יפעת מחקרי מדיה

כתבות אחרונות

 

יפעת מחקרי מדיה: ברק קיבל את מספר הכותרות הגבוה ביותר בזמן הלחימה בעזה

מבין המפלגות - הליכוד מוביל בחשיפה התקשורתית, כשבמקום השני מפלגת העבודה וקדימה במקום השלישי

יעל גאוני 21.01.2009

גוגל ונוחי דנקנר מובילים את דירוג החשיפה העסקית החיובית בתקשורת ב-2008

כך עולה מדירוג יפעת מחקרי מדיה ; בדירוג החברות הגיעה מיקרוסופט למקום השני, ויצחק תשובה ושרי אריסון סוגרים את השלישייה המובילה של אנשי העסקים המתוקשרים בשנה החולפת

יעל גאוני 14.01.2009

יפעת מחקרי מדיה: נוחי דנקנר ומיקרוסופט הם חביבי התקשורת ברבעון השלישי

דנקנר קיבל חשיפה תקשורתית בשווי 1.3 מיליון שקל ; מיקרוסופט גברה על גוגל וזכתה לשווי חשיפה בסך 2.4 מיליון שקל

יעל גאוני 06.10.2008

לא רק בסקרים: ציפי לבני מובילה גם בסיקור התקשורתי

יפעת מחקרי מדיה: מבין המועמדים לקדימה, לבני זוכה למספר הרב ביותר של אזכורים בתקשורת ולאחוז הכותרות החיוביות הגבוה ביותר בחודש וחצי האחרונים

‎‎יעל גאוני‏ 17.09.2008

   1234   

   נמצאו 52 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 4