המשבר סביב ערוץ 10 זכה בשבועיים האחרונים ל-56 כותרות וכותרות משנה, מתוכן כ-57% כותרות שליליות מובהקות בשווי כספי מצטבר של כ-863 אלף שקל - כך עולה מניתוח של חברת יפעת מחקרי מדיה עבור "גלובס"
מבין המפלגות - הליכוד מוביל בחשיפה התקשורתית, כשבמקום השני מפלגת העבודה וקדימה במקום השלישי
כך עולה מדירוג יפעת מחקרי מדיה בדירוג החברות הגיעה מיקרוסופט למקום השני, ויצחק תשובה ושרי אריסון סוגרים את השלישייה המובילה של אנשי העסקים המתוקשרים בשנה החולפת
דנקנר קיבל חשיפה תקשורתית בשווי 1.3 מיליון שקל מיקרוסופט גברה על גוגל וזכתה לשווי חשיפה בסך 2.4 מיליון שקל
יפעת מחקרי מדיה: מבין המועמדים לקדימה, לבני זוכה למספר הרב ביותר של אזכורים בתקשורת ולאחוז הכותרות החיוביות הגבוה ביותר בחודש וחצי האחרונים
מגזין פירמהמידע תקשורתימניותמניות דואליותעיתונאיםעיתונותקבוצת דלקרשתות חברתיותתוכן שיווקיתעשיות ביטחוניות