הסטארט-אפ הישראלי, המפתח קבצי שיתוף וידיאו ורינגטונים, מתכנן הנפקה בנאסד"ק בהיקף 12 מיליון דולר, עם אופציה להגיע ל-13.8 מיליון דולר, אם החתם יחליט לממש את האופציה לרכוש מניות במחיר ההנפקה (Green Shoe)
שני אתרי שיתוף הקבצים הפיראטיים יציגו מודל עסקי חוקי שיאפשר לגולשים לחלוק ולהוריד תכנים באמצעותם ■ האתר החדש של קאזה יושק השבוע, וזה של פיראט ביי יושק בחודש הבא
YouTube הוא דוגמה מובהקת של עידן הווב 2.0 - אתר פופולרי שלא מצליח לייצר זרם הכנסות יציב ■ להערכת קרדיט סוויס, ההפסד השנה הוא 470 מיליון דולר - ואילו לטענת RampRate האתר הפסיד "רק" 174 מיליון דולר
השופט דן מור: "החוק אינו אוסר צפייה בחומר תועבה או חיפוש אחר חומר כזה - אלא האיסור הוא על החזקה, פרסום או הפקת חומר תועבה; כשלוחצים על העכבר ומעלים סרטון על מסך המחשב, אין 'מחזיקים' דבר"
בהתחשב בכמות המבקרים באתר טוויטר בימים אלה, מסרה YouTube כי היא הוסיפה את טוויטר לאופציות ההשתתפות בקבצים שלה, כך שמשתמשי YouTube יכולים לשלוח בקלות קבצי וידיאו לטוויטר
מספר חברות מדיה גדולות תובעות את האתר בסכום של כ-12 מיליון דולר, בגין הפרת זכויות יוצרים וכיסוי הפסדים כספיים שנגרמו להן בשל פעילותו
בריטניהוידאוסרטוני וידאורגולציה