חשבון טלפון

כתבות אחרונות

 
מנכ”לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן חורין / צילום: רפי קוץ, גלובס

משרד התקשורת שוקל לשנות את ברירת המחדל במשלוח חשבונות

ברירת המחדל תהיה חשבונית דיגיטלית, ולקוח שירצה חשבונית מודפסת יצטרך לבקש זאת

גד פרץ 25.11.2020
כרטיס אשראי / צלם: thinkstock

לשלם באוטומט: הוראת קבע חוסכת כאבי ראש, אבל יש גם בעיות

מה היתרונות שבתשלום חשבונות בהוראת קבע • מה החסרונות • ודרך איפה עדיף להפעיל אותה – חשבון הבנק או כרטיס האשראי

דרור ניר קסטל, הון מדריכים פיננסיים 21.07.2020
בניין פלאפון / צילום: תמר מצפי

כך תפח חשבון הסלולר של בני 80 בפלאפון ל-650 ש' בחודש

העיתונאי עידן גרינבאום מתאר כיצד חשבון הסלולר של זוג קשישים שהוא מסייע להם תפח למאות שקלים בחודש ■ "התברר שפלאפון עושה בארנק שלהם כבתוך שלה" ■ פלאפון: "לרוב מי שרוכש סמארטפון גם גולש בו"

מיכל רז-חיימוביץ' 18.08.2015

גם המוות לא הפריד: סלקום שלחה חשבונית ללקוח שנפטר

חברת הסלולר שלחה למשפחת הנפטר חשבונית שנפתחה במילים מפתיעות: "סער רון ז"ל שלום רב" ■ בנו של המנוח: "סלקום לא נותנת לתירוץ קטנוני כמו מוות לעצור בעדה מלשלוח עוד ועוד חיובים" ■ סלקום: "תקלת מערכת מצערת"

צחי הופמן 12.05.2014

תחילת הסוף לאותיות הקטנות

בקרוב נקבל בחשבונות הטלפון תזכורת בפונט גדול לכך שתוקף מבצע עומד להסתיים

גד פרץ 22.11.2011

הפחתת הקישוריות לא תעזור בכיס

הצרכנים ייהנו משיפור זעום בהוצאות התקשורת, ובכל זאת יש לברך על ההפחתה

גד פרץ 21.09.2011

בזק תפצה לקוחות ב-16 מיליון שקל בגין הוצאות גבייה שלא כדין

כך נקבע בפשרה בייצוגית, בה נטען כי בזק גובה שלא כדין הוצאות גבייה בגין איחור בתשלום

חן מענית 31.07.2011

"גלובס" מציג: טעויות בסלולר שעולות אלפי שקלים בשנה

טעות אנוש קטנה או טעות מחשב גדולה - כשקרוב ל-10% מהוצאות התקשורת מקורן בטעויות חיוב, חברות הסלולר גורפות הרבה מאוד כסף מלקוחות שמשלמים על טעויות של אחרים

אפרת אהרוני 22.06.2011

אתר חדש מסייע להוזיל את חשבון הסלולר החודשי

אתר "חיסכון סלולרי" מאפשר למנוי לקבל מהחברות הצעות זולות יותר מהמסלול הנוכחי שלו, תמורת 12 שקל בלבד

אפרת אהרוני 04.05.2011

סלקום משיקה: סל שירותים לתכנון ולשליטה בחשבון הסלולר

תחת הכותרת "להימנע מהפתעות בסוף החודש", סלקום משיקה את "סלקום 360" ■ "היעד הוא טיפול באחד הגורמים המשפיעים ביותר על שביעות-רצונו של הלקוח - החשבון החודשי הסופי"

אפרת אהרוני 27.04.2011

"חויבנו ע"י בזק בינלאומי ב-32 אלף שקל על שיחות שכלל לא בוצעו"

יורוטק קומוניקיישן: התבקשנו לשלם על אלפי שיחות קצרות שבוצעו לכאורה במשך מספר ימים למדינה באפריקה, למספר שאינו מחובר ■ בזק: איננו אמורים לספק הגנה מפריצות למרכזייה

אפרת אהרוני 13.04.2011

עושים סדר בניירת: כמה זמן צריך לשמור קבלות וחשבוניות?

מאות ואלפי מסמכים מצטברים לנו בקלסרים - החל מתעודות אחריות, תלושי שכר ועד אישורי תשלום על קנסות וחשבונות ■ כמה זמן צריך באמת לשמור כל אחד מהם, ולמה בעצם?

אפרת אהרוני 13.04.2011

תחרות בפייסבוק: מצאתם טעות בחשבונית? קבלו סרט וארוחה

המועצה לצרכנות מקיימת את תחרות "הטעות החשבונאית הגדולה" בפייסבוק, במטרה לעודד צרכנים לעקוב אחר חשבונותיהם ולהיות ערניים לטעויות

אפרת אהרוני 05.04.2011

מה עושה לקוח סלולר שחויב על שיחות שלא ביצע?

תלונות שטופלו ב"גלובס" חושפות את דרך הייסורים עד לקבלת הזיכוי מאורנג' ומסלקום

אפרת אהרוני 10.03.2011

כך מגלגלות חברות הסלולר את הפחתת הקישוריות על הצרכן

חברות הסלולר שולפות עוד ועוד שפנים מהכובע כדי למזער הפסדים בעקבות הורדת דמי הקישוריות: מעירות קווים רדומים, מייקרות תעריפים ישנים ומשכנעות אותנו לקנות סמאטרפונים

אפרת אהרוני 24.02.2011

"גלובס" מציג: ההנחות שיאפשרו לכם לחסוך 50% ויותר

מנסיעה מוזלת ברכבת ועד הנחה בחשבון המים: הנחות משמעותיות רבות מסתתרות בתקנונים של גופים ציבוריים ומסחריים, ומי שיודע היכן לאתר אותן - ירוויח בגדול

יעל גרוס 14.12.2010

   12   

   נמצאו 25 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988