דורון אביגד

כתבות אחרונות

 
פרופ' גילי רגב יוחאי, מנהלת היחידה למניעה ובקרת זיהומים / צילום: איל יצהר

הרופאה שאחראית להובלה של ישראל בחיסונים כבר מתכוננת למגפה הבאה

פרופ' גילי רגב יוחאי, מנהלת היחידה לבקרה ומניעת זיהומים בשיבא: "במשבר הלחיץ אותי להתראיין, אבל היה לי חשוב להרגיע את החרדתיים ולהזהיר את מי שלא שם קצוץ. קראו לי 'הרופאה של רפי רשף' ומתנגדי חיסונים איימו עליי. איך הסלבס עומדים בזה?" • פורטפוליו

דורון אביגד 26.09.2022
אפרת דובדבני, מנכ''לית מרכז פרס לשלום וחדשנות / צילום: באדיבות מרכז פרס לשלום וחדשנות

אפרת דובדבני, מי שעבדה עם רבין בימיו האחרונים: "לקראת סוף הכהונה של בנט הרגשתי דה ז'ה וו"

אפרת דובדבני, מנכ"לית מרכז פרס לשלום וחדשנות ויד ימינם של פרס ורבין: "לקראת סיום הקדנציה של בנט כראש ממשלה הייתי ממש בחרדה. זה הזכיר את התקופה שלפני רצח רבין. באותם ימים לצאת לרחוב הפך למשימה מורכבת" • פורטפוליו

דורון אביגד 16.09.2022
אדר' עדה כרמי / צילום: איל יצהר

זוכת פרס ישראל לאדריכלות: ״השכר בענף הפך לבלתי אפשרי״

בגיל 85 האדריכלית עדה כרמי מרגישה עדיין בשיא כוחה: "כשבן אדם עובד - הזמן לא משחק תפקיד" • אחרי שתכננה את בית המשפט העליון עם אחיה רם כרמי ואת בית הליבה בכותל המערבי בעלות של 70 מיליון שקל, היא מסמנת יעד נוסף: "אני רוצה יותר פרוייקטים של דיור, ליצור שכונה קטנה עם תחושת זהות ושייכות"

דורון אביגד 10.09.2022
הכירו את היזמים שנכנסים לנעליים של המדינה / עיבוד: אלישע נדב

איך זה שמתכנת אחד עצמאי מצליח לפתור בעיה שהמדינה נכשלה בה

בוט שמקצר את התור לחידוש דרכון, מד עומס שמדווח עד כמה עמוס בנתב"ג ומחשבון ארנונה שמראה מה העירייה עושה עם הכסף • במקום לקטר על הביורוקרטיה הנוקשה, בשנים האחרונות יזמים החליטו למלא את החלל שהותירה המדינה ויצרו טכנולוגיות שמייעלות את השירות הציבורי • אלא שרבים מהם מעידים שהמדינה טורקת בפניהם את הדלת

דורון אביגד 10.09.2022
מיכאל אנגסטלר, מייסד שותף Cybellum / צילום: איל יצהר

היזם שעשה אקזיט ענק בלי תואר ראשון: "נכנסתי לקבוצה של הביל-גייטסים"

היזם מיכאל אנגסטלר עשה אקזיט של 220 מיליון דולר, אבל הציב לעצמו "חוק פנימי" שלפיו בשנה הראשונה הוא לא עושה שום שינוי קיצוני בחיים שלו • בספטמבר הקרוב תחול שנה מאז העסקה, ואז, הוא אומר, הוא יחשוב קצת יותר לעומק מה הוא רוצה לשנות ומה לא • אבל, הוא אומר, "אני לא הולך לקנות מסוק"

דורון אביגד 03.09.2022
שגיב גרינשפן, מנכ''ל פריורטי / צילום: איל יצהר

המנכ"ל שנשבע שלא יעסוק במחשבים - והיום מנהל חברת תוכנה עם 75 אלף לקוחות

כששגיב גרינשפן סיים את לימודיו במגמת מחשבים בתיכון ושאלו אותו מה הוא ירצה לעשות, הוא השיב "מה שבטוח, אני לא אעסוק במחשבים" • היום הוא מנהל חברת תוכנה עם 75 אלף לקוחות, ומודה שמשבר ההייטק לא פוסח גם עליהם: "היום הלקוחות בהייטק חושבים פעמיים לפני שהם משקיעים בהחלפת מערכת - וזה לא משהו שהיה קורה לפני חצי שנה"

דורון אביגד 27.08.2022
משה פרידמן / צילום: איל יצהר

גידלו אותו להיות רב גדול, אבל הוא התאהב בטכנולוגיה והחליט לחבר חרדים להייטק

משה פרידמן, חרדי משושלת רבנים מפוארת, היה על המסלול המהיר לרבנות, אבל אז גילה את הטכנולוגיה, הקים סטארט-אפ והפך להיות גשר בין החרדים להייטק • אחרי שבע שנים של תוכניות הכשרה לחרדים, יש כבר אפילו יוניקורן מהמגזר • "ההייטק מתאים לחרדים מבחינת היכולת להמציא, לפתור בעיות", הוא אומר

דורון אביגד 20.08.2022
נחמה רונן / צילום: איל יצהר

האחראית על המטענים בנתב"ג: "עד פסח הכאוס בתעופה ייגמר"

נחמה רונן הייתה העוזרת הצמודה של רפול במשך כ-17 שנה, עד שהוא החליט למנות אותה למנכ"לית המשרד לאיכות הסביבה - ובכך היא הפכה לאישה הראשונה שעומדת בראש משרד ממשלתי • היום כיו"ר קבוצת ממ"ן היא מתמודדת עם כאוס המזוודות הנעלמות בנתב"ג, ומודה: "ענף התעופה בטירוף"

דורון אביגד 13.08.2022
קרן צוקרמן - פיזבק / צילום: איל יצהר

היזמת שהשיגה 70 אלף משתמשים, ודווקא אז שינתה כיוון והתחילה הכל מחדש

קרן צוקרמן עשתה שינוי גדול בקריירה כשהפכה ממשפטנית בכירה ליזמת טכנולוגית • אבל גם אחרי שכבר פיתחה אפליקציית פינטק והגיעה ל-70 אלף משתמשים, היא החליטה לוותר על הכל ולשנות כיוון: "הבנו שיש הזדמנות להגיע להרבה יותר אזרחים שייהנו מהתחרות החדשה - רק שבמקום לפנות לצרכן ישירות, אנחנו מאפשרים לעסקים לקבל את התמונה הפיננסית המלאה עליו"

דורון אביגד 06.08.2022
עו''ד ניצן כספי שילוני / צילום: איל יצהר

"השילוב בין דת ומדינה הרסני": עורכת הדין הדתייה שמתחרה בבית הדין הרבני

עו"ד ניצן כספי שילוני גדלה בלב הציונות הדתית ומגיל צעיר התרעמה על היחס המפלה לנשים • היום היא מסייעת לנשים עגונות ובמסגרת זו הצליחה להקים מסגרת אלטרנטיבית לבתי הדין הרבניים, שתשחרר נשים בחסות ההלכה: "זה מהלך שיכול לחולל שינוי - פתאום קמה לרבנות תחרות"

דורון אביגד 30.07.2022
גלי בראון. צולם במוזיאון האשליות, נמל ת''א / צילום: איל יצהר

"משפיענים מובילים מרוויחים מעל 200 אלף שקל בחודש": סוכנת כוכבי האינסטגרם חושפת הכל

גלי בראון, העורכת המיתולוגית של "ערב טוב עם גיא פינס", המציאה את עצמה בקורונה מחדש כסוכנת של משפיעני רשת כמו קורין גדעון, אורטל עמר ונדיר אליהו • אם זה נשמע לכם כמו שינמוך בקריירה, אתם כנראה לא מבינים במה מדובר: "משפיענים הם אנשי מכירות לכל דבר. זה ערוץ הקניות החדש" • מדד המותגים 2022

דורון אביגד 30.07.2022
באסם ג'אבר / צילום: איל יצהר

כל הדרך מקול ישראל: העיתונאי ששולט בתקשורת הערבית בארץ

אחרי כ-30 שנה בקול ישראל, העיתונאי בסאם ג'אבר החליט לפרוש והקים את פאנט, אז שבועון למגזר הערבי והיום אימפריית תקשורת • אבל גם עם אתר של 5 מיליון גולשים הוא עדיין רודף אחרי מפרסמים: "מציעים לנו אולי 20% מלתקשורת היהודית. הכי קל להיות מנכ"ל קשת"

דורון אביגד 23.07.2022
ענת חפץ / צילום: איל יצהר

מעצבת האופנה הישראלית הכי מצליחה שאתם לא מכירים

כשענת חפץ החלה את דרכה כמעצבת אופנה, זה היה מקצוע די נדיר בישראל. היום היא כבר עובדת עם פריימרק, מרקס אנד ספנסר וטומי הילפיגר • הכירו את המעצבת הישראלית הכי מצליחה בעולם, שעכשיו גם מקימה מותג אופנה משלה

דורון אביגד 16.07.2022
גלי בראון. צולם במוזיאון האשליות, נמל ת''א / צילום: איל יצהר

הכירו את המשפיענית האמיתית מאחורי כוכבי האינסטגרם

גלי בראון, העורכת המיתולוגית של "ערב טוב עם גיא פינס", המציאה את עצמה בקורונה מחדש כסוכנת של משפיעני רשת כמו קורין גדעון, אורטל עמר ונדיר אליהו • אם זה נשמע לכם כמו שינמוך בקריירה, אתם כנראה לא מבינים במה מדובר: "משפיענים הם אנשי מכירות לכל דבר. זה ערוץ הקניות החדש. המותגים כבר מבינים את הכוח האדיר שלהם - התקציבים זולגים מהטלוויזיה לכיוון שלנו בצורה מופרעת"

דורון אביגד 11.07.2022
תמי גלילי / צילום: איל יצהר

היא חלמה לעבוד בשב"כ, היום היא אחת מארבע מנכ"ליות במדד ת"א-125

תמי גלילי, מנכ"לית אילקס מדיקל, עברה לא מעט אתגרים בתפקיד, כולל הקמת מעבדת קורונה תוך 45 יום בלבד • אבל גם זה לא הכין אותה למשבר שחוותה כשכמה ספקיות גדולות החליטו לעזוב את החברה במקביל: "חשבתי שאני חווה התקף לב, אבל מתברר שככה התקף חרדה ופאניקה מרגיש. חברה שמאבדת סוכנויות, זה לא אירוע בריא. זה הפחיד מספיק כדי לשלוח אותי למיון"

דורון אביגד 02.07.2022
חולוד אבו חרפה / צילום: ענת קאזולה לחברת Q Elite Beauty

גידלו אותה להיות מורה, אבל היא הפכה לספקית האינטרנט של המגזר הערבי

חולוד אבו חרפה גדלה במשפחה בת 9 נפשות במעלות תרשיחא, וכבר בתיכון חלמה להקים חברה משלה. את העסק הראשון פתחה לבדה בחדר של 3X4 מטרים, עד שצמחה להיות ספקית האינטרנט המרכזית של המגזר הערבי. עכשיו היא פועלת להעניק כלים עסקיים לנשים נוספות • "יש חסמים רבים לאישה ערבייה", היא אומרת, "אבל מי שיבוא אליי לחברה יראה ישיבות הנהלה שבהן כולן נשים"

דורון אביגד 25.06.2022

   123456789101112131415   

   נמצאו 367 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 23