4,500 נהגים כבר עובדים עם אפליקציית Rider שהפחיתה משמעותית את העמלות המשולמות למפעיל, ומבטיחה ללקוחות הישראלים שירות מהיר ויעיל יותר מזה של המתחרים
קמפיין ההשקה של RIDER יתייחס ישירות למתחרים ב-GETT, ויוביל אותו טילטיל (לירון אורפלי), כוכב "הישרדות" - שאף עובד כנהג מונית ובעברו עבד ב-GETT
הסובסידיה לחברות האוטובוסים מעודדת שירות רע, וחוץ מזה: מדוע הן מסתירות נתונים?
אובר תשיק השבוע בלונדון את שירות מוניות ה"שירות" כחלק ממהלך איזורי של החברה שנועד לגרום לנוסעים לחלוק ביניהם נסיעות במוניות ■ השירות יהיה זול ב-25% לעומת UberX, השירות הזול ביותר שהיא מעניקה כיום
באחרונה החברה גייסה כ-100 עובדים נוספים למשרדי החברה בישראל ■ בסך הכול מועסקים בחברה כ-500 עובדים והחברה מתכננת להמשיך ולגייס עובדים נוספים
מבקר המדינה: אין למשרד התחבורה תוכנית לשילוב ענף המוניות עם מערך התחבורה הציבורית
השירות החדש לא יפעל בת"א, בבני-ברק ובערים הסמוכות לתחנות רכבת ■ הזמנת השירות תתאפשר רק למשלמים באשראי ■ ההפרש למחיר הנסיעה ימומן ע"י החברה עצמה, ללא פגיעה בנהגים
המוניות הגדולות ברוסיה ברכבי מיני ואן או SUV - הן לצד הזמנת מונית רגילה, מונית אקספרס ומונית עם כיסא ילד, בנוסף לשירותי פרימיום של רכבי יוקרה שקיימים כבר בישראל ■ החברה לא מסרה תשובה ברורה באשר לשאלה מתי יגיע השירות לישראל
לקוחות אפליקציית Bphone שיורידו את אפליקציית Uber ויירשמו לשירות, יקבלו סכום משתנה כקופון למימוש ב-Uber בסך 15 אירו לנסיעות באירופה, 15 ליש"ט באנגליה ו-20 דולר בארה"ב
"ידיעות אחרונות": משרד התחבורה יערוך שימוע לנהגי המוניות לקראת הורדת התעריפים ■ הסיבה: צניחה של יותר מ-20% במחירי הסולר בשנה האחרונה
שירות הסעות במוניות רובוטיות אוטונומיות לחלוטין יחל לפעול בקרוב על הכביש הציבורי ביפן ויהווה את הסנונית הראשונה בדרך למהפכה תחבורתית גדולה אשר צפויה בשנים הקרובות
החברה הודיעה ללקוחותיה העסקיים: "לצערנו, בתקופה האחרונה נוצרה מציאות חדשה ופקוקה באזור ת"א וגוש דן בשל עבודות הרכבת הקלה, אשר אינה בשליטתנו ומהווה 'כוח עליון'. את המציאות הלא נעימה הזו חווים הן אתם כלקוחות והן נהגי המוניות"
אפליקציית Picab תעלה בשלב ראשון עבור נסיעות מנתב"ג ואליו, כשהנוסעים יוכלו להציע את מחיר הנסיעה לנהגי המוניות המתכננים להגיע לנתב"ג עם נוסע אחר (ולחזור כשהמונית ריקה), ולנסוע בזול עם נהג שהסכים להצעת המחיר
עמלה שנעלמה, אחרת שעלתה, עבודה מסביב לשעון, יחס כוחני ושירות איטי ■ אלה רק כמה מהטענות שמעלים נהגים בגט טקסי, שבשבועות האחרונים חלק מהם אפילו מכבים את הטאבלט ולא מקבלים הזמנות מהאפליקציה
זאת בעקבות ירידת מחירי הסולר ■ נהגי המוניות: "להפך - התעריף צריך לעלות"
מארק און, מנכ"ל גט: "בכל חודש נפלטים 100-150 נהגים המדורגים הכי נמוך" ■ "לא יכול לקרות מצב שנהג עושה טעות פעמיים. בפעם הראשונה הוא מקבל אזהרה, בפעם השנייה הוא עף" ■ צפו בתלונות שעלו בדף הפייסבוק
GETT (גט טקסי GetTaxi)אובראפליקציותיאנגומשרד התחבורהנתב"געוקץרכב אוטונומירשות שדות התעופהתיירות נכנסת