שיווק נדל"ן

כתבות אחרונות

 
אתר חברת Costar. שישה עשר מיליון מבקרים בשנה / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

החברות שמשנות את "משפך השיווק" של פרסום הנדל"ן

בעולם השיווק נהוג לדבר על "משפך השיווק" - התהליך שלקוח פונטציאלי עובר מהשלב שבו אינו מכיר כלל את המוצר ועד שהוא קונה אותו • טכנולוגיות מגוונות משנות בשנים האחרונות את המשפך המסורתי הזה, ומאפשרות לאנשי השיווק בעולם הנדל"ן לשפר, לנטר ולנהל תהליכים אלו בצורה חכמה ויעילה תוך חיסכון במשאבי זמן ותקציב

מור זיו 05.07.2020
ראיון

"זה לא שאם נוריד מחיר בכמה אחוזים כולם יבואו לקנות"

מנהלי השיווק, החוליה המקשרת בין חברות הבנייה לרוכשים, נאלצים בימים אלה למצוא פתרונות מחוץ לקופסה כדי להמשיך ולמכור דירות • בתפריט: סיורים וירטואליים, שיחות מכירה ב"זום" ופריסת תשלומים • בלי פאניקה

גיא נרדי 30.03.2020
מערכת 'DREAMS להמחשה המתקדמת של הדירה וסביבת המגורים / צילום: freepik

שיווק דירות במנהטן: טכנולוגיה ישראלית מגיעה לשוק האמריקאי ומקווה לשנות את עולם מכירות הנדל"ן

הפרוספקטים וההדמיות הישנות לדירות מוחלפים באפליקציות 3D, מסכי ענק עם אינטליגנציה מלאכותית ומשקפי VR • הכירו את bmby, חברה ישראלית מפארק ההייטק ביוקנעם, שמציעה טכנולוגיה המאפשרת לדמות דירה באופן הכי קרוב למציאות • האם אנו לקראת מהפכה בתחום מכירות הנדל"ן?

06.02.2020
דירות לדוגמה / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי

למכירה דירה מתצוגה: כך הפכו הדירות המרוהטות לדוגמה לעוד מוצר נדרש

דירות לדוגמה הפכו בשנים האחרונות למוצרים שמשקיעים בהם מאות אלפי שקלים, וחלקן גם נמכרות בסוף כמו שהן ללקוח • גיא נרדי יצא לבדוק אילו דירות זוכות להפוך לדירות לדוגמה, ומה הרציונל שמאחורי העיצוב המוקפד

גיא נרדי 01.01.2020
חנוך קס / צילום: יוסי זמיר

"אני מעדיף לקנות קרקע זולה ולהשקיע בחוויה": הכירו את האיש שבונה לירושלמים מתחם חדש לעיצוב הבית

היזם חנוך קס, שעומד מאחורי שכונת היוקרה לציבור החרדי, רמת גבעת זאב, מקים בימים אלה את דיזיין סיטי: מתחם ראשון לעיצוב הבית באזור ירושלים • לדבריו, האזור סובל מחוסר בשטחי מסחר בתחום הריהוט: "השכרנו 16 אלף מ"ר בתוך 4-5 חודשים. יותר מ-60% מהתושבים בסביבה לא רוכשים את הפריטים הללו באזור"

הדס מגן 28.04.2019
שיווק בהתחדשות עירונית. ליצור שינוי בתפיסה של הלקוחות/ צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

צפו: כיצד חברות התחדשות עירונית יכולות למתג עצמן?

הפופולריות של תמ"א 38 גרמה להצפת השוק בחברות הפועלות בתחום ■ איך הן יכולות לבדל עצמן אל מול כל האחרות ועד כמה הדבר נחוץ?

שירות גלובס 04.01.2018
התחדשות עירונית. להתמקד בקהל יעד נכון/ צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מדוע קל יותר לשווק פרויקטים של התחדשות עירונית?

קשר בלתי אמצעי עם הדיירים, המאפשר להבין העדפותיהם, ורוכשים בעלי פרופיל אחיד המגיעים מסביבתו הקרובה של הפרויקט, תורמים לשיווק ולמכירת דירות תמ"א 38 ■ "למנהלי שיווק בחברות שעוסקות בהתחדשות עירונית יש יותר כלים לטרגט את הקונה הפוטנציאלי שלהם"

דדי פיק 07.12.2017

   12   

   נמצאו 25 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2