הלוויית מייקל ג'קסון העניקה ל"סטייפלס" חשיפה בשווי 65-75 מיליון דולר

חברת הציוד המשרדי, שרכשה לפני עשור את הזכויות השמיות על האולם הביתי של הלוס-אנג'לס לייקרס והקליפרס מה-NBA, נחשפה בשווי של 8 מיליון דולר בכל אחת מהעונות בהן הגיעה הלייקרס לסדרת הגמר

חברת הציוד המשרדי האמריקנית "סטייפלס" רכשה לפני עשור את הזכויות השמיות על האולם הביתי של קבוצות ה-NBA לוס-אנג'לס לייקרס ולוס-אנג'לס קליפרס עבור 116 מיליון דולר ל-20 שנים. באותה תקופה ראשי החברה בוודאי לא ידעו עד כמה העסקה הזו תשתלם להם יום אחד.

על-פי בדיקה של חברת Joyce Julius & Associates, המתמחה בהערכת שווי חסויות, "סטייפלס" קיבלה חשיפה למותג בשווי של 8 מיליון דולר בכל אחת מ-6 העונות שבהן הלייקרס הצליחה להגיע לסדרת הגמר של ה-NBA (ב-4 פעמים היא זכתה, ובפעמיים נוספות הפסידה).

אבל מלבד ההצלחה של הלייקרס, ב"סטפיילס" יכולים להיות מרוצים גם מהעובדה שהלווייתו של מייקל ג'קסון התקיימה באולם: לפי הערכות, אירוע זה, שסוקר בהרחבה ברחבי העולם, הביא למותג חשיפה בשווי הנע בין 65 ל-75 מיליון דולר.

כהשוואה, אצטדיון "ריימונד ג'יימס" בטמפה, פלורידה, שבו התקיים השנה הסופרבול, העניק לחברת השירותים הפיננסיים האמריקנית חשיפה בשווי 37.3 מיליון דולר.