הטיפ היומי: מניה תוססת שתזנק ב-27% תוך שנה

פפסיקו נשארת החברה המועדפת ברשימת "הרעיונות הטובים ביותר של מורגן סטנלי" - מחיר יעד של 82 דולר, והמלצת "תשואת יתר"

חברת פפסיקו הינה חברה גלובלית, המייצרת, מפיצה ומשווקת מוצרים בתחום השתייה הקלה, החטיפים והמזון המעובד.

החברה מייצרת משקאות מוגזים ולא מוגזים, מיצים וסירופים, משקאות איזוטוניים, תה וקפה. היא פועלת בין היתר תחת מותגים כמו פפסי קולה, מיצי טרופיקנה, מאונטיין דו, 7UP, סיירה מיסט ותה ליפטון. בתחום המזון המעובד מייצרת החברה חטיפים ומוצרי דגנים, בין היתר תחת מותגים כ-Lay's ו-Ruffles, דוריטוס וצ'יטוס, קרקר-ג'ק , Rice-A-Roni ו-Aunt Jemima.

אנו שומרים על המלצת "תשואת יתר" למניה, לאחר פגישות אופטימיות עם הנהלת החברה, המאמינה שתוכל להכות את תחזיותיה לשנת 2011 - עניין חיובי לאור אירועי המאקרו האחרונים במזרח התיכון וביפן, וכן על רקע ההערכות השליליות הקיימות לגבי התוצאות בשוק.

אנו סבורים שפפסיקו יכולה, לכול הפחות, לעמוד בתחזיות השוק לרווח נקי למניה של 4.5 דולר ב-2011. דבר זה לכשעצמו צפוי להעלות את מחיר המניה לאור הסנטימנט השלילי כלפיה.

כמו כן, אנו צופים צמיחה אורגנית שנתית של 4.5% (שיעור צמיחה שנתי מורכב, CAGR) במכירות פפסיקו בחמש השנים הקרובות. הניתוח שלנו מראה שלפפסיקו פוטנציאל חדירה גדול יותר לשווקים מתפתחים בהשוואה למתחרותיה, וכן יכולות ייחודיות שיאפשרו לה לשגשג בקטגוריית מוצרי התזונה הגדולה והמתפתחת.

פפסיקו נשארת החברה המועדפת עלינו ברשימת "הרעיונות הטובים ביותר של מורגן סטנלי", ואנו מעניקים למנייתה מחיר יעד של 82 דולר - כ-27% מעל מחירה הנוכחי.

הכותב הוא ממחלקת המחקר של מורגן סטנלי