מבין המפלגות - הליכוד מוביל בחשיפה התקשורתית, כשבמקום השני מפלגת העבודה וקדימה במקום השלישי
כך עולה מדירוג יפעת מחקרי מדיה בדירוג החברות הגיעה מיקרוסופט למקום השני, ויצחק תשובה ושרי אריסון סוגרים את השלישייה המובילה של אנשי העסקים המתוקשרים בשנה החולפת
דנקנר קיבל חשיפה תקשורתית בשווי 1.3 מיליון שקל מיקרוסופט גברה על גוגל וזכתה לשווי חשיפה בסך 2.4 מיליון שקל
יפעת מחקרי מדיה: מבין המועמדים לקדימה, לבני זוכה למספר הרב ביותר של אזכורים בתקשורת ולאחוז הכותרות החיוביות הגבוה ביותר בחודש וחצי האחרונים
חדשותמגזין פירמהמידע תקשורתיעיתונאיםעיתונותתוכן שיווקי