מסתמן: שמעוני-פינקלשטיין יטפל בתקציבי הפרסום של בורגראנץ' וברגר קינג

באורגד אחזקות, שרכשה לא מכבר את בורגראנץ', בוחנים בימים אלה אם לאחד את שתי הרשתות תחת מותג אחד - או להמשיך ולהפעילן בנפרד

מסתמן: משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין יטפל בתקציב הפרסום הממוזג של הרשתות ברגר קינג ובורגראנץ' - כך נודע ל"גלובס". עוד נודע, כי בימים אלה בוחנת הנהלת קבוצת אורגד אחזקות - בעלת המותגים בורגראנץ' וברגר קינג - כיצד תתנהל הפעילות השיווקית והפרסומית בעתיד, כאשר הסוגיה העיקרית שעומדת על הפרק היא האם להותיר על כנם שני מותגים נפרדים - או לבחור באחד משני המותגים ולוותר על האחר.

בכל דרך שלא תבחר החברה, מסתמן כי משרד הפרסום זרמון-גולדמן, שטיפל בתקציב הפרסום של רשת בורגראנץ', לא יישאר במערך הפרסום של החברה - גם אם בסופו של דבר תיוותר בורגראנץ' כמותג יחיד.

משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין קיבל לידיו את תקציב ברגר קינג בתחילת 2006, שבועות ספורים לאחר שקבוצת אורגד רכשה את הבעלות על המותג. הנהלת הקבוצה ויתרה על שירותיו של משרד הפרסום ראובני-פרידן, שטיפל בתקציב עד אז, וערכה סבב שיחות עם כ-5 משרדי פרסום בישראל, ביניהם: פובליסיס-אריאלי, בורקנר-נטע ועופר&הרץ ליניאל DDB, ובסופו של תהליך הוחלט להעביר את התקציב לשמעוני-פינקלשטיין.

המשרד החדש בחר להיפרד מהפרזנטורית מירי בוהדנה, והלך על קו פרסומי חדש, שדיבר על "תאוות בשרים" תוך התמקדות במוצר הדגל - הוופר. הקו הקריאטיבי הביא לידי הקצנה את נושא האהבה לבשר, ותיאר אישה צמחונית המספרת על כך שנקלעה לסניף ברגר קינג, ומזדעזעת מהצורה בה אנשים טורפים בשר. בהמשך עברו הסרטונים להתמקד במוצרים, כמו למשל בוופר חליפיניו, שהפרסומת שלו הראתה פתיל שהולך ונשרף עד שהוא מגיע לוופר.

סמוך להחלפת התקציבים בברגר קינג, נעשו גם שינויים במערך הפרסום של בורגראנץ'. גם שם המהלך בוצע בעקבות שינויי בעלות בחברה - כאשר את מקומו של משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שליווה את הרשת מספר שנים בתקופת הבעלות של פז, תפס משרד הפרסום זרמון-גולדמן, שעבד בעבר עם הבעלים החדש יוסי חושינסקי.

עתה, כאמור, מסתמן כי משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין יטפל בתקציב הממוזג, אם כי יצויין כי היקף התקציב לא נקבע עדיין.

בנובמבר 2008 רכשה אורגד אחזקות, באישור הממונה על ההגבלים העסקיים, גם את פעילות רשת המסעדות המתחרה, בורגראנץ', שנקלעה לקשיים תחת הבעלות הקודמת. מיד עם קבלת אישור הממונה על ההגבלים העסקיים לביצוע הרכישה נפתחו מחדש 55 ממסעדות בורגראנץ' ברחבי הארץ, וכן חודש שירות משלוחים של הרשת.

מקבוצת אורגד נמסר בתגובה, כי הקבוצה משלימה בימים אלה את תהליכי המיזוג התפעולי בין רשת בורגראנץ' לבין רשת ברגר קינג. "בשלב זה", מסר דובר החברה, "מופעלות שתי הרשתות, המונות יחד 110 מסעדות, כשני מותגים נפרדים. אורגד אחזקות עודנה בוחנת את סוגיית המיתוג ואת גיבוש מערך הפרסום שיטפל בשתי הרשתות".