הנקראות ביותר

יוניברסל מקאן זכתה מחדש בתקציב המדיה של קבוצת לוריאל

היקף התקציב: כ-8 מיליון שקל ● יוניברסל מקאן מחזיקה בתקציב המדיה של לוריאל מאז 2004

לוריאל / צילום: עינת לברון
לוריאל / צילום: עינת לברון

יוניברסל מקאן זכתה מחדש בתקציב המדיה של קבוצת לוריאל, בהיקף של כ-8 מיליון שקל.

לוריאל תומכת פרסומית ב-14 מותגים. בכל הקשור במדיה המסורתית, מערך הפרסום של החברה הוא יציב ומונה את משרדי הפרסום מקאן תל-אביב, גיתם BBDO ופובליסיס ישראל.

המכרז ארך כ-4 חודשים, והתמודדו בו בשלב הגמר חברות המדיה יוניברסל מקאן ו-TMF.

תקציב המדיה של לוריאל מנוהל באמצעות יוניברסל מקאן, שזוכה בתקציב שוב ושוב מול חברות המדיה של המשרדים האחרים, זניט מדיה של פובליסיס ישראל ו-TMF של גיתם.

יוניברסל מקאן מחזיקה בתקציב המדיה של לוריאל מאז 2004, והיא הצליחה לשמור עליו עד עתה במסגרת כל ניסיון או בדיקה שנעשו בחברה בעבר.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות