חברת Effect-TV: בנק הפועלים מחובר לתוכנית במספר רבדים משלימים, והוא בולט בנראות לאורך כל הפרק של "משפחה חורגת" במקום השני - המותג קליק בתוכנית "הישרדות", שהוצג כ"פרס מפנק" לשורדים
בזק וקשת בלטו החודש במדד BCE של Effect-TV: פעילות "האח הגדול" עם נוקיה הגיעה למקום השני; "משפחה חורגת" עם אלון גל, ששכנע לדבר בטלפון הקווי - במקום החמישי
גמר "מפרץ האהבה" של רשת לא הצליח להתברג לטבלת 10 התוכניות המובילות של השבוע החולף ורשם רייטינג ממוצע של 18.5% - בניגוד לרייטינג המקובל בדרך-כלל בתוכניות גמר של ז'אנר הריאליטי