בעולם השיווק נהוג לדבר על "משפך השיווק" - התהליך שלקוח פונטציאלי עובר מהשלב שבו אינו מכיר כלל את המוצר ועד שהוא קונה אותו • טכנולוגיות מגוונות משנות בשנים האחרונות את המשפך המסורתי הזה, ומאפשרות לאנשי השיווק בעולם הנדל"ן לשפר, לנטר ולנהל תהליכים אלו בצורה חכמה ויעילה תוך חיסכון במשאבי זמן ותקציב
מנהלי השיווק, החוליה המקשרת בין חברות הבנייה לרוכשים, נאלצים בימים אלה למצוא פתרונות מחוץ לקופסה כדי להמשיך ולמכור דירות • בתפריט: סיורים וירטואליים, שיחות מכירה ב"זום" ופריסת תשלומים • בלי פאניקה
הפרוספקטים וההדמיות הישנות לדירות מוחלפים באפליקציות 3D, מסכי ענק עם אינטליגנציה מלאכותית ומשקפי VR • הכירו את bmby, חברה ישראלית מפארק ההייטק ביוקנעם, שמציעה טכנולוגיה המאפשרת לדמות דירה באופן הכי קרוב למציאות • האם אנו לקראת מהפכה בתחום מכירות הנדל"ן?
דירות לדוגמה הפכו בשנים האחרונות למוצרים שמשקיעים בהם מאות אלפי שקלים, וחלקן גם נמכרות בסוף כמו שהן ללקוח • גיא נרדי יצא לבדוק אילו דירות זוכות להפוך לדירות לדוגמה, ומה הרציונל שמאחורי העיצוב המוקפד
היזם חנוך קס, שעומד מאחורי שכונת היוקרה לציבור החרדי, רמת גבעת זאב, מקים בימים אלה את דיזיין סיטי: מתחם ראשון לעיצוב הבית באזור ירושלים • לדבריו, האזור סובל מחוסר בשטחי מסחר בתחום הריהוט: "השכרנו 16 אלף מ"ר בתוך 4-5 חודשים. יותר מ-60% מהתושבים בסביבה לא רוכשים את הפריטים הללו באזור"
הפופולריות של תמ"א 38 גרמה להצפת השוק בחברות הפועלות בתחום ■ איך הן יכולות לבדל עצמן אל מול כל האחרות ועד כמה הדבר נחוץ?
קשר בלתי אמצעי עם הדיירים, המאפשר להבין העדפותיהם, ורוכשים בעלי פרופיל אחיד המגיעים מסביבתו הקרובה של הפרויקט, תורמים לשיווק ולמכירת דירות תמ"א 38 ■ "למנהלי שיווק בחברות שעוסקות בהתחדשות עירונית יש יותר כלים לטרגט את הקונה הפוטנציאלי שלהם"
הותמ"לחברות נדל"ןיזמות נדל"ןנדל"ן: נדל"ן למגוריםנדל"ן: עסקאות נדל"ןנדל"ן: תכנוןרשות מקרקעי ישראלשדה דבשוק הדיורשיווק