לשכת סוכני הביטוח משיבה מלחמה: משיקה קמפיין נגד ביטוח ישיר

‎הקמפיין הנגדי ידגיש כי ביטוח ישיר נמצאת בתחתית הדירוג של איכות השירות ■ אודי כץ: "בתחום הביטוח כשמדברים רק על מחיר או רק על המתחרה - הלקוח צריך להתחיל לדאוג"

המאבק התדמיתי בין חברת ביטוח ישיר ללשכת סוכני הביטוח מתרחב. לשכת סוכני ביטוח, בראשות הנשיא אודי כץ, יוצאת למאבק בחברת ישיר איי.די.איי, המוכרת כביטוח ישיר, שמריצה קמפיין פרסומי נרחב שתוקף את הסוכנים.

במסגרת זו הלשכה משיקה קמפיין פרסומי משלה, שיתבסס על נתוני הפיקוח על הביטוח בנוגע לתלונות ציבור ואיכות שירות, ושידגיש כי ביטוח ישיר נמצאת בתחתית הדירוג, לדברי הלשכה.

מדובר בקמפיין יוצא דופן מבחינתה של לשכת סוכני ביטוח - שאינה נוהגת לפרסם לציבור הרחב - ונעשה בחסות חברת הביטוח הראל.

בלשכה - שבה הביעו באחרונה זעם רב על הקמפיין של ביטוח ישיר עם הסוכן הפיקטיבי "שוקה טל" - מציינים כי "המודעות כוללות פנייה ישירה לתושבי כל עיר וסביבה גיאוגרפית, תוך הפנייתם לתלונות הציבור כנגד חברות הביטוח כפי שמופיעות ומדורגות בדוחות השנתיים של המפקח על הביטוח, אשר פורסמו בדצמבר 2010 ובנובמבר 2009.

"על-פי הדוחות, כידוע, נמצא כי חברת ביטוח ישיר - הכוללת את ביטוח 9,000,000 ו-55555555 - 'זכתה' בשיעורים גבוהים ביותר של תלונות ציבור, שנבדקו וטופלו על-ידי הפיקוח על הביטוח, ומוקמה בתחתית דירוג השירות של חברות הביטוח בישראל".

"לא רק מחיר"

כץ אמר כי "צריך להבין שביטוח זה לא רק מחיר, ובתחום הזה כשמדברים רק על מחיר או רק על המתחרה - הלקוח צריך להתחיל לדאוג".

נציין כי הלשכה ניסתה למנוע את המשך שידור הפרסומת של ביטוח ישיר - בכיכובה של השחקנית שני כהן, המוצגת כמזכירתו של "שוקה" - ואף פנתה לבית המשפט. ואולם בית המשפט דחה את פניית הלשכה, וביטוח ישיר השיקה פרסומת שנייה.

הפרסומות הבידוריות מציגות את סוכן הביטוח כמי שנהנה מאוד ומממן אורח חיים ראוותני על חשבון לקוחותיו.