נתונים שמפרסמת הלמ"ס ממחישים את הכישלון הממשלתי המתמשך בקידום השימוש בתחבורה הציבורית בישראל ■ הקילומטראז' של רכב פרטי רק עולה
הקריאה של רשות ההגבלים למשרד התחבורה להסיר את חסמי הרגולציה בפני שירותי התחבורה השיתופית מהווה עוד קריאת תיגר על הניסיון של כץ להגן על ענף המוניות
"זה פשוט מספר מפחיד", אמרה התיירת על המחיר שיוצא בשקלים כ-2,044 שקל. לא בדיוק "הסבר פניך לתייר"
במסגרת שירות "נסיעה שיתופית במונית", שיינתן באמצעות המוניות המיוחדות, יוכלו נוסעים לשתף את נסיעתם עם אחרים הנוסעים ליעדים סמוכים, וכך לחסוך בעלויות הנסיעה מבלי לפגוע ברווחיות הענף
עמאר חרחש השכיר כל מונית ב-1,500 שקל לשבוע והיה יכול להיחשב לסיפור הצלחה נפלא, אם רק היה מכבד את המדינה בחלקה ■ זה נגמר, כצפוי, בהרשעה
כל ישראלי שיכול להימנע משימוש בתחבורה ציבורית יימנע ממנה, וזה חבל
שר התחבורה חייב להבטיח לנו ש-Gett אינה מנצלת לרעה את הכוח שצברה
חישמול ואוטונומיות יכולים לשפר איכות חיים, אבל יש סכנה שיחריפו בעיות
העסקה עם יצרנית המכוניות האוטונומיות Otto צפויה להיסגר במהלך החודש הבא ■ מוקדם יותר היום, נזכיר, נודע כי אובר תפעיל מוניות אוטונומיות בשיתוף וולוו החל מהשבועות הקרובים
אובר כובשת פסגה שעוד אף חברה אחרת לא הצליחה לכבוש ■ בשלב הראשון תיערך הנסיעה במוניות החכמות בחינם, וגם בהמשך צפוי התעריף שלהן להיות זול יותר
החוק קובע כי לא תוגבל זכותו של עיוור להיכנס למקום ציבורי ולהשתמש בכל מתקן המצוי בו, ולא תוגבל זכותו להשתמש בתחבורה ציבורית, בשל היותו מלווה בכלב נחייה
אפליקציית הזמנת המוניות תוטמע במערכת הניווט הפופולרית של גוגל ■ יש להניח כי Gett תשלם לגוגל על כל משתמש שייכנס לאפליקציה דרך "גוגל מפות" וכן עמלה מ-Gett על כל נסיעה
הקבינט החברתי-כלכלי אישר היום את הצעת שר האוצר: במוניות שיוזמנו מראש יהיה ניתן לשתף נסיעה בין מספר נוסעים לאותו יעד או ליעדים סמוכים, וכל אחד מהם ישלם מחיר מופחת ב-20% מהמחיר הרגיל
החברה החלה להציג לנהגי המוניות את יעדי הנסיעה של הנוסעים ■ חשש שנהגים ידחו נסיעות קצרות - ושנסיעות ארוכות יופנו לנהגים ותיקים ■ וגם: טיפ - איך לגרום למונית לבוא יותר מהר
מתחת לאף של "מחסל המונופולים" צומחת חברה ששולטת בשוק ביד רמה
GETT (גט טקסי GetTaxi)אובראפליקציותיאנדקסנסיעה שיתופית (קארפול)פולקסווגןצ'מפיון מוטורסקורקינט שיתופיקליפורניהרכב אוטונומי