חטיפים

כתבות אחרונות

 

הכי חשוב זה "פסק זמן", ברור

למה עוד לא נולדה בפייסבוק הישראלי קריאה להחרים חברה בגלל תנאי ההעסקה שלה?

שי ניב 19.02.2012

שוק החטיפים צמח ב-9% ל-890 מיליון שקל ב-2011

מלבד המותג צ'יטוס שרושם סטגנציה במכירות, כל יתר המותגים בעשירייה המובילה רושמים צמיחה ■ במבה נחלש אך ממשיך להיות החטיף הנמכר ביותר בישראל

אילנית חיות 12.01.2012

אסם: "ביום שהשקנו את בייגלה 'שטוחים', השוק התפוצץ"

אחרי שנים שבייגל בייגל שלטה בשוק הבייגלה, היא נשארה מאחור כשאסם השיקה את "שטוחים" ■ האם השקת "דקים דקים" של בייגל בייגל תשנה שוב את התמונה?

אילנית חיות 28.11.2011

הצעת חוק: לאסור הצבת ממתקים ליד הקופות ברשתות השיווק

ח"כ דני דנון, מיוזמי ההצעה: "הצבת מוצרים צבעוניים המהווים פצצות סוכר מתקתקות בזמן ההמתנה לקופה יוצרת מלכודת דבש קטלנית לילדים"

אפרת אהרוני 21.11.2011

מוצרים לא ממותגים: תחליף מוצלח למותגים המוכרים - בפחות כסף

אם לא שמעתם על החטיפים באגסי, גולי וקונוסים, זה לא במקרה: הם מיוצרים ע"י יצרניות קטנות ולא נמכרים בכל רשת מזון, אך שווה להכירם - כי מחירם נמוך, והטעם מצוין ■ ויש עוד דוגמאות

יעל גרוס-אנגלנדר 08.11.2011

מחיר הנשנוש: מה מכילים החטיפים והממתקים שאנו אוכלים?

החל מבמבה ועד תפוצ'יפס - "גלובס" בודק מה מכילים החטיפים, הממתקים וחטיפי האנרגיה שמהווים מרכיב קבוע בתזונה של ילדי ישראל - ומציע חלופות בריאות יותר לנשנוש

יעל גרוס-אנגלנדר 12.07.2011

עוד התייקרות: עלייה של 5% בחלק ממוצרי אסם

מחירי דגני הבוקר, האורז, הקפה והחטיפים של אסם עומדים להתעדכן עם השינוי בימים הקרובים ■ מדובר בהעלאת מחירים חד-פעמית לתקופה הקרובה, הנובעת ממגמת ההתייקרות במשק

אתר חדשות ערוץ 2 30.05.2011

מהפך בשוק הבייגלה

דרך מוצר חדש, עם עיצוב שונה ומכירה של אריזה ב-eBay, העירה אסם את שוק הבייגלה

אבי זיתן 03.05.2011

צ'יפס יקר: פרינגלס נמכרה תמורת 1.5 מיליארד דולר

חברת Diamond Foods קנתה את יצרנית הצ'יפס המפורסמת במסגרת עסקת ענק ■ בעקבות העסקה זינקה מנייתה של Diamond ב-7.7%

שירות גלובס 05.04.2011

הטיפ היומי: מניה תוססת שתזנק ב-27% תוך שנה

פפסיקו נשארת החברה המועדפת ברשימת "הרעיונות הטובים ביותר של מורגן סטנלי" - מחיר יעד של 82 דולר, והמלצת "תשואת יתר"

שירות גלובס‏ 30.03.2011

נסטלה נכנסת לשוק חטיפי הדגנים תחת המותג פיטנס

חטיפי הדגנים של נסטלה ייקראו "פיטנס בר", והחברה תשקיע 3 מיליון שקל בהשקה

שירות גלובס 27.01.2011

סולבר מתרחבת לשוק המשקאות וחטיפי הדגנים

החברה, המפתחת ומייצרת חלבוני סויה, כבר לא מסתפקת בשוק הבשר ■ מפעל שרכשה באחרונה בארה"ב יסייע לה לחדור לשוק המשקאות וחטיפי הדגנים - ולא רק האמריקני

טלי ציפורי 18.01.2011

מהלך שיווקי מפתיע: אסם משיקה ביסלי בטעם "סודי"

על אריזת הביסלי החדש לא יופיע טעם המוצר - אלא הכיתוב: "בטעם ???" ■ הצרכנים יוזמנו לקבוע את שם הטעם החדש באמצעות עמוד הפייסבוק של המותג

שירות גלובס 04.01.2011

שוק החטיפים מתחמם: מאנה משיקה חטיף בוטנים הדומה לבמבה

החברה מקבוצת סנו נערכת גם לייצור חטיפי בוטנים עם מילוי, בדומה לבמבה נוגט ■ בעלי החברה: "הציוד החדיש שרכשנו מאפשר לנו להפחית את כמות השומן הרווי בחטיפים ב-80%"

אילנית חיות 09.08.2010

ברוקנר-נטע-יער יטפל בתקציב מותג המזון החדש של סנו

המותג, שייקרא "מאנה", יכלול כ-10 מוצרי מזון, בהם שקדי מרק וחטיפים, שיתחרו במותגים כגון ביסלי וכיפלי

ענת ביין-לובוביץ' 23.11.2009

סטורנקסט: חוגלה, סנו ונטו עולות; שטראוס ואסם יורדות

בניגוד להצהרות על יציאה מהמיתון, מכירות מוצרי הצריכה השוטפת המשיכו לרדת ברבעון השלישי ■ ירידות בולטות נרשמו במכירות השמן, החטיפים והחלב

אילנית חיות 19.10.2009

   1234   

   נמצאו 55 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988