אחרי איראן, חמאס וחיזבאללה, ישראל מצאה אויב חדש: ביסלי בצל
יו"ר אסם: "המלח לא יירד לגמרי מהשולחן, אבל אנחנו מנסים להרגיל את הציבור לצרוך פחות ממנו. אין לנו שום רצון ושום יכולת ללחוץ על משרד הבריאות"
במשרד הבריאות אומרים כי התבטאותו של השר ליצמן נגד רשת מקדונלד'ס נאמרה במסגרת מהלכים שנוקט המשרד כדי להקטין את צריכת המזון המתועש
אברכהן: "שופרסל מתכננת להגיע לנתח מכירות של כ-25% במכירות המותג הפרטי שלה, כאשר היום זה עומד על כ-16.5%"
במהלך 130 שנות קיומה בנתה סביבה יצרנית המזון מארס חומה של מסתורין והעדיפה לתת למותגיה לדבר בעד עצמם ■ לאחרונה החליטו בחברה לשנות אסטרטגיה ולהגביר את השקיפות לציבור
אורי מטוס, בעל חברת חטיפי העמק, רוצה לייצר תחרות ממשית לאסם ולא מתרגש מהתביעות המשפטיות שלה; טוען כי המוצרים שלו כל הזמן במבצע; ומסביר למה לרשתות אין אינטרס למכור את החטיפים שלו
סטורנקסט: ב-2014 הוציא הצרכן הישראלי 972.7 מיליון שקל על חטיפים ■ אסם ושטראוס-עלית שולטות בשוק - 85% מההוצאה על חטיפים היא על מותגים שלהן
חטיפים פריכים, חטיפי שוקולד, משקאות אנרגיה ובירה ללא אלכוהול הם הפינוקים של הלוחמים הזרים שהצטרפו לשורות דאע"ש ומשנים את פני הכלכלה באזורי שליטתם
בניסוי שמכונה Bold Flavor Experiment הצרכנים מתבקשים לנסות את כל שלושת הטעמים המסתוריים ולהצביע עבור הטעם האהוב עליהם ביותר
בניגוד מוחלט לטרנד המזון הבריא, ענף החטיפים פורח ומשגשג ■ בדיקת "גלובס" מגלה שבתפוצ'יפס ובכיפלי כמות השומן היא הגבוהה ביותר, בפרינגלס יש כמות עצומה של קלוריות, ובבייגלה יש הרבה יותר מדי מלח
עליות המחיר לצרכן שחלו ב-2013 הקפיצו את מכירות החטיפים ■ 3 החטיפים הנמכרים ביותר - במבה, תפוצ'יפס וביסלי - אחראים יחד ל-54% מכלל המכירות
בפרסומת ל"שוש" נראה פעוט מתאמן מול המראה על המשפט "אתם לא מחליטים עליי" ■ לרשות השנייה הגיעו תלונות בטענה כי הפרסומת מזלזלת בהורים
האם הפרסומאי אילן שילוח יוצא נגד המוצרים המשווקים ע"י לקוחותיו? יו"ר קבוצת הפרסום מקאן-אריקסון ישראל צייץ את הדברים בטוויטר ■ הקבוצה מטפלת בלקוחות המשווקים מוצרים מסוג זה - בהם אסם, ליימן שליסל ותנובה
שוק החטיפים בישראל גלגל בשנת 2012 כ-928 מיליון שקל ■ פרינגלס, דובונים ודוריטוס רשמו עלייה דו-ספרתית במכירות; כיפלי נחלש
האם יש סיכוי להשקת מוצר לא מוכר בקטגוריה צפופה? ■ ליפמן חושף את האסטרטגיה: "רוב החטיפים מיועדים לילדים והזניחו את הנישה של בני-הנוער"
בזמן שאסם מוכרת שקית ביסלי לצרכנים יהודים במחירים של 3.92-4 שקלים, במגזר הערבי נמכרת אותה שקית ב-2 שקלים בלבד ■ מדובר במחיר שאסם הטביעה על גבי האריזה המיועדת למגזר הערבי
טכנולוגיה: סטארט-אפיםטכנולוגיה: פודטקמזוןממתקיםסטורנקסטפרסומותקמעונאותשטראוסתזונהתעשיית המזון