סלקום משיקה: סל שירותים לתכנון ולשליטה בחשבון הסלולר

תחת הכותרת "להימנע מהפתעות בסוף החודש", סלקום משיקה את "סלקום 360" ■ "היעד הוא טיפול באחד הגורמים המשפיעים ביותר על שביעות-רצונו של הלקוח - החשבון החודשי הסופי"

תחת הכותרת "להימנע מהפתעות בסוף החודש", חברת הסלולר סלקום משיקה את "סלקום 360" - סל שירותים לתכנון ולשליטה בחשבון הסלולר החודשי.

הפעילות תלווה בקמפיין בהשתפותה של הטניסאית שחר פאר, שיעלה בטלוויזיה ובאינטרנט בהשקעה של 3 מיליון שקל.

הסל כולל שירות התראות SMS חינמי בהתאמה אישית (על-פי אחוז הניצול הנבחר) המתריע על סיומן הקרב של חבילות זמן אוויר, SMS, גלישה ושיחות בינלאומיות, התראות SMS לסיכום חשבון בקביעה אישית; מסלול קבוע ללקוחות המעוניינים להגדיר מסגרת קבועה לחשבון החודשי, הכולל 10MB גלישה; שירות "לדבר בלי חשבון" המאפשר לשוחח בתוך רשת סלקום תמורת 69 שקל לחודש (עד 4,000 דקות), ואזור "סלקום 360" באתר האינטרנט, המאפשר לצד עדכון במצב חשבון לראות בכל רגע נתון את התפלגות השימושים, יעדים פופולריים ומידע מפורט נוסף.

לדברי יוני סבג, סמנכ"ל השיווק של סלקום: "מתחילת שנת 2011 השקנו סדרת מהלכים שמטרתה לטפל בכל הנושאים הבוערים ביותר מבחינת הלקוח בעולמות של שקיפות ופשטות בסלולר. היעד הבא הוא טיפול באחד הגורמים המשפיעים ביותר על שביעות-רצונו של הלקוח - החשבון החודשי הסופי. אנו מאמינים כי אלה מהלכים שיובילו הן לגיוס לקוחות חדשים והן לשימור בסיס הלקוחות הקיים של סלקום".