ההסתדרות הודיעה על עיצומים בנמל אשדוד בעקבות מתן עדיפות לעובדים זמניים במשמרות • משרדי התחבורה והאוצר הודיעו כי יעניקו רציפים נוספים למתחריו הישירים – דבר שהוביל להפסקת השביתה
שאול שניידר, יו"ר נמל אשדוד, בוועידת ישראל לעסקים של גלובס: "אוניות ביטחוניות נפרקות בנמל אשדוד בלבד, המזח האמריקאי היה אצלנו. אם הנמל היה בבעלות סינית – האם ניתן לפרוק בו אמל"ח? האם חיל הים היה יכול להשתמש בו?" • על התחזית שלו למשק: " יהיה פה 'בוסט' כלכלי מטורף, בנייה מחדש של הדרום והצפון"
שאול שניידר חשף בכנס התשתיות של גלובס כי 49% ממניות נמל אשדוד יונפקו לציבור, וכן כי עובדי הנמל יזכו לקבל חבילה כחלק מהמהלך • יו"ר הנמל דיבר בכנס על האתגרים בעקבות אירועי ה־7 באוקטובר ועל המצב הגיאופוליטי המתהווה: "סין היא שותפה לציר הרשע יחד עם איראן ורוסיה"
מתוך סכום זה, 150 מיליון שקל הם מהרווחים הצבורים של החברה, ו-120 מיליון שקל נוספים מגיעים מהרווחים השוטפים • החלוקה מבוצעת בהמשך להחלטת הממשלה ופניית רשות החברות הממשלתיות • יו"ר נמל אשדוד, שאול שניידר: "גאים לחזק בעת הזו את קופת אוצר המדינה"
יו"ר נמל אשדוד שאול שניידר דרש מרשות הספנות והנמלים להפקיע את הזיכיון מנמל המפרץ מהחברה הסינית SIPG עד לסיום המלחמה • מנהל רשות הספנות והנמלים במשרד התחבורה, צדוק רדקר בתגובה: המכתב "כולל מידע שאינו מדייק עד כדי שגוי, הכתוב בצורה מגמתית ויש בכדי להביא להטעיית הציבור"
יו"ר נמל אשדוד שאול שניידר פנה למנהל רשות הספנות והנמלים בבקשה לשלול את כתב ההסמכה של החברה הסינית שמפעילה את נמל המפרץ בחיפה עד לסיום המלחמה • זאת לאחר ההודעה כי חברת הספנות הסינית קוסקו תפסיק לשוט לישראל • תגובת נמל המפרץ: "לצערנו, ישנם גורמים שמנצלים דווקא את הימים הללו כדי לפגוע בתחרות ולהחזיר את נמלי הים בישראל לימי המונופול הממשלתי"
בפאנל שעסק בהמשכיות עסקית בזמן המלחמה בוועידת ישראל לעסקים של גלובס, יו"ר נמל אשדוד שאול שניידר אמר כי כי מתקפות החות'ים מחייבות שינויים בתובלה הימית • מנכ"לית וולט ליאור אשכול: "החלטנו שאנחנו נשארים פתוחים. רצינו לאפשר גם לעסקים ולשליחים להמשיך ולהתפרנס" • יו"ר המכון לאנרגיה וסביבה יוסי רוזן אמר כי "הענף תפקד למופת מאז ועד עכשיו, וזה לא מובן מאליו"
Woltחות'יםליאור אשכולמשלוחיםנמל אשדודנמל המפרץנמליםספינותרון מלכאתובלה ימית