סקר "פאנלס" עבור "גלובס" חושף שינוי בהרגלי הצריכה: מאז פרצה המחאה הצרכנית, כמעט מחצית מהישראלים משווים יותר מחירים בין חנויות ובין מוצרים ומקפידים יותר לקנות ברשתות מוזלות ■ יותר משליש מהם עדיין לא סלח לתנובה
אתם אולי עובדים פחות, אך בילוי בזמן הפנוי עולה יותר ■ פרופ' דני גוטווין מאונ' חיפה: "לא סתם רואים משפחות שלמות שמסתובבות שעות ארוכות בקניון"
המחאה החברתית לא בולמת את בהלת הקניות לחג: רק 16% מהישראלים יוציאו השנה בפסח פחות מבשנה שעברה - כך לפי סקר מכון המחקר רותם TRI שנערך עבור "גלובס" ■ אלה שכן יקצצו, יצמצמו בעיקר בסעיפי החופשות והמתנות
פועל במחלקת הבשר מזנק על קילו עוף, אך הזינוק בדלק ובחשמל חד ומהיר ממנו
המכירות לקראת יום האהבה בארה"ב צפויות לזנק ב-8% לעומת אשתקד ■ האוהב הממוצע יוציא קצת יותר מ-126 דולר ■ מכירות התכשיטים יזנקו ל-4 מיליארד דולר
דונהיו, שעומד בראש מפלצת האינטרנט הדו-ראשית: eBay ו-PayPal, נחוש להמציא מחדש את חוויית הקנייה ■ ארנק וכרטיס אשראי - אאוט, סלולרי וקוד - אין
מנכ"ל גמא ניהול וסליקה: "המחאה החברתית הובילו לקנייה זהירה וזעירה יותר"
לפי הצעת החוק של ח"כ רונית תירוש, הזיכוי יינתן באופן שימנע את מחיקת הכתוב והלקוח יוכל לקבל את העודף במזומן בתנאי שלא יעלה על 5% משווי העסקה
קנייה בסופר היא הוצאה קבועה ויקרה, אך יש דרכים להוזיל אותה במאות שקלים בחודש: מקנייה במוצ"ש, דרך פיצול קנייה לפי מבצעים ועד הנחות בכרטיסי אשראי
על אף אי היציבות בכלכלת ארה"ב, השבוע שעבר היה שבוע המכירות הטוב ביותר מאז יולי ■ רשתות החנויות רשמו עלייה של 4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד
מדובר בעלייה של 6.6% ושל כמיליארד דולר לעומת "יום שישי השחור" אשתקד
(עדכון) - איגוד הקמעונאות הלאומית של ארה"ב מצפה שכ-152 מיליון בני אדם יגיעו לחנויות בסוף השבוע - עלייה של יותר מ-10% ביחס לשנה שעברה ■ "זה יהיה יום שישי השחור הגדול בהיסטוריה"
צפי לעלייה במכירות בנובמבר ודצמבר לעומת התקופה המקבילה אשתקד ■ ה-'Black Friday', יום הקניות הגדול בארה"ב ייפתח מחר - האם האמריקניים באמת מעוניינים להוציא את כספם בצל הכותרות הכלכליות הפסימיות?
כאילו לא הייתה מחאה מעולם, מחירים בגדי הילדים ברשתות האופנה מרקיעים שחקים ■ "גלובס" מציע פתרונות למי שהחורף הפתיע אותו עם מלתחה ריקה
אם לא שמעתם על החטיפים באגסי, גולי וקונוסים, זה לא במקרה: הם מיוצרים ע"י יצרניות קטנות ולא נמכרים בכל רשת מזון, אך שווה להכירם - כי מחירם נמוך, והטעם מצוין ■ ויש עוד דוגמאות
האם לצרכן הישראלי יש יכולת וכוח לצאת לקרב האמיתי של חרם הצרכנים?
הפניקס גמאישראל במלחמהכרטיסי אשראיקמעונאותקניות באינטרנטקניתירשתות אופנהרשתות שיווקשב"אתיירות