חשבון טלפון בחדשות

סוכן חדשות
 
בניין פלאפון / צילום: תמר מצפי
כך תפח חשבון הסלולר של בני 80 בפלאפון ל-650 ש' בחודש
העיתונאי עידן גרינבאום מתאר כיצד חשבון הסלולר של זוג קשישים שהוא מסייע להם תפח למאות שקלים בחודש ■ "התברר שפלאפון עושה בארנק שלהם כבתוך שלה" ■ פלאפון: "לרוב מי שרוכש סמארטפון גם גולש בו"
  
 
גם המוות לא הפריד: סלקום שלחה חשבונית ללקוח שנפטר
חברת הסלולר שלחה למשפחת הנפטר חשבונית שנפתחה במילים מפתיעות: "סער רון ז"ל שלום רב" ■ בנו של המנוח: "סלקום לא נותנת לתירוץ קטנוני כמו מוות לעצור בעדה מלשלוח עוד ועוד חיובים" ■ סלקום: "תקלת מערכת מצערת"
  
 
גד פרץ / איור: גיל ג'יבלי
גד פרץ
תחילת הסוף לאותיות הקטנות
בקרוב נקבל בחשבונות הטלפון תזכורת בפונט גדול לכך שתוקף מבצע עומד להסתיים
1. בשבועות הקרובים אמור משרד התקשורת לפרסם הוראה, שתחייב את בזק ואת שאר המפעילים הפנים-ארציים (מפ"א) להדגיש באופן מובלט את המועד ל...המשך
  
 
גד פרץ / איור: גיל ג'יבלי
גד פרץ
הפחתת הקישוריות לא תעזור בכיס
הצרכנים ייהנו משיפור זעום בהוצאות התקשורת, ובכל זאת יש לברך על ההפחתה
לשורת ההמלצות בנושא הפחתת תעריפי הקישוריות בשיחות הנכנסות לבזק, צריך להוסיף סעיף קטן שקורא להשוות את תעריפי הקישוריות בין הנייח לנ...המשך
  
 
בזק תפצה לקוחות ב-16 מיליון שקל בגין הוצאות גבייה שלא כדין
כך נקבע בפשרה בייצוגית, בה נטען כי בזק גובה שלא כדין הוצאות גבייה בגין איחור בתשלום
  
 
"גלובס" מציג: טעויות בסלולר שעולות אלפי שקלים בשנה
טעות אנוש קטנה או טעות מחשב גדולה - כשקרוב ל-10% מהוצאות התקשורת מקורן בטעויות חיוב, חברות הסלולר גורפות הרבה מאוד כסף מלקוחות שמשלמים על טעויות של אחרים
  
 
אתר חדש מסייע להוזיל את חשבון הסלולר החודשי
אתר "חיסכון סלולרי" מאפשר למנוי לקבל מהחברות הצעות זולות יותר מהמסלול הנוכחי שלו, תמורת 12 שקל בלבד
  
 
סלקום משיקה: סל שירותים לתכנון ולשליטה בחשבון הסלולר
תחת הכותרת "להימנע מהפתעות בסוף החודש", סלקום משיקה את "סלקום 360" ■ "היעד הוא טיפול באחד הגורמים המשפיעים ביותר על שביעות-רצונו של הלקוח - החשבון החודשי הסופי"
  
 
"חויבנו ע"י בזק בינלאומי ב-32 אלף שקל על שיחות שכלל לא בוצעו"
יורוטק קומוניקיישן: התבקשנו לשלם על אלפי שיחות קצרות שבוצעו לכאורה במשך מספר ימים למדינה באפריקה, למספר שאינו מחובר ■ בזק: איננו אמורים לספק הגנה מפריצות למרכזייה
  
 
עושים סדר בניירת: כמה זמן צריך לשמור קבלות וחשבוניות?
מאות ואלפי מסמכים מצטברים לנו בקלסרים - החל מתעודות אחריות, תלושי שכר ועד אישורי תשלום על קנסות וחשבונות ■ כמה זמן צריך באמת לשמור כל אחד מהם, ולמה בעצם?
  
 
תחרות בפייסבוק: מצאתם טעות בחשבונית? קבלו סרט וארוחה
המועצה לצרכנות מקיימת את תחרות "הטעות החשבונאית הגדולה" בפייסבוק, במטרה לעודד צרכנים לעקוב אחר חשבונותיהם ולהיות ערניים לטעויות
  
 
מה עושה לקוח סלולר שחויב על שיחות שלא ביצע?
תלונות שטופלו ב"גלובס" חושפות את דרך הייסורים עד לקבלת הזיכוי מאורנג' ומסלקום
  
 
כך מגלגלות חברות הסלולר את הפחתת הקישוריות על הצרכן
חברות הסלולר שולפות עוד ועוד שפנים מהכובע כדי למזער הפסדים בעקבות הורדת דמי הקישוריות: מעירות קווים רדומים, מייקרות תעריפים ישנים ומשכנעות אותנו לקנות סמאטרפונים
  
 
"גלובס" מציג: ההנחות שיאפשרו לכם לחסוך 50% ויותר
מנסיעה מוזלת ברכבת ועד הנחה בחשבון המים: הנחות משמעותיות רבות מסתתרות בתקנונים של גופים ציבוריים ומסחריים, ומי שיודע היכן לאתר אותן - ירוויח בגדול
  
 
בדיקת "גלובס": הדרך הקלה לצמצום חשבון הסלולר
בעזרת אתר "כמה זה" מצביע "גלובס" על השירותים הלא נחוצים של חברות הסלולר שאחרי ביטולם לא תרגישו בחסרונם
  
 
הקץ לחיובים התמוהים? הצעת חוק: תוכן סלולרי בהסכמה מפורשת
הצעת חוק של עמותת "ידיד" והפורום הישראלי לאחריות חברתית מבקשת לשים קץ לתופעה בה חברות הסלולר גובות עשרות ואף מאות שקלים לחודש על תוכן סלולרי שלאו דווקא הוזמן
  
 

   12    >

   נמצאו 23 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988