מצומצם של משרדים • חלק ניכר מהפעילות השיווקית-פרסומית של הרשת נשענת על פעילות המחברת בין זירות דיגיטליות, נקודות מכירה והצרכנים

ענת ביין-לובוביץ' 28.07.2020
משרדי דיגיטל/  צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב

תעשייה על פרשת דרכים: "רוב משרדי הדיגיטל יגוועו וייסגרו"

משרדי הדיגיטל הקטנים היו חוד החנית של החדשנות בפרסום • הלקוחות נהרו אליהם, ורובם קיבלו הצעות רכישה ממשרדי פרסום מסורתיים שחיפשו לחדור לעולם החדש • ואולם לאחרונה הודבק הפער ויצר עבורם איום קיומי • בכיר בענף: "כמה כבר אפשר להרוויח מתקציב של 2-3 מיליון שקל מגוגל ופייסבוק?"

ענת ביין-לובוביץ' 14.09.2019

"החלק של הדיגיטל בתחרות האפ"י - נקודת מפנה בענף הפרסום"

כך אומר גיא סעד, מנכ"ל גרייט דיגיטל שזכתה בפרס פלטינום על קמפיין לקליק של יוניליוור ■ אמיר גיא, יו"ר איגוד חברות הפרסום ומנכ"ל אדלר-חומסקי, הזוכה הגדול של הערב: ניכר שגם משרדי הפרסום וגם המפרסמים מפנימים את מהפכת העידן הדיגיטלי

ענת ביין-לובוביץ' 05.07.2017

אפ"י: שופרסל (גיתם ואדלר) זכו בפלטיניום; יוניליוור וגרייט - בגרנד

המשרד הבולט בתחרות האפ"י השנה הוא אדלר-חומסקי עם 11 מדליות – רבות מהן זהב

ענת ביין-לובוביץ' 04.07.2017
mapp

גרייט תשמש נציגה רשמית בארץ של חברת הטכנולוגיה Mapp

גרייט דיגיטל תשווק את המערכת של Mapp, המייצרת מוצרים מבוססי דאטה, ותציע ללקוחות את האפשרות להשתמש בנתונים שנאספו כדי להפוך אותם למהלכים שיווקיים ופרסומיים

ענת ביין-לובוביץ' 27.04.2017