מתחפושות לפורים, דרך פסטיגל בחנוכה ועד בשר ל"על האש" ביום העצמאות - "גלובס" מציץ אל רשימת הקניות הכי ישראלית שלא פוסחת כמעט על אף חודש בשנה
אולי צדק אבי הפסיכולוגיה המודרנית - סיגר הוא רק סיגר. אבל מצה היא לעולם לא רק מצה
קומסקור: ההוצאה תעלה ב-9% בנובמבר ודצמבר, פי שניים לעומת הגידול אשתקד ולעומת תחזית קודמת של 7% ■ באוקטובר נרשמה עלייה חדה בהוצאות הצרכנים באינטרנט
גלית צור, עורכת דין לענייני משפחה: "בני-זוג שפנו אליי טענו ש'אין להם אוויר בבית' ושסיר הלחץ המשפחתי הוציא מהם אגרסיות חריגות"
עפ"י נתוני ריס, קניון רמת-אביב הוביל את הירידה במכירות ■ פתיחת הסניף של רשת H&M בקניון מלחה בירושלים לא סייעה לבלום ירידה של 11% בפדיונות האופנה בקניון
כ-1.1 מיליון נוסעים עברו בנתב"ג בחגי תשרי ■ היעדים המובילים: ארה"ב, יוון, גרמניה ואיטליה
התשובה: כ-2,600 שקל ב-23 ימים - עלייה של 13% לעומת עונת החגים בשנה שעברה
עיתוני החגים הם תופעה שאומרת המון - לא רק על העיתונות אלא גם על עם ישראל
הנאמנות לשופרסל גבוהה בקרב לקוחותיה, אולם רמי לוי שיווק השקמה נתפסת כזולה יותר ■ מחצית מהקונים סבורים כי יוציאו יותר כסף לקראת החג השנה - בעיקר על רכישת מזון
בניגוד למה שניסו לספר לנו על המלונות בתקופת החגים - מי שחיכה עד עכשיו להזמנת נופש לימים הקרובים יוכל למצוא לא רק מקומות פנויים אלא גם מחירים זולים במיוחד
במקביל, איגוד לשכות המסחר צופה גידול של 7% במכירות רשתות השיווק בחודש החגים בקטגוריות שונות כמו מזון, הלבשה וכלי בית - בדומה לממוצע בשנים האחרונות
בין המבצעים שחשף מנהל העסקים הראשי ברשת, ריצ'י הנטר, לראש השנה: מבצעי 1+1 ומוצרים ב-10 שקל, ב-20 שקל וב-30 שקל ■ "ניתחנו את הרגלי הקנייה בשנים עברו, על מנת להבין מה הלקוחות רוכשים בתקופת החג"
על-פי התחזית, קמעונאיות הענק דווקא צפויות להרוויח ■ חנויות המוצרים לבית, מוצרי האלקטרוניקה והחומרה ייאלצו להילחם יותר על תשומת-הלב של הצרכנים
סקר עבור ערוץ בית ומשפחה: 13% רוצם לראות יותר סרטי בורקס ■ 24% השיבו כי הם מעדיפים לראות יותר סדרות וסרטי פעולה
על הקשר בין יום ההזדהות עם חיות משק ומהמטמה גנדי
איגוד לשכות המסחר: עלות סל מזון ומשקאות למשק-בית עומדת בחודש זה על ממוצע של 1,000-1,500 שקל
המשרוקית מארחת: בודקים את המיתוסהפניקס גמאזכויות עובדיםיהדותימי חופשהמתנותמתנות לחגסוכותראש השנהתרבות: 4 הערות