על רקע מחאת המפרסמים ביוטיוב והבטחת גוגל להדק את הסינון על תכנים פוגעניים, מידע שהגיע לידי "גלובס" מדגים את הבעייתיות במדיניות החברה
לאחר גל ביטולי הקמפיינים בעולם בגלל תכנים פוגעניים, בגוגל מנסים לשכנע שהם פועלים למזעור התופעה - אך עדיין מגלגלים חלק ניכר מהאחריות לחברות המדיה
קבוצת הפרסום האוואס ומפרסמות כמו HSBC הודיעו לאחרונה כי יפסיקו לפרסם ביוטיוב בגלל הופעה בסמוך לתכנים פוגעניים ■ חברות המדיה מנסות להעלות מודעות לנושא בקרב הלקוחות - אך זוכות בעיקר להתעלמות
פייסבוק, טוויטר, יוטיוב ועוד מעט גם וואטסאפ מופצצים מדי יום בסרטונים שעוצבו במיוחד לתפוס את תשומת-הלב שלכם - בלי קול ■ איך זה קשור ליריבות בין ענקיות התוכן על שוק הטלוויזיה?
בעוד יוטיוב, פייסבוק והפבלישרים ברחבי העולם נאבקים על הצפיות בווידאו, אנשי התוכן תוהים איזה וידאו כדאי להם לייצר
שורה ארוכה של מפרסמים גדולים בישראל מפרסמים ביוטיוב לצד תכנים וערוצים שמכילים תוכן מסית כנגד מדינת ישראל - ורובם אפילו לא מודעים לכך ■ ארטימדיה פתחה בקמפיין נגד יוטיוב
פייסבוק מסרה נתונים שגויים על הצפיות בווידאו, וביוטיוב עלו סרטונים של ארגוני טרור עם פרסומות של חברות גדולות ■ למה המפרסמים לא מוחים?
בשלב הראשון יועלו לערוץ ארבעה סרטונים המספרים את סיפורם של ארבעה אנשים ששרדו את השואה בזכות פעילותו של ולנברג
כמעט אף אחד לא שמע על העיירה האמריקאית הקטנטנה ג'קסון שבוויומינג ■ אלא שהחלטה סתמית להציב מצלמה בצומת המרכזי בעיירה הפכה אותה בין לילה לדבר החם ברשת
תחום הלייב סטרימינג צומח, ויו-טיוב מנסה להחזיר את היתרון הראשוני שהיה לה ■ לפי פייסבוק, משך הצפייה בשידור חי של משתמש ממוצע גדול פי שלושה ממשך הצפייה בסרטונים אחרים
מחוקקים בפרלמנט הבריטי פרסמו דוח שיוצא נגד ה"מערב הפרוע" של הרשתות החברתיות ■ "החברות הללו מסתתרות מאחורי הסטטוס ה-'סופר-לאומי' שלהן כדי להתחמק מאחריות"
בחור רומני חשב על דרך מקורית במיוחד לבקש את ידה של אהובתו ולהציע לה להתחתן איתו ■ אבל אחרי שתראו את הקטע הבא, זה כלל לא היה מפליא אתכם אם היא הייתה מסרבת במקום
עפ"י משרד הסחר האמריקאי, עובד אמריקאי מבזבז כשעה בממוצע ביום עבודה ברשת חברתית
אלפאבית, החברה האם של גוגל סיימה את הרבעון עם הכנסות של 21.5 מיליארד דולר לעומת התחזיות שצפו 16.9 מיליארד דולר ■ הרווח הנקי הסתכם ב-8.42 דולר למניה לעומת תחזיות ל-8.04 דולר למניה
2 מיליון יוזרים ייחודיים מדי חודש - יותר מאשר קשת, רשת או ערוץ 10 - זה הנתון שבעזרתו מנסה גוגל למשוך תקציבי פרסום מערוצי הברודקאסט ליוטיוב
כך אמרה דבי וינשטיין מ-Google Emea בוועידת MAD ■ רבקה קהת, סמנכ"לית שיווק בגוגל ישראל: "יו-טיוב הוא המגרש האולטימטיבי לבנות מותגים"
אינסטגרם (Instagram)גוגלדוחות כספייםטוויטרטיקטוקטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהיוצרי תוכןמשפיעניםפייסבוקרשתות חברתיות