מה עשו עיתוני סוף השבוע לאיי-קיו של הילד שלכם? מחקר חדש חושף ממצאים מדאיגים
עו"ד אופיר טל, שהוביל את עיתונאי רשות השידור לחתימה על הסכמי השכר החדשים במסגרת הסכם קיבוצי: "רשות השידור תוכל לספק את העיתונות שאנחנו מצפים לה"
כשקבוצת SBC נקלעה לקשיים, רחל בן-צבי זיו הצליחה לשכנע את אילן ציוני לקנות את החברה ולמנותה למנכ"לית ■ עכשיו היא מתכננת להגיע תוך 5 שנים למכירות של 200 מיליון שקל בשנה
לדבריו, "סיפרו על שריפות בדליית אל כרמל ועוספיה, ולא היו שם שום שריפות. העיתונאים לא נכנסים לשטח אלא עומדים ליד החפ"ק, מקבלים מידע בביפר ומיד משדרים אותו"
אדריאן וולדרידג', עורך בכיר ב"אקונומיסט", מסביר ל"גלובס" איך העיתון מצליח להגדיל את תפוצתו גם בעידן האינטרנט, מבקר את הטעויות של אובמה וחוזה את מדיניות ארה"ב בעתיד
HOT ו-yes יצאו במהלכים דומים בסמיכות מדאיגה. תחרות משוכללת או דווקא להפך?
ב-9 החודשים הראשונים של השנה הפסידה "מעריב" 65.8 מיליון שקל - 34% יותר מההפסד בתקופה המקבילה אשתקד ■ ההכנסות ברבעון השלישי ירדו ב-21% ל-77.3 מיליון שקל
זאת, לטענת מו"ל "בשבע" דודו סעדה, בשל אי-שילוב אנשי ערוץ 7 בפאנלים בכנס אילת לעיתונות ■ מנכ"ל אגודת העיתונאים בת"א, יוסי בר-מוחא: "מאחלים להם המון הצלחה"
העיתונות הישראלית הפכה משומרת זכות הציבור לדעת למסעדת פאסט-פוד של מידע
כשאנשים מוצלחים מפסידים, התקשורת לרוב מרגישה חובה לדחוף להם את זה לפרצוף
זו השנה הרביעית שבה מחולקים עיתוני "ישראל היום" בתחנות הרכבת ■ היקף ההפצה היומי של העיתון מסתכם כיום ב-300 אלף גיליונות בימי חול ו-375 אלף גיליונות בסוף השבוע
העיתון הדיגיטלי יופץ כתוכן בתשלום למחשבי לוח (טאבלט) כמו iPad ומכשירים סלולריים
לפי המחקר מאוניברסיטת בן-גוריון, כתבי חדשות מהשורה אינם בנויים למלא את מקומם ולבצע משימות תחקיר בהצלחה
כשבמרכזו של סיפור עומד אדם רב עוצמה וקשרים - דווקא אז גובר הטעם בפרסומו
הפכתי לעבד. התרוצצתי כמו עכבר מסומם, רק שלא יחלוף יום בלי שהשם שלי יתפרסם
התקשורת קופצת על סיפורים עם שמות מפורסמים, גם אם הם לא ממש ראויים לפרסום
ynetאלונה בר אוןגלובסהתקשורתוושינגטון פוסטחמאסידיעות אחרונותישראל במלחמהעיתונאיםתקשורת זרה