לפ"מ נחשבת לאחד המפרסמים הגדולים בדיגיטל, שהוצאתה השנתית מוערכת ב-60-80 מיליון שקל - רובם מופנים לגוגל ולפייסבוק ■ בלפ"מ פנו לאחרונה לשתי החברות והתייעצו עמן כיצד לנהל מכרז כזה
העיתון החרדי "הפלס" מוביל קו קיצוני נגד הגיוס לצה"ל ■ ח"כ פורר: "מצב אבסורדי בו ממשלת ישראל משלמת לאלו המתפרעים ומסיתים כנגד חיילים"
המכרז לתפקיד מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית הומר בוועדת איתור, אך אז עלה מכשול נוסף שמעכב את המינוי: לפי מקורבים, התפטרותו של רן ברץ מתפקידו כיועץ של נתניהו מצריכה את בועז סטמבלר להישאר בתפקידו
עפ"י ההערכות, אם לא ייערך שינוי בתנאי הסף המחמירים, תוכל להתמודד במכרז רק חברת BAKARA, שעורכת את בקרת המדיה ללפ"מ גם כיום
142 מיליון שקל השקיעו משרדי הממשלה מאז תחילת הקדנציה בקמפיינים של לפ"מ ■ אילו משרדים הוציאו הכי הרבה, מה מידת האפקטיביות של הפרסום ובאיזו מדיה?
קמפיין "Two Cities One Break" מעודד תיירים מאירופה להגיע לישראל ולבקר בת"א ובירושלים ■ אלמליח מציגה את חיי הלילה ואת חופי הים בת"א ואת האתרים הקדושים בבירה
את מקומו של המנכ"ל הפורש, גדי מרגלית, ימלא בינתיים אחד מסגניו, שלמה עדיאל
הממשלה אישרה פה-אחד את הצעת החוק של השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, לפיה כל הפרסומים הממשלתיים בתקשורת יחויבו לתת ייצוג חזותי הולם לגוונים השונים בחברה
נציבות שירות המדינה מאשרת כי המכרז הוקפא עקב הצורך לבחון מספר סוגיות ■ טענות לניסיון להעדפת מינוי
הסכום הוצא על פרסומות בכיכובו של משה איבגי שקראו להפסיק להשתמש בשקיות ניילון ■ פרוטוקולים של הדיונים במשרד להגנת הסביבה מלמדים על הקלות שבה אושרו מיליונים עבור הקמפיין
יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין: "הידרדרות תדמיתה של הכנסת מהווה סכנה אמיתית ומוחשית לדמוקרטיה בישראל" ■ האם תשדירי השירות יעזרו לתדמית של הכנסת וחבריה בעיני הבוחרים?
זאת במטרה לשקף את המגוון האתני והתרבותי הקיים בישראל בקמפיינים של משרדי הממשלה ■ מדובר ביוזמה של השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל ■ משרד רה"מ יהיה שותף למימון הפרויקט
"אמרו לי שנשות עסקים בפרסומות צריכות להיות בהירות, אחרת זה לא מוכר; זו גזענות לשמה", כך אומרת ל"גלובס" השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל, שמובילה מהלך לגיוון ולחיסול הסטריאוטיפים בקמפיינים של משרדי הממשלה
משה קלוגהאפט, שניהל עבור בנט מספר קמפיינים, נבחר ע"י לפ"מ להוביל את הקמפיין החדש של משרד החינוך ■ ערוץ 10: המהלך חוקי אך "מריח לא טוב" ■ משרד החינוך: "משה קלוגהאפט הוא אסטרטג ותיק ומוערך"
הפרסומאי יוסי לובטון תוקף בריף פרסומי של לפ"מ, ובו הנחיות ליהוק גזעניות: "משרדי הפרסום חייבים לקחת אחריות חברתית" ■ לפ"מ: "לובטון מנסה לנגח אותנו. הוא לא היה מעז לעשות את זה ליהושע, לאדלר או למקאן"
חנה רדו יוצאת נגד השיטה שלפיה תקציבי הפרסום הממשלתיים אינם יוצאים למכרז ■ לפ"מ מגלגלת תקציבי פרסום בהיקף של כ-118 מיליון שקל בשנה
9 מיליוןאדלר חומסקיבזקהפרסומות הזכורות והאהובותהשיחהמשה איבגימשרד הבריאותקמפייןרשויות מקומיותשקיות ניילון