שופרסל: הגענו ל-40% בבשר; נסתער על החטיפים המתוקים

אברכהן: "שופרסל מתכננת להגיע לנתח מכירות של כ-25% במכירות המותג הפרטי שלה, כאשר היום זה עומד על כ-16.5%"

מנכ"ל שופרסל, איציק אברכהן, חושף כי הרשת הגיעה לנתח של 40% משוק הבשר עם המותג "אנגוס", ומצהיר כי בכוונת הרשת להסתער על שוק החטיפים המתוקים עם המותג הפרטי שלה.

"שופרסל מתכננת להגיע לנתח מכירות של כ-25% במכירות המותג הפרטי שלה, כאשר היום זה עומד על כ-16.5%", אמר אברכהן, והוסיף כי השאיפה של שופרסל היא להיכנס גם לקטגוריות של נון-פוד כגון קוסמטיקה וטואלטיקה.

אברכהן אמר את הדברים במסגרת ועידת הקמעונאות השלישית, שעסקה בתהפוכות ושינויים בענף הקמעונאות, במסגרת שבוע תעשיות המזון והאירוח שארגנה קבוצת שטיר.

כאמור, אברכהן הצהיר כי בכוונת שופרסל להיכנס לשוק החטיפים המתוקים, שוק שנשלט כיום על-ידי עלית.

את הוועידה פתחו עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, וראובן שליסל, מנכ"ל משותף בחברת ליימן שליסל. לדברי לין, "לאחר העברת החוק לקידום התחרות בענף המזון והחוק להגנת בריאות הציבור מזון המכונה 'רפורמת הקורנפלקס', אין יותר מקום למעורבות חקיקתית בתחום ענף המזון".

שליסל ציין כי "התחרות נתנה את אותותיה כאשר מגה נכנסה לקשיים, וישנו דיון ער סביב הנושא, בין היתר על הספקים שלא מספקים סחורה. בעקבות התוצאות המשפטיות שהיו במקרה של שופרסל, אני לא מאמין שנראה שוב מקרה דומה, משום שאף מנהל לא ירצה לקחת על עצמו אחריות כזאת שוב".