חברות מדיה

כתבות אחרונות

 
גיל סמסונוב חנן גליקמן ויגאל שמיר/ צילום: אופיר אייב

חיזוק לפובליסיס: זניט תרכוש מדיה עבור גליקמן

בשוק מעריכים כי מדובר בחיזוק לקבוצת פובליסיס בהיקף של כ-30-40 מיליון שקל, אך הפער מול יוניברסל מקאן עדיין גדול

ענת ביין-לובוביץ' 13.10.2015
וולטרן ואוטריוין / צילום: יחצ
זניט מדיה | לפני כולם

זניט לזכייניות הטלוויזיה: אל תשדרו קמפיין של נוברטיס

חברת התרופות התכוונה להעלות קמפיין באמצעות יוניברסל מקאן, וזאת למרות טענת זניט כי היא קשורה איתה בחוזה עד 2017 ■ תקציב המדיה של נוברטיס: כ-12 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 16.08.2015
קנזו / צילום: יחצ
אלפא קוסמטיקה | לפני כולם

תקציב המדיה של אלפא קוסמטיקס עובר למדיה קום

היקף התקציב, שטופל בשנים האחרונות ע"י זניט מדיה, עומד על 10 מיליון שקל במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 13.08.2015
לוגו פרוקטר אנד גמבל / צילום: יחצ
WPP | לפני כולם

אדלר-חומסקי פותחת חברת מדיה לטיפול בתקציב P&G

פותחת בשותפות עם WPP יחידה בשם MediaCom Connections שתטפל בתקציב ■ לא מן הנמנע כי בעתיד תורחב הפעילות לתקציבים בינ"ל נוספים

ענת ביין-לובוביץ' 31.05.2015
גיא שמחון/ צילום:איל יצהר

"בעוד 10 שנים לקנות מדיה לפי משקי-בית ייראה פרימיטיבי"

למרות הפופולריות של תחום הפרפורמנס, גיא שמחון, מוותיקי הדיגיטל, חושב שהריצה לבורסות פרסום ולקמפיינים מבוססי לידים היא מיותרת ■ אז איפה העתיד? בקמפיינים שמבוססים על דאטה

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2015
גבי אטל / צילום: איל יצהר
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

מסתמן: גבי אטל פורש מתפקיד מנכ"ל זניט מדיה

לאורך שנות כהונתו היו לאטל חילוקי דעות מקצועיים עם קברניטי הקבוצה לגבי האופן האסטרטגי בו יש לנהל את נושא המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 28.04.2015
טלוויזיה 'מושלגת'

אפקט הבחירות? המפרסמים הורידו ביקושים לפרסום בטלוויזיה

בניגוד לעבר, המפרסמים לא קנו השנה את כל זמן האוויר לפרסום בטלוויזיה לפני חג הפסח

ענת ביין-לובוביץ' 25.03.2015
עמינח / צילום: יחצ

לאחר מכרז: תקציב המדיה של עמינח נשאר ביוניברסל מקאן

קבוצת עמינח פרסמה ב-2014 בהיקף של 22 מיליון שקל במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 12.03.2015
לוגו פרוקטר אנד גמבל / צילום: יחצ
חברות מדיה | לפני כולם

מדיה קום זכתה בתקציב המדיה של פרוקטר&גמבל

במכרז, שכולל את הרכישה והתכנון, התמודדה גם חברת סטארקום ■ אשתקד עמד תקציב פרוקטר&גמבל על 75 מיליון שקל במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2015
פרופ' דיויד גילה / צילום: יונתן בלום

מנפחים את הפריים-טיים: סיכום שנה בשוק רכש המדיה

שנה חלפה מאז שקבע הממונה על ההגבלים כי חלקה של חברת המדיה יוניברסל מקאן בפריים-טיים, שהוגדר עד השעה 23:00, לא יעלה על 25% ■ האם החברה הגיעה לרף הנדרש, או שמשהו השתנה ביחסי הגומלין בשוק?

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2015
ערוץ 10
חברות מדיה | לפני כולם

ערוץ 10 במו"מ למכירה מראש של זמני פרסום

התמורה תאפשר לערוץ 10 לייצר תזרים כספי ■ למרות האישור המוגבל בזמן שקיבל הערוץ, המו"מ מול חברות המדיה הוא על עסקאות לתקופה של שנה

ענת ביין-לובוביץ' 07.01.2015
ויקטוריה גורדין / צילום: איל יצהר

המדיה הישראלית ורוסיה: מצפים להאטה; אין חשש לערוץ 9

חברות ישראליות המתמחות ביצוא פורמטים לחו"ל צפויות לספוג נסיגה משמעותית, אך מדובר בשוק קטן יחסית

לי-אור אברבך 17.12.2014
רן בראון מדיה קום / צילום: יחצ
אדלר חומסקי | לפני כולם

רן בראון, מנכ"ל מדיה קום, יקבל 3% ממניות אדלר-חומסקי

בימים אלה מתמודדת מדיה קום במכרז גדול על תקציב המדיה של פרוקטר אנד גמבל

ענת ביין-לובוביץ' 18.11.2014
סיטרואן Grand C4 Picasso  / צילום: יחצ
זניט מדיה | לפני כולם

זניט מקבלת דריסת רגל בתקציב המדיה של לובינסקי

חברת זניט מדיה תרכוש את המדיה לקמפיין הקרוב של מותג הרכב סיטרואן

ענת ביין-לובוביץ' 14.08.2014
נבו כרמי / צילום: יחצ

הערכות: התאוששות הדרגתית בהיקפי הפרסום השבוע

‎‎בכירים בענף המדיה והפרסום מעריכים כי אם לא יחול שינוי דרמטי במצב הלחימה הנוכחי, אחרי ט' באב יתחילו המפרסמים לחזור לאוויר‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 03.08.2014
רייטינג מידרוג טלויזיה הייטק / צלם: פוטוס טו גו

לאור המצב הביטחוני: המפרסמים עוצרים קמפיינים

הערכות: היקף הפרסום בטלוויזיה ירד אמש בכ-30% יחסית לערב הקודם

ענת ביין-לובוביץ' 09.07.2014

   123456789101112   

   נמצאו 189 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 12

צרו איתנו קשר *5988