הרשת החברתית תחל להעלות פרסומות וידיאו שירוצו בין סרטוני וידיאו שמועלים לפייסבוק ■ מדובר במכה קשה עבור יו-טיוב, שעד היום הציעה את הדבר היחיד שפייסבוק לא הציעה - כסף
הרשת החברתית הגדולה בעולם תנסה להילחם בסרטונים פיראטיים ולאפשר לגולשים להרוויח כסף מתוכן שהם מייצרים
מחקר עולמי שנערך עבור יוניברסל מקאן: 70% מהישראלים נכנסים לפייסבוק לפחות פעם ביום ■ רק 6% מהישראלים לא השתמשו בפייסבוק ■ מי שמוביל בחשיפה שלו לקהל הישראלי הוא אתר יו-טיוב
נניח שצפיתם בסרטון יו-טיוב ואהבתם בגד או רהיט שהופיע בו - בקרוב תוכלו לרכוש אותו בהקלקה עליו ■ כך נראה הדבר הגדול הבא בעולם הקניות באינטרנט שצובר תאוצה
אתר הווידיאו המצליח בעולם מציג נתונים מרשימים: בכל דקה מועלות לאתר 300 שעות וידיאו, ומספר הצפיות מזנק כל שנה בכ-50%
גוגל, הבעלים של YouTube, דורשת קרוב ל-10.5 מיליון דולר בעונה מחברות שיירצו לפרסם בערוץ של ליגת הפוטבול
באתר AdAge דירגו את הכוכבים הגדולים ביותר של יו-טיוב לפי הכנסה חודשית ■ הזוכה: טבחית צעירה בשם צ'רלי, שגייסה לפרויקט גם את אחותה בת ה-5 כסו-שף וטועמת ראשית
הרשת החברתית תשיק גם שירות מסנג'ר לעסקים, שיאפשר צ'אט עם לקוחות באופן ישיר כולל אישורי הזמנות ועדכונים על משלוח מוצרים ■ כמו כן, היא משיקה שירות אנליטיקס לאפליקציות מובייל
המופע "YouMake ,Remake", שמבוסס על יו-טיוב ומחול חי, נבחר מבין 3,300 מועמדים לפסטיבל
YouTube Kids תכלול עיצוב ידידותי לילדים, עם אייקונים גדולים וגלילה מינימלית ■ האפליקציה, שתהיה נפרדת מהאפליקציה הקיימת של יו-טיוב, תכלול גם בקרת הורים
מנבר, אחד ממומחי החיפוש של גוגל, עוזב את החברה לטובת מכון הבריאות הלאומי של ארה"ב NIH
אריאלי שימש כסמנכ"ל קריאייטיב במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ונחשב ל"דור העתיד" של המשרד
העמודים של פיקוד המרכז האמריקאי נפרצו: "חיילים אמריקאים, אנחנו בדרך, תיזהרו. דאע"ש" ■ בעקבות כך הורידה ארה"ב את העמודים מהאינטרנט
הציגה בכנס CES כלי חדש שיבדוק אם הגולשים אכן צפו בפרסומת הווידיאו ביו-טיוב
אולפני סוני שמו סוף לפרשת הסרט "ראיון סוף", שעורר מהומה דיפלומטית בין ארה"ב לצפון קוריאה ■ החל מהיום הסרט יהיה זמין לצפייה ביו-טיוב ■ מנכ"ל סוני: "גרסה זו מייצגת את המחויבות שלנו לחופש הביטוי"
סוני, שהודיעה אמש כי תאפשר לבתי קולנוע בארה"ב להקרין את הסרט השנוי במחלוקת שלועג לרודן צפון קוריאה, הכריזה היום כי הסרט יופץ גם באתר הסרטונים יו-טיוב וברשתות נוספות ■ עלות הצפייה: 5.99 דולר
אינסטגרם (Instagram)גוגלדוחות כספייםטוויטרטיקטוקטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהיוצרי תוכןמשפיעניםפייסבוקרשתות חברתיות