* ההרצאה הראשונה שלי: התחלתי בהרצאות מזדמנות בקיבוצים, ובמועצות אזוריות, כאשר התמקדתי באספקטים הטכניים של ספורט האקסטרים שעשיתי. לפני כ-4 שנים הוזמנתי להרצות למנהלי סניפים של בנק הפועלים. זה היה קהל חדש עבורי. עשיתי אדפטציות של התכנים, כך שיתאימו לקהל. הייתי דרוך יותר מהרגיל אבל הקרקע הייתה נוחה, כי היה מדובר בקהל קטן ואינטימי.
* טיפ מקצועי 1: לאפשר זמן רב לשאלות. דרכן אתה יכול לפתח בצורה אינטראקטיבית הרבה מהדילמות והמצבים שמוצגים בהרצאה.
* טיפ מקצועי 2: הרצאה טובה היא משהו "כמעט מדעי". הרצאה צריכה להיות מאוד מובנית ומותאמת לקהל. צריך לחקור מראש את מאפייני הקהל ואת הצרכים שלו.
* כך אני יודע אם ההרצאה הצליחה: כשיש המון שאלות בסוף ההרצאה. כשלא לא נותנים לי לעזוב את המקום
* שיווק עצמי: למרצה המתחיל הייתי מציע להתנדב רק במקומות שההתנדבות מוצדקת ולבנות מוניטין.
* כך אני עושה את הסינון: אפריורית, לא מסנן אף ארגון. יותר כיף לי להרצות לאנשים ברמה אינטלקטואלית גבוהה ולקהל פעיל, הרבה פחות נהנה עם קהל יבש או קהל שלא מגיב.
* הפדיחה שלעולם לא אשכח: לפני כשנתיים, בכנס של רואי חשבון, הייתה לי הרצאה שבה האנשים ישבו סביב שולחנות ואכלו. זה הסיט את דעתם והם לא היו לגמרי מרוכזים. יצאתי בהרגשה לא נוחה. שאלו שם פחות שאלות.
גיל: 35
מצב משפחתי: נשוי 2
ההרצאה הכי מבוקשת : "ניתוח וניהול סיכונים במציאות משתנה", ו"התמודדות במצבי לחץ ובמצבי כשלון"
תדירות הרצאה: עקב אילוצי זמן, 2-3 בחודש
תעריף: בארץ 9,000-11,000 שקל מע"מ, בחו"ל 20,000 דולר
לקוחות בולטים: בנק הפועלים, פלאפון, קומברס, קרן הון סיכון ג'ימיני, ויזה כאל, מיקרוסופט, radware, צ'מפיון מוטורס, סרונו, אלקו אחזקות, קסלמן את קסלמן
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.