טוויטר קיבלה סיקור בשווי של כ-3 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2009

לפי מדד יפעת מחקרי מדיה, חברת טבע זכתה בתקופה זו לסיקור הרחב ביותר בעיתונות מבין החברות (בשווי כ-3.25 מיליון שקל), ונוחי דנקנר זכה לסיקור הרחב ביותר מבין האישים (בשווי כ-2.35 מיליון שקל)

נוחי דנקנר מוביל את מדד אנשי העסקים עם שווי הסיקור הגבוה ביותר, שנאמד בכ-2.35 מיליון שקל - כך עולה מדירוג חביבי התקשורת של יפעת מחקרי מדיה למחצית הראשונה של 2009.

בין החברות שזכו לסיקור הגבוה ביותר מבחינה כספית נמצאת טבע עם שווי סיקור של 3.25 מיליון שקל. במקום השני, בהפרש זניח, נמצאת טוויטר עם סיקור בשווי של כ-3 מיליון שקל.

בדירוג זה של יפעת מחקרי מדיה מוצג השקלול הכספי של שווי החשיפה החיובית שזכו לה החברות והאישים בכותרות ובכותרות משנה, שהופיעו בכלי התקשורת במהלך המחצית הראשונה של שנת 2009 בעיתונות היומית המובילה.

טבע אוזכרה בכותרות חיוביות שנגעו לדו"חות הכספיים ובעיקר להכנסות שיא במהלך 2008, הקמת מיזם משותף עם ענקית התרופות לונזה השוויצרית, השקת תרופות חדשות רבות, כניסה לתחום תוספי התזונה ועוד.

טוויטר, אתר המיקרו-בלוגינג המדובר, נכנס במחצית זו לטבלה עם חשיפה בשווי של 2.95 מיליון שקל בעיתונות הישראלית. בעולם הוערך שווי החשיפה של טוויטר ב-48 מיליון דולר.

לדברי נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "החשיפה של טוויטר היתה גם ככלי הטרנדי ביותר באינטרנט - מהנשיא אובמה ועד אליזבת טיילור שהחלו לעדכן באמצעותו, אך גם בהקשר לתפקידו כאמצעי התקשורת ששימש את המפגינים והמתנגדים לתוצאות הבחירות באיראן לפני כחודשיים".

בית ההשקעות פסגות ממוקם במקום השלישי עם קניית הפעילות של פריזמה, שלל ניתוחי אנליסטים הממצבים את בית ההשקעות במקום גבוה ומכובד בענף, רכישת 25% מסוכנות הביטוח פרופיט ועוד.

גוגל ומיקרוסופט תופסות את המקומות הרביעי והחמישי בטבלה, בהתאמה, עם שווי חשיפה דומה של כ-2.3 מיליון שקל.

בין רשתות השיווק נרשם הישג מיוחד לרשת "רמי לוי שיווק השקמה", שהיתה הרשת הקמעונאית היחידה שנכנסה לטבלת חביבי התקשורת, עם שווי חשיפה של כ-1.5 מיליון שקל.