גרייט תשמש נציגה רשמית בארץ של חברת הטכנולוגיה Mapp

גרייט דיגיטל תשווק את המערכת של Mapp, המייצרת מוצרים מבוססי דאטה, ותציע ללקוחות את האפשרות להשתמש בנתונים שנאספו כדי להפוך אותם למהלכים שיווקיים ופרסומיים

mapp
mapp

סוכנות הפרסום גרייט דיגיטל תשמש נציגה רשמית של חברת הטכנולוגיה Mapp. חברת Mapp מייצרת מוצרים מבוססי דאטה, וגרייט תשווק בישראל מערכת שמחברת את הממשקים הטכנולוגיים של האונליין והאופליין. גרייט תציע ללקוחות לא רק את המערכות אלא גם את השימוש בנתונים הנאספים והפיכתם למהלכי שיווק ופרסום.

דאטה היא אחד מהטרנדים החמים בעולמות השיווק והפרסום, ובשנים האחרונות מושקעים בארץ ובעולם מאמצים רבים, טכנולוגיים וכספיים, כדי לאסוף דאטה על לקוחות הפירמות באמצעות ממשקים באונליין ובאופליין. חלק מהאתגר הוא לחבר בין הממשקים ולייצר מערכת אחת שיודעת לעבד את המידע שנאסף מכל מערכת בנפרד ו"לתרגם" זאת לכדי אינפורמציה שמישה לפירמה - אינפורמציה שתטייב את מהלכי השיווק והפרסום.

בדרך-כלל עומדות מאחורי מערכות אלה חברות טכנולוגיה כגון IBM ואורקל, ואילו מפרסמים, חברות מדיה ומשרדי הפרסום משתמשים בהן, אך לא משווקים אותן.

בהפיכתה למשווקת נוקטת גרייט צעד חריג, שכן היא לא רק מצביעה על מערכת שעדיפה לטעמה, אלא הופכת להיות חלק מהמערכת. מדובר בחיבור לחברת טכנולוגיית שיווק דיגיטלי גדולה מאוד, עם למעלה מ-3,000 לקוחות בעולם, בהם דויטשה בנק, מרצדס ופפסי.

הפלטפורמה של Mapp משלבת בין מערכת אוטומציה שיווקית לבין מערכת DMP (ניהול דאטה). גרייט תאפשר לרכוש את המערכת במלואה או חלקים ממנה, וחלק מהיתרון שלה הוא מחיר אטרקטיבי, שיקל גם על ארגונים שאינם עשירים לרכוש אותה.

הפלטפורמה המשולבת תיתן מענה לכלל הפעילויות השיווקיות והפרסומיות של מותגים בערוצים כמו פייסבוק, מייל, הודעות SMS, אינסטגרם, גוגל, דיספליי באתרים הישראליים ו-ILX.

"תקרת הזכוכית נשברה בכל הנוגע לאופן שבו ניתן לפגוש את הצרכן בדיגיטל ומבחינת מסע הלקוח שאנחנו יכולים לייצר עבורו", מסביר ערן לופו, מנכ"ל 49ers, חברת הפרפורמנס והדאטה של גרייט דיגיטל. "הפלטפורמה של Mapp תאפשר להגיע לתוצאות עסקיות טובות יותר".

לדברי פר ג'ון ג'נסן, מנהל צפון אירופה, בריטניה והמזרח התיכון ב-Mapp, "השקענו מאמצים רבים בבחירת השותף הנכון שייצג אותנו בישראל, ואני בטוח שהצוות הישראלי ימנף את היכולות שלנו בצורה הכי טובה, במטרה להפוך לוואן סטופ שופ עבור כל הצרכים הדיגיטליים והפרסומיים של מותגים ישראלים".