השתתפות בקמפיינים חברתיים היא מסורת רבת-שנים בענף הפרסום בעולם, וגם בישראל מתגאים משרדי הפרסום בעבודות קריאטיביות למען מטרות חברתיות ■ "גלובס" מציג 5 קמפיינים חברתיים שעשו את ההבדל
172 מדליות חולקו השנה בקקטוס ■ מקאן ומקאן דיגיטל קיבלו כמחצית מהמדליות ■ גיתם ואדלר-חומסקי במקום שני ושלישי, שמעוני-פינקלשטיין במקום רביעי ■ באינטרנט: twisted מפתיעה עם 2 מדליות זהב
באורגד אחזקות, שרכשה לא מכבר את בורגראנץ', בוחנים בימים אלה אם לאחד את שתי הרשתות תחת מותג אחד - או להמשיך ולהפעילן בנפרד
דודי שמעוניישראל ביתנומיזוגים ורכישותמשרדי פרסום