יפעת מחקרי מדיה בחדשות

סוכן חדשות
 
ראיון בנימין נתניהו לקרן מרציאנו ועמית סגל בחדשות 12 / באדיבות חברת החדשות בקשת 12
גם כשנתניהו לא מתראיין, הנוכחות התקשורתית שלו כפולה משל גנץ
כך עולה מבדיקה של יפעת מחקרי מדיה • נתניהו הופיע בתקשורת 739 במשך 5,500 דקות במהלך החודש האחרון - כלומר תפס לבדו כ-13% מזמן האוויר הכולל במהלך 30 יום • "כשמדובר בפוליטיקאי מיומן כראש הממשלה, נתונים אלה מהווים עדות ליתרון תקשורתי בחודש הקריטי של קמפיין הבחירות"
  
 
האתגר המשמעותי הוא לזהות סיפור חדש המתהווה בראשית הדרך / צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
איך תיראה מהדורת החדשות של מחר?
באמצעות יכולות ניטור מתקדמות וטכנולוגיה חדשנית של ניתוח והסקת מסקנות, ניתן להעריך מה יהיה סדר היום החדשותי; הפוליטיקאים ומומחי ניהול משברים הם הראשונים להרוויח מכך
  
 
העיתנואים המשפיעים / איור: אורן ג'מצ'י
פרויקט מיוחד: 50 העיתונאים המשפיעים לשנת 2017
בישראל יש אלפי עיתונאים שעושים את עבודתם נאמנה יום-יום ■ עורכי וכתבי מערכת "גלובס", בשיתוף עם "יפעת מחקרי מדיה", אספו ודירגו עבורכם את הבולטים ביותר
  
 
תוכן שיווקי. למעלה מ-20 כתבות עולות מדי יום באתרי החדשות/ צילום: depositphotos
60% לא מזהים תוכן שיווקי; מוכנים לצרוך אותו כל עוד הוא בעל ערך
עוד עולה ממחקר הראשוני בנושא שערכה חברת יפעת מחקרי מדיה כי ישנה נטייה לקשר בין חוסר עניין בתוכן להיותו קנוי, קישור שאינו בהכרח קיים במציאות; וכי ליותר ממחצית מהציבור הנושא אינו מפריע באופן משמעותי
  
 
פייק ניוז. ניסיונות לעשות מניפולציה תקשורתית תמיד היו / צילום: depositphotos
"במקום התמודדות עם הטיעונים בתקשורת, מיד אומרים: 'פייק ניוז'"
השנה הסוערת של טראמפ בארה"ב העלתה באופן דרמטי את השימוש במונח פייק ניוז גם בישראל ■ בד בבד נמשכת הירידה באמון הציבור בתקשורת ■ מני אברהמי, מנכ"ל יפעת מידע תקשורתי, סוקר את השינויים, האתגרים וההזדמנויות הניצבות בפני העוסקים בתחום
  
 
גבי בגס, מנכ"ל יפעת / צילום: יחצ
קבוצת יפעת רוכשת את השליטה בחברת המחקר אדקיט
העסקה קיבלה השבוע את אישור הממונה על ההגבלים העסקיים, והיא אמורה לחזק את יכולות המחקר של הקבוצה, שמספקת מידע בנושאי מדיה, פרסום, יחסי ציבור ועוד
  
 
נפתלי בנט ויאיר לפיד / צילום: אוריה תדמור
סיכום מושב: הח"כים בבית היהודי מובילים בבולטות בתקשורת
גם לח"כים של הליכוד יש ממוצע גבוה של מופעים תקשורתיים, והמחנה הציוני מתחזק על רקע הפריימריס במפלגה ■ ח"כ בקואליציה זכה ל-1,200 חשיפות בתקשורת בממוצע, מול 600 בלבד לח"כ באופוזיציה ■ מבין חברי הכנסת שאינם יו"רים בולטים מירי רגב ועמיר פרץ
  
 
נתניהו וטראמפ / צילום: קובי גדעון-לע"מ
פחות נתניהו, יותר טראמפ: שפל בנוכחות התקשורתית של רה"מ
יפעת מחקרי מדיה: יוני היה החודש החלש ביותר עבור נתניהו מאז אוקטובר 2016, ובארבעת החודשים האחרונים נרשמה ירידה של 27% בהופעותיו במדיה בהשוואה לתקופה הקודמת ■ בחודשים האחרונים נרשמת ירידה כללית בסיקור התחום הפוליטי
  
 
ח"כ דוד ביטן / צילום: איל יצהר
לא יורד מהמסך: ח"כ דוד ביטן מוביל במספר ההופעות בתקשורת
בשנתיים מאז כינון הממשלה נולד כוכב חדש - יו"ר הקואליציה דוד ביטן, שלפי מחקר של קבוצת יפעת מופיע בתקשורת אפילו יותר ממירי רגב ■ אף שהם ראשי סיעות, ליצמן ועודה נותרו מחוץ לרשימת 25 הח"כים בעלי ההופעות הרבות ביותר
  
 
עיתונים בישראל / צילום: תמר מצפי
סקר: הבעיה הגדולה של התקשורת בישראל - ההטיה הפוליטית
עוד עולה מהסקר שנערך לקראת כנס אילת לעיתונות: התקשורת הישראלית עסקה בבחירות בארה"ב יותר מאשר בגל הטרור ■ יותר אייטמים הוקדשו ל"מאבקי התקשורת" מאשר לברקזיט או לאולימפיאדה
  
 
ההפגנה של המגזר הערבי בכיכר רבין  / צילום: תמר מצפי
אוקטובר 2015: 49% מהאייטמים על ערביי ישראל היו שליליים
כך עולה ממחקר של עמותת "סיכוי" ויפעת מחקרי מדיה ■ אחוז כה גבוה של אייטמים שליליים נחשב לחריג ■ הח"כים הערבים זכו לסיקור שלילי במיוחד
  
 
הפגנה נגד מתווה הגז / צילום: אוריה תדמור
עזבו אותנו ממתווה הגז, ספרו לנו עוד על הפנסיה שלנו
הנושאים הכלכליים שהכי מעניינים את הציבור: האם הם מסוקרים בהתאם ע"י התקשורת? ■ סקר מצביע על הפער שבין סדר היום הכלכלי של התקשורת לבין זה של הציבור
  
 
עיתונים, TGI / צלם: תמר מצפי
האם סקר TGI שואל את השאלה הלא נכונה, הלא מעודכנת?
עלויות הפרסום בישראל עדיין נקבעות על בסיס היקף החשיפה לאמצעי התקשורת ■ אבל השפעתה של החשיפה מעניינת הרבה יותר מהיקפה - והעולם כבר שם
  
 
שרון גל בערוץ 20/ צילום מסך
סיקור נרחב בתקשורת, שיח ער ברשת: ערוץ 20 מעורר באזז
למרות הרייטינג הנמוך, ערוץ 20 מעורר באזז לא מבוטל ■ מחקר של יפעת מחקרי מדיה עבור "גלובס" מראה כי תקשורת המיינסטרים מסתייגת מהקו הפרובוקטיבי, הרשתות החברתיות עושות לייק, ושרון גל ואראל סג"ל הם כוכבים בלתי מעורערים
  
 
חיילים בכותל המערבי חרדים /  צלם: רויטרס
מחקר: התקשורת כמעט מתעלמת מחלק מהקבוצות באוכלוסייה
יפעת מחקרי מדיה: האוכלוסייה הערבית והמגזר החרדי מסוקרים בתקשורת בעיקר מהיבטים פוליטיים ■ יוצאי אתיופיה מסוקרים בהיקף דל במיוחד
  
 
גולשת בפייסבוק / צילום: שאטרסטוק
הישראלי המכוער משתולל ברשת עם מיליון פוסטים אלימים בשנה
דוח חדש חושף עוד כי בשנה שעברה נכתבו מדי יום ברשת 100 אלף פוסטים ביקורתיים כלפי אדם, חברה או מותג ■ אמון הציבור בתקשורת - בשפל חסר תקדים ■ 86% מהתל-אביבים משתמשים בוואטסאפ, לעומת 55% בפריפריה
  
 

   1234    >

   נמצאו 52 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988