חברות מדיה הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר

מסתמן: הממונה לא תאשר בקשת השת"פ של זניט ומדיה קום

לשתי חברות המדיה הובהר כי הממונה על ההגבלים לא צפויה לאשר את בקשתן לשתף פעולה, אולם ההחלטה הסופית בעניין כפופה לשימוע שיתקיים בקרוב • טרם התקבלה החלטה באשר לבקשת המיזוג של יוניון ו-TMF

ענת ביין-לובוביץ' 30.04.2018
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר
TMF | בלעדי

מיזוג יוניון ו-TMF: רשות ההגבלים מבקשת עוד ארכה

ל"גלובס" נודע כי שתי חברות המדיה לא נוטות להסכים לבקשה • אמנם בפני הממונה פתוחה האפשרות לפנות לבית הדין להגבלים לשם כך, אך עפ"י הערכות מועד סופי להכרעה יושג בהידברות

ענת ביין-לובוביץ' 25.04.2018
מיכל הלפרין / צילום: יונתן בלום
TMF | לפני כולם

מיזוג יוניון ו-TMF: הממונה על ההגבלים ביקש הארכה של חודש

כצפוי: משרד הממונה על ההגבלים ביקש הארכה של חודש מיוניון ו-TMF למתן תשובה בבקשת המיזוג ביניהן ■ במקביל ממשיכים ממשרד הממונה לבקש הבהרות ונתונים מחלק מחברות המדיה האחרות כדי לקבל תמונה ברורה לגבי התנהלות השוק

ענת ביין-לובוביץ' 19.03.2018
אלון שטרוזמן / צילום: יחצ

קשת מתרחבת בעולם: רכשה 60% מחברת המדיה גרינבירד

גרינבירד הבריטית משקיעה ב-13 חברות הפקה עצמאיות, ורכישתה תגדיל את קטלוג המוצרים של קשת אינטרנשיונל, הזרוע הבינלאומית של קשת ■ 30% מהמניות נרכשו מחברה-בת של תאגיד השידור BBC

יונתן כיתאין 12.03.2018
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר

הלפרין דורשת מקשת, רשת וערוץ 10 לחשוף נתונים כלכליים

בחינת הבקשות לשת"פ שהגישו חברות המדיה יוניון ו-TMF וכן מדיה קום וזניט, הופכת לבדיקה מעמיקה של שוק המדיה ע"י הממונה על ההגבלים ■ באחרונה התבקשו מחזיקות הרישיון בטלוויזיה המסחרית לחשוף את התקשרויותיהן עם חברות מדיה ולקוחות, מחירי פרסום ועמלות

ענת ביין-לובוביץ' 06.03.2018
לוריאל / צילום: שאטרסטוק

לוריאל מוציאה למכרז את תקציב הטלוויזיה שלה

התקציב מנוהל כיום בידי יוניברסל מקאן ■ ההיקף המוערך של התקציב: 8-10 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 04.03.2018
אורן יוניוב / צילום: איל יצהר

בדיקת הממונה על ההגבלים את שוק המדיה מתקדמת צעד נוסף

מדיה קום וזניט מדיה, שביקשו פטור מהסדר כובל לרכישת מדיה במשותף, עדיין מתלבטות, ואילו יוניון ו-TMF, שביקשו מיזוג, נערכות להמשיך בתהליך

ענת ביין-לובוביץ' 21.02.2018
רן בר און / צילום: אוסף אישי

מדיה קום וזניט מבקשות מהממונה אישור לשיתוף-פעולה

חברות המדיה מבקשות לאשר להן לנהל משא-ומתן משותף מול זכייניות הטלוויזיה המסחרית וסיכום על תנאים מסחריים משותפים, תוך שמירה על שתי חברות המתנהלות בנפרד - כל אחת באופן עצמאי

ענת ביין-לובוביץ' 14.01.2018
אורן יוניוב / צלם: תמר מצפי

מגעים ראשוניים למיזוג בין חברות המדיה יוניון ו-TMF

יוניון, בבעלות אורן יוניוב, ו-TMF, בבעלות משרדי הפרסום גיתם BBDO ויהושע TBWA, ישלבו את פעילותן? ■ בין היתרונות למהלך: קשרים ידידותיים בין הגופים ומיעוט ניגודי אינטרסים

ענת ביין-לובוביץ' 05.11.2017
עדי כהן / צילום: איל יצהר
הרשות השנייה | לפני כולם

זניט לבג"ץ: "ללא התערבותכם ייפגע רכש המדיה"

4 שנים חלפו מאז אימצה הרשות השנייה את המלצות ועדת שחם ■ זניט, חברת המדיה של פובליסיס, מבקשת להורות לרשות לאכוף את החלטתה או לחשוף את יישומה

ענת ביין-לובוביץ' 01.11.2017
אילן שילוח / צילום: תמר מצפי

כך הרוויח שילוח 300 מ' ש' מפרסום - על חשבון ערוצי הטלוויזיה

הסכומים האדירים שגלגל אילן שילוח הם תוצאה של כשל שוק, שבו חברות רכש מדיה בודדות גורפות עמלות שמנות - בעוד ערוצי הטלוויזיה מתקשים להרוויח ■ ניתוח מיוחד

אלי ציפורי 25.10.2017
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי
חברות מדיה | לפני כולם

ארטימדיה תציע בקרה של צד שלישי למפרסמים דרכה

רשת הפרסום מציעה לחברות המדיה מנוי לשירותי חברת הבקרה הדיגיטלית Moat תמורת תשלום חודשי של 3,000 דולר ■ ממליצה לגבות מהמפרסמים דולר נוסף עבור כל 1,000 צפיות אמיתיות

ענת ביין-לובוביץ' 06.09.2017
גוגל לוגו

בלחץ המפרסמים: גוגל תחזיר דמי שימוש על פרסום מזויף

היקף ההחזר: 7%-10% מסך הפרסום בפלטפורמה ■ למהלך יש השפעה מינורית על ישראל, מאחר שגוגל מגבילה את השימוש לגופים גדולים שמשתמשים במערכת לפרסום אצל פאבלישרים ישראליים

ענת ביין-לובוביץ' 30.08.2017
אילן שילוח / צילום: תמר מצפי

פקע הפטור מרשות ההגבלים שהגביל את יוניברסל מקאן

בנובמבר הסתיים הפטור שהגביל את חברת המדיה לנתח שוק של 25% בפריים-טיים ■ יוניברסל לא ביקשה פטור חדש, מאחר שהשת"פ עם גליקמן-שמיר-סמסונוב, שעבורו הוא ניתן בעבר, כבר לא קיים ■ האם לאחר שנים של מגבלה רגולטורית יחסי הכוחות התשנו?

ענת ביין-ליבוביץ' 31.07.2017
טלוויזיה / צילומים: Shutterstock

למרות הרגולציה: יוניברסל מקאן עדיין חזקה מכל חברות המדיה

במחצית הראשונה של 2017 עומד הנתח של מקאן ברייטינג המשוקלל של הפריים-טיים על 28.4%, אף שהממונה על ההגבלים קבע תקרה שנתית של 25%, כך שבמחצית השנייה יהיה עליה לעשות תיקון מטה

ענת ביין-לובוביץ' 30.07.2017
אבי ניר / צילום: יחצ
חברות מדיה | לפני כולם

קשת לחב' המדיה: הזמנה שבועיים מראש, קנס על ביטול

הצעד מעורר תהיות בתעשייה עקב הדרישה חסרת התקדים לקנס, ובעיקר כי כשהביקושים יירדו, הכוח יחזור לידי חברות המדיה

ענת בין-לובוביץ' 04.05.2017

   123456789101112   

   נמצאו 185 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988