לא ייאמן: רק בת 8 וכבר מרוויחה יותר מ-127 אלף דולר בחודש

באתר AdAge דירגו את הכוכבים הגדולים ביותר של יו-טיוב לפי הכנסה חודשית ■ הזוכה: טבחית צעירה בשם צ'רלי, שגייסה לפרויקט גם את אחותה בת ה-5 כסו-שף וטועמת ראשית

אשלי וצ'רלי / צילום מסך
אשלי וצ'רלי / צילום מסך

עם אלפי מעריצים והכנסות גבוהות, כוכבי ה-YouTube דומים יותר ויותר לכוכבי הוליווד. באתר AdAge דירגו לאחרונה את הכוכבים הגדולים ביותר של יו-טיוב, בהתבסס על ההכנסה החודשית המוערכת שלהם. מתברר שרבים מהם מרוויחים הרבה יותר ממה שאתם חושבים.

דירוג ערוצי היו-טיוב המכניסים ביותר מבוסס על נתונים של חברת Outrigger Media. כמו כן, הדירוג הוא רק בתחום היופי והטיפוח, המזון והאפייה. אחת הכוכבות הגדולות ביותר בתחום המזון והבישול היא ילדה בת 8 בשם צ'רלי, שמפעילה ערוץ בישול שנקרא CharlisCraftyKitchen.

על-פי ההערכות של Outrigger Media, הערוץ של צ'רלי מייצר הכנסות ממוצעות מפרסום בהיקף של כ-128 אלף דולר בחודש, אחרי העמלות שגובה יו-טיוב. על-פי הנתונים, הערוץ של צ'רלי זוכה לעשרות מיליוני צפיות מדי חודש, ובחודש מארס האחרון כ-29 מיליון איש צפו בערוץ הבישול שלה.

צ'רלי החלה להעלות סרטוני וידיאו ב-2012 כשהייתה בת 6 בלבד. אשלי, אחותה בת ה-5, משתתפת גם היא בסרטונים בתור ה"סו-שף" והטועמת הראשית. סרטוני הבישול של שתי האחיות כוללים בין היתר מדריכים להכנת עוגיות אוראו של מיני מאוס, עוגות מעוצבות מלאות בממתקים שונים ועוד.