חשיפה תקשורתית

כתבות אחרונות

 

שווי החשיפה התקשורתית של פרויקט גינדי ת"א: 6.3 מיליון שקל

זאת כפול מהסכום שהשקיעה חברת גינדי בפרסום בכלי התקשורת ■ יפעת מחקרי מדיה: מדובר בשווי חשיפה תקשורתית חסר תקדים בענף הנדל''ן ■ עיקר החשיפה היה במדיה האלקטרונית

לי-אור אברבך 10.10.2010

נחשפה מכונית הדגל החדשה של פיז'ו: 508 החדשה

תחליף את ה-407 וה-607, מציבה על הכוונת את אאודי, ב.מ.וו ושות' ■ החשיפה הרשמית תיערך רק בתערוכת פאריס בספטמבר אולם בינתיים כבר זלגו תמונות ופרטים ראשונים אל הרשת

דובי בן גדליהו 13.07.2010

חשיפה ראשונה של יונדאי לאח של הטוסון: קיה ספורטאג' 2010

הרכב יקבל עיצוב יוקרתי ואופנתי יותר מהדור היוצא ויצויד במנועים מתקדמים

דובי בן גדליהו 18.01.2010

האחים אנצ'ל זכו בחשיפה בשווי 1.2 מיליון שקל בעיתונות ובאינטרנט

צחי ואיתי אנצ'ל מחזיקים 12,000 יחידות אג"ח ט' בשווי 13 אלף שקל בלבד, מה שלא הפריע להם להציב עצמם בקדמת המאבק של מחזיקי האג"ח הקטנים מול אפריקה, המוסדיים והבנקים ■ מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה, מור לביא: "צריך להיזהר מחשיפה כה גבוהה למותג בודד, היא עלולה להוביל לאדישות ולמיאוס. ראו מקרה iPhone"

רן רימון ואורי רודריגז-גרסיא 16.12.2009

סקר: העיתונות הישראלית אינה פטריוטית ונוטה לצהבהבות

בסקר מיוחד שנערך לקראת כנס העיתונות באילת, קיבלה העיתונות ציון בינוני ומטה באמינות, מקצועיות ופטריוטיות ■ עוד עולה מהסקר כי האינטרנט נחשב בעיני הציבור לאמין יותר ומעניין יותר מהעיתונות המודפסת

לי-אור אברבך 23.11.2009

אנשי העסקים שעשו את תשס"ט: מי קיבל כמה כותרות ולמה

ארקדי גאידמק, יצחק תשובה, לב לבייב, אלי רייפמן, אילן בן-דב, שרי אריסון ועוד רבים ברשימת סיכום השנה

שירות גלובס 21.09.2009

שרי, שירה וכל השאר

כך עקפה שרי אריסון בסיבוב את כל הלבייבים, הפישמנים, הדנקנרים והגאידמקים

נתי יעקובי 19.09.2009

"כוכב נולד" - התוכנית הכי מדוברת ביולי עם חשיפה בשווי 810 אלף שקל

מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה, נתי יעקובי: "אין ספק כי 'כוכב נולד' היא מכונת תקשורת משומנת" ■ "מחוברות" של HOT במקום השני בדירוג, חזרה מפתיעה של "אבודים" במקום השלישי

מירה עוואד 19.08.2009

חשיפה תקשורתית של כ-1.18 מיליון שקל ל"שיטת השקשוקה"

יפעת מחקרי מדיה: האחים עופר קיבלו סיקור מאוזן למדי בשבועיים שנבדקו: 42% מסך הסיקור בעניינם היה חיובי, 42% היה בעל אופי שלילי ו-16% היה נייטרלי ■ חשיפה חיובית של כ-422 אלף שקל לערוץ 1 ששידר את הסרט

רן רימון 05.08.2009

שווי הסיקור של חגיגות ה-100 לתל-אביב: 12 מיליון שקל

יפעת מחקרי מדיה: החגיגות סוקרו בעשרות אייטמים בעיתונות ובכ-4.5 שעות זמן אוויר ברדיו ובטלוויזיה

‎‎יעל גאוני‏ 28.07.2009

טוויטר קיבלה סיקור בשווי של כ-3 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2009

לפי מדד יפעת מחקרי מדיה, חברת טבע זכתה בתקופה זו לסיקור הרחב ביותר בעיתונות מבין החברות (בשווי כ-3.25 מיליון שקל), ונוחי דנקנר זכה לסיקור הרחב ביותר מבין האישים (בשווי כ-2.35 מיליון שקל)

‎‎יעל גאוני‏ 26.07.2009

הלוויית מייקל ג'קסון העניקה ל"סטייפלס" חשיפה בשווי 65-75 מיליון דולר

חברת הציוד המשרדי, שרכשה לפני עשור את הזכויות השמיות על האולם הביתי של הלוס-אנג'לס לייקרס והקליפרס מה-NBA, נחשפה בשווי של 8 מיליון דולר בכל אחת מהעונות בהן הגיעה הלייקרס לסדרת הגמר

מערכת גלובס ספורט 08.07.2009

שווי החשיפה התקשורתית של נאום נתניהו בבר-אילן: 4 מיליון שקל

יפעת מחקרי מדיה: נאומו של ברק אובמה בקהיר השיג שווי חשיפה של 3.1 מיליון שקל

‎‎יעל גאוני‏ 16.06.2009

כמה שווה חשיפה תקשורתית לבעלי קבוצות הכדורגל? תשאלו את גאידמק, שחר ושניידר

ממחקר מיוחד ל"גלובס" של "יפעת מחקרי מדיה" עולה כי בעלי הקבוצות נהנים מחשיפה בשווי מאות אלפי שקלים בחודש רק מהופעה במדורי הספורט ■ ג'קי בן-זקן ואיזי שירצקי סובלים מכך שהם בעלי קבוצות קטנות

יניב פוהורילס 12.06.2009

יפעת מחקרי מדיה: חשיפה תקשורתית בשווי מיליון שקל לתוכנית "הישרדות"

"הישרדות" הקדימה את "כוכב נולד 7" ו"מסודרים" ■ 22% מהחשיפה התקשורתית של התוכנית היתה שלילית עקב פרסום הרייטינג הממוצע של הסדרה והרייטינג הנמוך יחסית של פרק הגמר לעומת גמר העונה הראשונה

יעל גאוני 10.06.2009

דודו טופז שווה מיליונים: שווי הסיקור התקשורתי של הפרשה בעיתונות - 6.4 מיליון שקל

יפעת מחקרי מדיה: עיקר הסיקור התרכז במעצר עצמו ■ העיתון שהקדיש את מירב שטח הסיקור לכתבות על פרשת טופז הוא "ידיעות אחרונות" ■ היומונים הדתיים לא סיקרו את הפרשה כלל, למעט "מקור ראשון"

יעל גאוני 03.06.2009

   123   

   נמצאו 43 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988