רגע לפני שריקת הפתיחה של המונדיאל - "גלובס" בודק כמה עולים מסכי הטלוויזיה הפופולריים בישראל, אילו מבצעים מציעות רשתות החשמל, איך אפשר לראות את המשחקים בתלת-מימד וב-HD, ולמי כדאי לרכוש מקרן
גלובס לאונג' - הכי יקר שיש: הפלזמה הגדולה ביותר בעולם היא מייצור סדרתי של פנסוניק מדגם TH-103 ■ גודל המסך 103 אינץ', אורכו 2.66 מטר, רוחבו 1.4 מטר, משקלו 215 ק"ג, והוא מוצע ברזולוציית FULL HD
מסכי הטלוויזיה הופכים למרכז מדיה משוכלל: בקרוב יגיעו לארץ דגמים שמאפשרים צפייה בתלת-מימד, שיחות וידיאו דרך סקייפ, גלישה באינטרנט, הקלטת תוכן, כונן קשיח פנימי וחיבור מרחוק למחשב ■ יש למה לחכות
הפופולריות של מסכי ה-LCD נסקה בשנים האחרונות על חשבון מסכי הפלזמה שתופסים רק 7% מהשוק - אבל עכשיו, עם כניסת טכנולוגיית התלת-מימד לסלון הביתי, הן תולות תקוות בשוק החדש בו יש עדיפות לפלזמה
יבואני פנסוניק, סוני וסמסונג הודיעו על תאריכי השקה מתוכננים של מסכי תלת-מימד בישראל ■ תכנים עדיין אין, והעלות הגבוהה אומרת שמי שייהנה מהטכנולוגיה החדשנית בשלב זה הם צרכנים מהאלפיון העליון
מוטי אלמליח, מנכ"ל יורוקום תקשורת דיגיטלית: "אנשים יקנו את המסכים, למרות שכמות התוכן עדיין לא גבוהה" ■ המסך בגודל 50 אינץ' נמכר בארה"ב ב-2,500 דולר; המחיר בישראל לא נמסר
היצרנית הדנית באנג אנד אולפסן תתחיל החודש למכור בישראל טלוויזיות ענק ■ המתחרה פנסוניק תשווק השנה מסכי 150 אינץ'
הטלוויזיות המיובאות לישראל עדיין לא כוללות יכולות תלת-מימד, אך מצוידות בשדרוגים כמו תאורה אחורית ■ הבשורה האמיתית: המחירים מספקים אלטרנטיבה למי שלא רוצה להשקיע בצג LED ■ מסך פיליפס, שהצטיין בבדיקה, עולה היום 7,000 שקל בלבד
הטכנולוגיה שעשתה לאחרונה קאמבק בקולנוע, ששיאו בשובר הקופות "אווטאר", כבשה את תערוכת האלקטרוניקה הבידורית הגדולה בעולם ■ מיקרוסופט חשפה מחשב לוח בשיתוף HP ■ ופורד הציגה מערכת לרכב שמאפשרת חיבור לטוויטר
LG, סוני ופנסוניק מתכננות מהפכה בשוק המסכים השטוחים עם טכנולוגיית 3D
תקציב הפרסום של ענקית האלקטרוניקה עומד על 40 מיליון דולר ■ כיום מטפלת בתקציב סוכנות קירשנבאום, בונד, סנקאל ושות' בניו-יורק
יצרנית מוצרי האלקטרוניקה היפנית תרכוש נתח של 50.2% מסאניו בדיסקאונט של 22% למחיר המניה בשוק ■ הרכישה תאפשר לפנסוניק לחזק את תחום האנרגיה הירוקה ולפתח טכנולוגיות ידידותיות לסביבה
מסך טלוויזיה שעולה כמו מכונית חדשה וטלפון סלולרי עם חיוג מקוצר להזמנת כרטיסי טיסה - לקוחות הפרימיום מחפשים מוצרי סופר-פרימיום, ומוכנים לשלם עליהם מאות אלפי שקלים
יצרניות הטלוויזיה מבטיחות מסכים שעשויים מחומרים "ירוקים" עם טכנולוגיות חסכוניות בחשמל ■ "גלובס" השווה 5 דגמי מסכים חדשים לדגמים שקדמו להם - ומצא כי מדובר בחיסכון של שקלים בודדים בחודש
יצרני האלקטרוניקה רוצים שנישאר בבית מול המסך. בתקופת משבר יש לכך גם הצדקה
בתערוכת IFA בברלין הציגו היצרניות את הטכנולוגיה החדשה ■ סוני ופנסוניק ישיקו ראשונות, השאר הציגו בעיקר אבות-טיפוס ■ הבעיה העיקרית של החידוש: מיעוט סרטים ומשקפיים מגושמים
אולימפיאדהאילון מאסקדוחות כספייםטאוארטלוויזיהטסלהיורוקוםלונדוןצחי הופמןראסל אלוונגר