חטיפים

כתבות אחרונות

 
מלח הארץ / איור תמיר שפר

מלח הארץ

אחרי איראן, חמאס וחיזבאללה, ישראל מצאה אויב חדש: ביסלי בצל

דרור פויר 11.06.2016

פרופר: "עמישראל צמח על במבה - והוא חי, בריא ונושם"

יו"ר אסם: "המלח לא יירד לגמרי מהשולחן, אבל אנחנו מנסים להרגיל את הציבור לצרוך פחות ממנו. אין לנו שום רצון ושום יכולת ללחוץ על משרד הבריאות"

שירות גלובס 07.06.2016
מדפי אסם חטיפים / צילום: תמר מצפי

משרד הבריאות קורא ליצרניות להפחית את המלח בחטיפים

במשרד הבריאות אומרים כי התבטאותו של השר ליצמן נגד רשת מקדונלד'ס נאמרה במסגרת מהלכים שנוקט המשרד כדי להקטין את צריכת המזון המתועש

אילנית חיות 13.04.2016

שופרסל: הגענו ל-40% בבשר; נסתער על החטיפים המתוקים

אברכהן: "שופרסל מתכננת להגיע לנתח מכירות של כ-25% במכירות המותג הפרטי שלה, כאשר היום זה עומד על כ-16.5%"

שירות גלובס 01.12.2015
חטיפי מארס / צילום: בלומברג

מארס רוצה שתדעו עליה יותר מאשר את שמות החטיפים

במהלך 130 שנות קיומה בנתה סביבה יצרנית המזון מארס חומה של מסתורין והעדיפה לתת למותגיה לדבר בעד עצמם ■ לאחרונה החליטו בחברה לשנות אסטרטגיה ולהגביר את השקיפות לציבור

פייננשל טיימס 11.10.2015
אורי מטוס ובנו יואב / צילום: איל יצהר

בעלי חטיפי העמק: "אסם הבינה שלא תוכל להרוג אותנו"

אורי מטוס, בעל חברת חטיפי העמק, רוצה לייצר תחרות ממשית לאסם ולא מתרגש מהתביעות המשפטיות שלה; טוען כי המוצרים שלו כל הזמן במבצע; ומסביר למה לרשתות אין אינטרס למכור את החטיפים שלו

אילנית חיות 12.03.2015
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר

שוק החטיפים ב-2014: במבה הכי נמכר, דובונים הכי יקר

סטורנקסט: ב-2014 הוציא הצרכן הישראלי 972.7 מיליון שקל על חטיפים ■ אסם ושטראוס-עלית שולטות בשוק - 85% מההוצאה על חטיפים היא על מותגים שלהן

אילנית חיות 13.01.2015
ארגון דאעש בעיראק/ צילום:רויטרס

אלה הפינוקים שלוחמי דאע"ש אינם יכולים לעמוד בפניהם

חטיפים פריכים, חטיפי שוקולד, משקאות אנרגיה ובירה ללא אלכוהול הם הפינוקים של הלוחמים הזרים שהצטרפו לשורות דאע"ש ומשנים את פני הכלכלה באזורי שליטתם

פייננשל טיימס 30.11.2014

הניסוי של דוריטוס: תשיק חטיפים חדשים - ולא תגלה את הטעמים

בניסוי שמכונה Bold Flavor Experiment הצרכנים מתבקשים לנסות את כל שלושת הטעמים המסתוריים ולהצביע עבור הטעם האהוב עליהם ביותר

אדוורטייזינג אייג' 22.04.2014

אוכלים חטיפים? שימו לב מה באמת אתם מכניסים לגוף

בניגוד מוחלט לטרנד המזון הבריא, ענף החטיפים פורח ומשגשג ■ בדיקת "גלובס" מגלה שבתפוצ'יפס ובכיפלי כמות השומן היא הגבוהה ביותר, בפרינגלס יש כמות עצומה של קלוריות, ובבייגלה יש הרבה יותר מדי מלח

אפרת אהרוני 11.02.2014
אסם | לפני כולם

2013: מכירות החטיפים זינקו לשיא של 958 מיליון שקל

עליות המחיר לצרכן שחלו ב-2013 הקפיצו את מכירות החטיפים ■ 3 החטיפים הנמכרים ביותר - במבה, תפוצ'יפס וביסלי - אחראים יחד ל-54% מכלל המכירות

אילנית חיות 28.01.2014

כן מחליטים עליו: קמפיין "שוש" יוגבל לשידור אחרי 20:00

‏בפרסומת ל"שוש" נראה פעוט מתאמן מול המראה על המשפט "אתם לא מחליטים עליי" ■ לרשות השנייה הגיעו תלונות בטענה כי הפרסומת מזלזלת בהורים

‎‎לי-אור אברבך‏ 25.11.2013

אילן שילוח: קולה, מלוחים, סיגריות ושוקולדים הורגים אנשים

האם הפרסומאי אילן שילוח יוצא נגד המוצרים המשווקים ע"י לקוחותיו? יו"ר קבוצת הפרסום מקאן-אריקסון ישראל צייץ את הדברים בטוויטר ■ הקבוצה מטפלת בלקוחות המשווקים מוצרים מסוג זה - בהם אסם, ליימן שליסל ותנובה

ענת ביין-לובוביץ' ושירות גלובס 22.09.2013
ביסלי | לפני כולם

מכירות במבה, תפוצ'יפס וביסלי: חצי מיליארד שקל ב-2012

שוק החטיפים בישראל גלגל בשנת 2012 כ-928 מיליון שקל ■ פרינגלס, דובונים ודוריטוס רשמו עלייה דו-ספרתית במכירות; כיפלי נחלש

אילנית חיות 20.01.2013

יהודי ליפמן משיק את JAXX - חטיף שוקולד לבני-נוער

האם יש סיכוי להשקת מוצר לא מוכר בקטגוריה צפופה? ■ ליפמן חושף את האסטרטגיה: "רוב החטיפים מיועדים לילדים והזניחו את הנישה של בני-הנוער"

מיכל רז-חיימוביץ' 13.12.2012

יהודים משלמים יותר: ביסלי נמכר לצרכן הערבי ב-2 שקלים

בזמן שאסם מוכרת שקית ביסלי לצרכנים יהודים במחירים של 3.92-4 שקלים, במגזר הערבי נמכרת אותה שקית ב-2 שקלים בלבד ■ מדובר במחיר שאסם הטביעה על גבי האריזה המיועדת למגזר הערבי

אילנית חיות 04.10.2012

   1234   

   נמצאו 58 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 4