ישיר אי.די.אי בחדשות

סוכן חדשות
 
ושוב מחפשים מנכ"לים מחוץ לביטוח; זה מוכיח את עצמו?
לאורך השנים היו דוגמאות של מנכ"לים שהגיעו לענף הביטוח - חלקם הצליחו וחלקם לא, כשההצלחות הכי גדולות בענף קרו אצל כאלה שכבר חיו לעומק את ענף הביטוח
  
 
קובי הבר / צילום: איל יצהר
מגיע ל"ביטוח ישיר": קובי הבר יחליף את רביב צולר
הבר, שייכנס לתפקיד מנכ"ל איי.די.איי ביטוח, מכהן כיום כראש החטיבה העסקית בבנק לאומי
  
 
שני כהן, 9 מיליון / צילום: מתוך הקמפיין
ניצחון ל-9 מיליון: "שוקה" הופך למותג מסחרי רשום
כמעט שנה אחרי שבג"ץ אישר את המשך קמפיין "שוקה" ודחה את טענות לשכת סוכני הביטוח נגדו, נדחה עוד ניסיון של הלשכה כנגד הסוכן שנוא נפשם - הפעם בהליך משפטי שהתנהל אצל רשם הפטנטים וסימני המסחר
  
 
איזי כהן / צילום: תמר מצפי
המשך מגמה חיובית בביטוח: שיפור חד ברווחי כלל ואיי.די.איי
הכנסות כלל ביטוח מפרמיות גדלו במחצית הראשונה ב-11% ל-4.9 מיליארד שקל ■ באיי.די.איי הפרמיות צמחו ב-13% ל-1.1 מיליארד שקל
  
 
בנין בית פסגות / צלם: איל יצהר
איי.די.איי ביטוח במו"מ לרכוש 58% מבית פסגות בת"א
איי.די.איי מעונינית לרכוש 58% מהבניין בתמורה לכ-235 מיליון שקל שמשקפים לבניין כולו שווי של כ-405 מיליון שקל
  
 
רביב צולר / צילום: עינת לברון
בחמישייה הפותחת: איי.די.איי ביטוח שווה יותר ממנורה מבטחים
הטלטלות בשוקי ההון, שהובילו לתשואות שליליות בתיקי ההשקעות ביוני, ניכרות גם במניות חברות הביטוח הציבוריות ■ האם התהפוכות שעברו על המניות, ושבין היתר הובילו לנסיקה בשווי איי.די.איי ביטוח הישירה, יצרו מאזן חדש נכון בין רמות השווי של השחקניות בענף?
  
 
רווח שיא עבור איי.די.איי ביטוח ברבעון הראשון: 39 מ' ש'
בחברה ציינו בדוחות, בין היתר, כי "בתקופת הדוח נמשכה מגמת הצמיחה בפעילות החברה, אשר באה לידי ביטוי בשיפור בתוצאות החיתומיות ובהתייעלות במבנה ההוצאות"
  
 
קבוצת הביטוח אי.די.אי מרכזת את תקציב המדיה ביוניון
הקבוצה מחזיקה במותגי הביטוח 9 מיליון וביטוח ישיר, שהיקף תקציב המדיה של כל אחת מהן עומד על 30 מיליון שקל בשנה
  
 
יוניברסל מתקפלת: תמשיך לרכוש את המדיה של ביטוח ישיר
במשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב הצליחו לשכנע את חברת המדיה להמשיך לרכוש את המדיה של ביטוח ישיר, ובכך שמרו אצלם את התקציב
  
 
האם גליקמן-נטלר-סמסונוב יאבד את התקציב של 9 מיליון?
מבט אל מאחורי הקלעים במכרז הפרסום של אי.די.אי מספק הצצה נדירה לענף רכש המדיה: חוקים לא כתובים, התנהלות כוחנית ושחקן אחד גדול שמהלך שלו מכה גלים
  
 
מיקי חיימוביץ' במו"מ לפרסום מותג ביטוח
צפויה לשמש כפרזנטורית של אחת החברות של קבוצת אי.די.אי, המחזיקה בין היתר במותגים ביטוח ישיר ו-9 מיליון
  
 
מכה לשלמור: ביטוח ישיר מוציאה למכרז את תקציב הפרסום
ההערכות הן כי החברה תפנה בין היתר למקאן, באומן-בר וראובני-פרידן ■ היקף תקציב הפרסום של ביטוח ישיר עמד ב-2011 על 26.4 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
תביעה: ביטוח ישיר "בישלה" הקלטות כדי לדחות תשלום
אלמנה של מבוטח בביטוח חיים טוענת כי החברה בישלה הקלטות במטרה לדחות את תביעתה ■ ביטוח ישיר בתגובה: "לא היה ולא נברא"
  
 
לשכת סוכני הביטוח משיבה מלחמה: משיקה קמפיין נגד ביטוח ישיר
‎הקמפיין הנגדי ידגיש כי ביטוח ישיר נמצאת בתחתית הדירוג של איכות השירות ■ אודי כץ: "בתחום הביטוח כשמדברים רק על מחיר או רק על המתחרה - הלקוח צריך להתחיל לדאוג"
  
 
קסלמן מצמיד לבית ההשקעות מיטב שווי של 860 מיליון שקל
מדובר בזינוק של כ-18% לעומת השווי שבו הוערך בית ההשקעות אשתקד
  
 
רענן סעד: "בענף הביטוח מסתפקים ברמת שירות בינונית"
סעד, שאחראי על השיווק בביטוח ישיר, מסביר כי ההתפתחות הממשית בענף הביטוח תבוא מכך שהשוק יתקדם ברמת השירות שהוא נותן: "אני צריך לתת ללקוח שירות מעולה - זה הקרב, ומי שייתן שירות יותר טוב ינצח"
  
 

   12    >

   נמצאו 23 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988