הסוללה החדשה בנויה בטכנולוגיה מתקדמת ולמרות שהיא שומרת על ממדים דומים לנוכחית היא מספקת טווח נסיעה תיאורטי של עד 250 קילומטרים בין טעינות ■ המחיר בארץ עשוי לעמוד על כ-150 אלף שקל
סוס העבודה האמין והסולידי של טויוטה זכה למגע אוהב וקיבל מראה אופנתי יותר ■ הוא עדיין לא מבריק, אבל יספק לקהל הנאמן של המותג את כל מבוקשו במחיר מתון יחסית
החברה צפויה לגייס עד 325 מיליון שקל ■ רווחיה ברבעון זינקו ב-60% לסך של 39 מיליון שקל
יבואנית רכבי רנו וניסאן הודיעה על חלוקת דיבידנד של 50 מיליון שקל ■ פועלת לגייס אג"ח בהיקף של עד 400 מיליון שקל
155 אלף שקל ל"אאוטלנדר" החדשה של מיצובישי, אאודי מוזילה ה-Q7 ב-50 אלף שקל ■ ניסאן חתכה החודש כ-10,000 שקל ממחיר הבסיס של ה"קשקאי"
הגרסה מרובעת המושבים, FOR4, מאבדת מעט מייוחדיות הסמארט
הצצה מיוחדת לנתוני המכירות ולדגמי הרכב החשמליים הפופולריים ביותר בעולם היום ■ וגם: איך נראית מערכת הטעינה המהירה של יונדאי וקיה שנחשבת לראשונה מסוגה בעולם
עם מנוע טורבו חדש ואולטרה-מודרני, שלדה משובחת ורשימת אבזור מקיפה מאוד, מנסה הקוגה המחודש לשמור על הגחלת של המותג פורד בישראל עד להגעת התגבורות
בדיקה השוואתית של צריכת הדלק בין הג'יפונים העירוניים הפופולריים בארץ חושפת אילו דגמים הם החסכוניים בקטגוריה, וגם: הצצה לאוטובוסי הקומתיים שנכנסים לשימוש בישראל
בחסות היבוא המקביל מגיעה אלינו אחת המשפחתיות הגדולות הקלאסיות של השוק הצפון האמריקני ■ עם מראה ייצוגי, מתלים רכים, הנעה נקייה וחסכונית ותא נוסעים ענק, היא מציעה פתרון ייחודי בנישת המנהלים
ניסאן אלמרה החדשה סוגרת פינה חשובה במערך הדגמים של המותג בישראל ועונה על הדרישות הבסיסיות של ציים ושל לקוחות נטולי אמביציה
היבואנית המתחרה, דלק רכב, מציגה גידול של 22% ברווח הרבעוני ל-170 מיליון שקל, אחרי שגם ברבעון הראשון נהנתה מתרומת השקעתה במובילאיי
המחיר נע בין כ-157 אלף שקל לדגם בנזין אוטומטי בסיסי ועד 195 אלף לדיזל מפואר - תמחור תחרותי שלא יבריח את חוג הלקוחות הנאמן של הקאשקאי בישראל, אך ספק אם יהיה בו כדי לערער את ההגמוניה של מובילות השוק
עם הון עצמי של מיליארד שקל, שרובו פנוי לרכישות חדשות, 4 מותגי רכב ופיזור עסקי מהרחבים ביותר בענף הרכב הישראלי, קרסו מוטורס היא אחת הקבוצות המעניינות ביותר בענף הרכב ■ כתבה שנייה בסדרה
אף שבוצעו בה שינויים ועדכונים רבים, אאודי TT דור שלוש נותרה כשהייתה: מושכת עין, קורנת, רעננה. התנסות בדגם החדש והמשודרג מגלה שהגרסה הנוכחית מייצרת את מיטבה עם הכי הרבה חן, שכנוע, נינוחות ובשלות
ניסן NOTE החדשה היא השימושיות בהתגלמותה: קומפקטית מבחוץ אבל מרווחת מאד מבפנים, סופר חסכונית, נעימה לנהיגה ומצוינת לשינוע מטען ■ האם זה יספיק לה כדי להיות יותר מהערת שוליים?
טויוטהיבוא רכביפןמבחן דרכיםמיצובישי מכונית חשמליתקרלוס גוהןרכברכב חדשרנו