"גלובס" ואתר "יצאת גדול" הישוו בין פיצות של רשתות ארציות מבחינת הטעם, אופן ההגעה והתמורה למחיר ■ פיצה 1+1 מדורגת מעל כולן ומפתיעה לטובה, ופיצה מטר זוכה לציון הנמוך ביותר - גם בגלל מחירה הגבוה
לקוחות החברה שישתתפו במבצע יוכלו להזמין את הפיצה תמורת 12 שקל מהסניף הקרוב אליהם, או לקחת אותה בעצמם מהסניף באמצעות קופון
ב-2008 כל המותגים המובילים בתחום המזון המהיר רשמו ירידה, לטובת חלופות זולות יותר כמו חומוס או פלאפל בורגרס בר מתברג גבוה אצל בני-הנוער ברגר קינג ודומינו'ס פיצה מתחזקים בקרב המבוגרים
אירועים ומינוייםמזון מהירמיזוגים ורכישותמכבי תל אביב כדורסלמסעדותמקדונלד'סמשלוחיםנגיף הקורונהניר צוקסולאראדג'