פסטיבל upfront

כתבות אחרונות

 

למרות הרגולציה: ערוצי הטלוויזיה לילדים בארה"ב מתחזקים

הערוצים ספגו מהלומה לאחר שהוטלה רגולציה על הפרסום לילדים, ובעיקר על קמפיינים של מזון ■ למרות זאת הביקוש לפרסום עדיין גבוה, והמפרסמים מכוונים את הפרסום אל ההורים

אדוורטייזינג אייג' 09.03.2011

פסטיבל הטלוויזיה upfront בניו-יורק: ABC אופטימית לגבי הוצאות הפרסום

בכירים בתחום מעריכים כי המשווקים יוציאו אמנם כסף במהלך המו"מ עם רשתות הטלוויזיה, אך יעשו זאת בשלב מאוחר הרבה יותר מהרגיל - וכמובן ינסו לקצץ במחירים

אדוורטייזינג אייג' 24.05.2009