המחקר נערך בקרב 740 משתתפים מכל החברה הישראלית. 93% מהנשאלים ציינו כי הם חושבים על החטופים באופן כמעט תמידי • ניתוחים סטטיסטיים שערכו החוקרים מצאו כי ניתן להסביר כ-50% מהמצוקה הפסיכולוגית הכללית של הציבור בטראומת החטיפה והעמימות ביחס לגורל החטופים
מכון מפרשים של האקדמית ת"א־יפו מקים את מרכז "נמל מבטחים", שיכשיר אנשי מקצוע לטיפול במשפחות חטופים, בחוזרים מהשבי ובבני משפחתם • המטרה: התמודדות יעילה עם הטראומה • ישראל מתגייסת
ארגון "עטופים באהבה" הוקם ע"י מנכ"ל ורביט תום ליבנה ומנכ"ל לוגז איי.או תומר לוי, ובהמשך הצטרף איל וולדמן, מייסד מלאנוקס • "המעטפת הממשלתית לא מספיקה ולא מספקת", מסביר ליבנה • ישראל מתגייסת
אליק שמש הקים את סדנת דה וינצ'י לטובת אבזור רכבי שטח, אך עם פרוץ המלחמה עשה לה הסבה והיא החלה לפעול בתוך אוטובוס • כעת הוא מספק לחיילים גם תספורות וטיפולים, לצד גיוס תרומות • ישראל מתגייסת
הפרויקט שנבנה בעלות של 180 מיליון שקל, כולל 400 יחידות דיור • במכללה מבטיחים שהמחירים נמוכים משמעותית מהמקובל באזור וכי הם ינועו בין 1,300-1,800 שקל לחודש – בהתאם לסוגי היח"ד
69% מהמרצים הביעו אי-אמון בפרופ' בידרמן • המכללה: המאבק מונע משיקולים זרים
במסגרת ההתייעלות שחרר המשרד בימים האחרונים שני לקוחות - אוויס והמכללה האקדמית ת"א-יפו - שהמשרד זכה בתקציביהם ב-2015-2014
מחקר של של ד"ר יוסי לוי-בלז מעלה כי 28% מהטוקבקים לכתבות ברשת על התאבדות מצדדות באקט האובדני
היקף תקציב הפרסום של המכללה עומד על 4 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
היקף התקציב: כ-3 מיליון שקל במחירים ריאליים ■ המכללה פנתה ל-5 משרדי פרסום: AVRAHAM, LEAD, זרמון DDB, לעומק התודעה ו-y&r ישראל
התקציב טופל במשרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין, והיקפו נאמד ב-3 מיליון שקל
אוניברסיטת בר אילןאופן וובהתנדבותחטופיםישראל במלחמהישראל מתגייסתבריאות הנפשפוסט טראומהתום ליבנהתרומות