רגע לפני שאחד החוקים הכי צרכניים שנחקקו אי-פעם בישראל יוצא לדרך, "גלובס" מקבץ תשובות לשאלות שיתמודדו איתן הצרכנים, ומתעכב במיוחד על הסיטואציות הפחות מובנות
זאת כדי להקל על בעלי עסקים בהטמעת התקנות בנושא, שייכנסו לתוקף ב-19 בדצמבר ■ יו"ר הארגון גלית אבישי קראה לעסקים לראות בחוק הזדמנות לכינון יחסים טובים יותר עם הצרכן
מה אפשר לעשות כאשר אחרי חתימת העסקה עם חברת הסלולר מסתבר שההבטחות הן הבטחות-סרק, שאין קליטה בבית, או שהחשבון מרקיע שחקים בשל חיובים בלתי צפויים?