סידס

כתבות אחרונות

 
חנות קונספט של האריבו (Haribo) בבון, גרמניה / צילום: שני מוזס
יבוא | בלעדי

סידס תייבא לישראל את סוכריות הגומי של Haribo

בשלב זה לא ישווק בישראל כל הפורטפוליו הרחב של החברה הגרמנית, ויימכרו רק חמישה סוגי סוכריות גומי • בכך מרחיבה סידס את מגוון המותגים שהיא מייבאת לישראל, שכולל בין היתר את מותג החטיפים קורני, שוקולד Lindt ושיווק הוופלים של Tim Tam

שני מוזס 26.01.2021
חטיף קורני / צילום: שני מוזס
הסכם הפצה | בלעדי

דנשר וחטיף קורני נפרדים; ההפצה תעבור לחברת סידס

זאת אחרי 24 שנה • מבחינת סידס מדובר בבשורה חיובית לאחר שאיבדה את ההפצה של חטיף מארס לפני כשנתיים • קורני הוא השחקן החמישי בגודלו בקטגוריית חטיפי הדגנים עם נתח שוק של 8%

שני מוזס 03.10.2019
חטיפי מארס / צילום: בלומברג

משרד הבריאות: רכיבים אלרגנים במוצרי השוקולד של מארס

לפי הודעת המשרד, "ציבור הצרכנים הסובל מאלרגיה מתבקש לקרוא את רשימת כלל הרכיבים שבכל מוצר, ולא להסתפק בתיבת המידע על רכיבים אלרגנים" ■ "החברה פועלת לעדכון הסימון. אין חשש לאיכות המוצרים המשווקים"

שירות גלובס 24.01.2017

טמפו שוקלת לבצע רה-ארגון במערך הפרסום שלה

מסתמן כי גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של משקה האנרגיה XL במכרז שנערך בין משרדי הפרסום של טמפו ■ מתחילת השנה הושקעו בפרסום XL כ-6.8 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 21.12.2009

סידס: XL הפרה הסכם איתנו לשיווק בלעדי של המשקה בארץ

לטענת חברת משה סידס, XL שיווקה את משקה האנרגיה בישראל גם באמצעות יבואנים אחרים

יצחק דנון 22.11.2009

מותגי דגני הבוקר הנמכרים ביותר בארץ: כריות וקורנפלקס תלמה

מתחילת השנה נרשמה שחיקת מחיר ממוצעת של 2.5% בקטגוריה ■ אחרי שנים ללא תמיכה, א.ד.א שיווק תשקיע מיליון דולר בשיווק מותג הדגנים האמריקני POST

אילנית חיות 09.11.2009

מקאן-אריקסון, גיתם וגליקמן-נטלר-סמסונוב מתמודדים על תקציב XL

בעקבות העברת ההפצה של משקה האנרגיה לחברת טמפו, יתמודדו 3 המשרדים המטפלים בתקציבי טמפו על תקציב הפרסום של XL, המוערך בכ-2.5 מיליון דולר

‎‎‏ענת ביין-לובוביץ' 05.11.2009

אנרגיה כשרה: מותג משקאות האנרגיה XL משיק מהדורה מיוחדת כשרה לפסח

המהדורה יוצרה במיוחד עבור ישראל בקו ייצור מיוחד בהולנד וקיבלה את אישור הרבנות הראשית בהולנד והרבנות הראשית בישראל

שירות גלובס‏ 15.03.2009

סידס פותחת בסינמה סיטי חנות קונספט לסוכריות "ג'לי בלי" בהשקעה של 250 אלף שקל

תבחן מקומות אסטרטגיים לפתיחת חנויות נוספות למותג ; חברת המיתוג הקמעונאי אידאה מיתגה את החנות

שירות גלובס 11.01.2009

תקציב XL יישאר במשרד הפרסום ציבלין

המשרד מטפל מאז תחילת 2008 בכל תקציבי הפרסום בעלי הזיקה הצעירה של סידס, ביניהם: סניקרס, טוויקס, באונטי מארס, באלזן, ומותג הסוכריות PEZ

‎‎‏ענת ביין-לובוביץ'‏ 31.12.2008

חברת סידס תשווק באופן בלעדי בישראל את משקה האנרגיה XL

חברת XL נכנסה לשוק הישראלי בשנת 2004, והיא משווקת כיום בלמעלה מ-5,000 נקודות מכירה, כולל מקומות בילוי וברים ; תחום משקאות האנרגיה בישראל נהנה בשנים האחרונות מצמיחה דו-ספרתית מדי שנה

שירות גלובס‏ 02.10.2008

   1   

   נמצאו 11 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1