אסם: "קטשופ היינץ מכיל 21% רכז עגבניות ולא 61% כמצוין על המוצר - דבר המהווה הטעיה" ■ דיפלומט, משווקת קטשופ היינץ: "זה תרגיל מלוכלך של מונופוליסט; באסם יש ירידה בנתח השוק, אז הם איבדו עשתונות"
בין המוצרים שיימכרו ברשת במחירים זולים מהמקובל: טובלרון, ליסטרין, חטיפי מארס, קולגייט וברילה ■ המנכ"ל והבעלים אייל רביד: "אמכור קולגייט טוטאל ב-4.9 שקלים. היום שסטוביץ מוכר לי קולגייט טוטאל ב-10.2 שקלים פלוס מע"מ"
"תשאלי מי זאת ליימן-שליסל, חוץ משניים וחצי אנשים אף אחד לא יודע. ומה עם חברת דיפלומט? אף אחד לא יודע מי זו. וגם שסטוביץ שקופה לצרכן הישראלי"
"גלובס" חושף: יצרנית ג'ילט, פיירי ו-ORAL B מתחמקת מתשלום מס בישראל, בחסות החוק ■ למרות שלפרוקטר אנד גמבל יש שלוחה ומנכ"לית בישראל, ההכנסות והרווחים נרשמים בשווייץ שבה נהנית החברה ממס מופחת
דיפלומט מעלה מחירים שוב ושוב, ואף אחד לא פוצה פה
זאת החל מ-1 באוקטובר ■ בין המוצרים: מיונז היינץ, עוגיות מילקה וחרדל דיז'ון ■ קמעונאי ל"גלובס": "זו חוצפה, ניסיון למחטף של עוד רווח"
המותגים טובלרון, קפה ג'ייקובס ו-milka יצאו מרשת מגה ■ טונה סטארקיסט הכריזה שוב על עליית מחיר, שהצטברה ל-18%-24% בתוך שנה בלבד
ככל הנראה, מגה חייבה את דיפלומט בחיוב חד-צדדי, והסכסוך פרץ לאחר שדיפלומט דרשה לבטלו ■ עקב הסכסוך הופסקו המבצעים של דיפלומט ברשת
שופרסל סירבה להעלות את מחירי הטונה, וברשת קיים מחסור במותגים ויליגר וטונה סטארקיסט ■ "ברוח התקופה, שופרסל עושה ככל יכולתה למנוע עליות מחיר"
הכיתוב מבטיח את "הטעם הנפלא במשקל חדש" - רק שוכח להזכיר שהמחיר לא ירד, אף שהאריזה צומצמה מ-453 גרם ל-412 גרם בלבד
ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%
השוק הסתכם ב-4.74 מיליארד שקל ■ אפיינו את השנה: חדירת מרככי כביסה מרוכזים, התרחבות המותג הפרטי ותחרות בתחום הדאודורנטים
סטורנקסט: נתח השוק של תנובה ירד השנה ל-17.4% ■ מתחילת 2011 רשם שוק המזון המבורקד צמיחה כספית של 5.9% ■ נתח השוק של שטראוס ואסם עלה
חברת ההפצה משווקת מותגים של חברות בינלאומיות ומקומיות שטופלו עד כה במספר משרדי פרסום ■ היקף התקציבים של מותגי דיפלומט עומד על כ-8-10 מיליון שקל במחירים ריאליים
דוחות כספייםהעלאת מחיריםיבואיוקר המחיהמחירי המזוןענף המזוןקמעונאותרשתות שיווקשופרסלשטראוס