הסירוב לריאליטי ("שקר בהתגלמותו") • האכזבה מהקולנוע ("הפך ללונה פארק של גיבורי-על") • המשבר של התיאטרון הישראלי ("מאבד את הערך שלו, ולא רק בגלל הגברת רגב") • המצב הפוליטי ("אנחנו נוטים לשכוח עד כמה אנחנו יכולים להיות פגיעים") • והבחירה להיות המנהל של עצמו, עם מופע יחיד חדש והפקות עצמאיות • מוני מושונוב בראיון חשוף ומטלטל
הביצוע של הקאמרי ל"שורת המקהלה" הוא ברמה גבוהה, אבל כדאי מאוד לדעת למה לצפות, ולכך שלא מדובר במחזמר "רגיל" • ביקורת
"סימני דרך" נשמעת מצוין, ומצליחה להגיש את נעמי שמר כדמות אמיתית ולא רק כמיתוס מפוחלץ • ביקורת
אחרי מיחזור המחזות, הגיע שלב מיחזור העיבודים קומפלט - והפעם עם "יעקובי ולידנטל" בקאמרי • ביקורת
הוריו, סשה וסבטלנה, ניסו להזהיר אותו, אבל המשחק טבוע עמוק בדנ"א של דניאל דמידוב, שעולה כעת בתיאטרון הבימה, לצד אביו, בתפקיד מוצרט
העזיבה את גשר ("לא קיבלתי תפקידים ראשיים"), הבחירה לכתוב ("לא רוצה להיות תלויה ביוצרים אחרים"), החיבור עם הבמאית רמה בורשטין ("בעלי בחרדה שאחזור בתשובה"), והקיר ששברה ב"להעיר את הדב" ("עכשיו אני יודעת שאני יכולה להחזיק סדרת טלוויזיה") • נועה קולר בראיון חג חשוף
ענת מגן־שבו לא הייתה מתנגדת לקבל טלפון מ"ארץ נהדרת", אבל עד אז היא לא מחכה לאודישנים, וכותבת לעצמה את העתיד ■ ראיון
השוואה בין "מר גרין" של 2002 ל"מר גרין" של 2018, מעידה על כך שאפילו שאנחנו לא תמיד שמים לב לכך תוך כדי תנועה - החברה נעה קדימה, ואותי הפרספקטיבה הזאת מקסימה ■ ביקורת
גשר ממשיך לחבק את האוונגרד ומגיש את "מקבת, גרסה ללא מילים". הצגה בתנועה, שמגישה את האביר האפל בלי ניואנסים אבל עם המון עוצמה
מהתפקיד ב"הרמון" ("כשקראתי את התסריט לא הצלחתי לצאת מהחדר יומיים"), דרך התפקידים בקאמרי ועד לאלבום החדש. הכירו את דוד שאול ■ ראיון
מילים של חנוך לוין מצופפות את הנפש, מפלחות בה כמו להבים ומותירות אותה חבולה ומדממת משל היה איזה פצע פנימי להתפתל בגינו עד אין קץ ■ ביקורת
מהעימות עם הבימה בבית המשפט ועד לעימות על הבמה בהצגה "טרור", עידית טפרסון יודעת שדבר לא יכול להרתיע הורה לילד אוטיסט ■ ראיון
ההצגה "עושה כרצונו", עפ"י סיפורה הטרגי של אסתי וינשטיין ז"ל, יכולה הייתה להפוך להטפה המוקיעה חרדים. במקום זה היא בוחרת לספר סיפור מורכב באנושיות ראויה לציון ■ ביקורת
אחרי הצפייה ב"תדגימי" לא תשאלו יותר למה "היא לא התלוננה קודם", אלא תעריכו את האומץ שלה לעשות זאת
הבמאי גלעד קמחי מנסה לצקת את ארץ "גלעד" המצמיתה מ"סיפורה של שפחה", אבל התוצאה מאכזבת ■ ביקורת
הוא מופיע בעירום על הבמה ("עושה אפליה מתקנת"), חושף מה התפקיד האחד שהצליח לערער אותו ("אשתי רצתה להזמין אמבולנס") ומי השחקן שגרם לו להתבלבל ■ ראיון עם השחקן רועי אסף
ביקורת תאטרוןבית ליסיןהבימהעבודה בימי קורונהעסק ביוםעסקים קטנים ובינונייםעצמאיםקאמרירון שוורץתאטרון גשר