במשך חמש שעות שיתפו עשרות ואלפי משתמשי אפליקציית הזמנת המוניות את הציון שקיבלו מהנהגים כדי לדעת עד כמה הם מעריכים אותם ■ ברגע ש-Uber עלתה על זה, היא חסמה את הגישה למידע
"כיצד מצדיקה רש"ת את הפגיעה בחופש של משתמשי נתב"ג לבחור להזמין מונית דרך אפליקציית גט טקסי, בעת שבהוראות שקבעה רש"ת עצמה היא מכירה בזכות הצרכנים להזמין נסיעה מיוחדת עם מונית שאינה מטעם הזכיין בנתב"ג?"
פעם אחרונה שבדקנו, כ"ץ הוא שר תחבורה שלנו, לא של נהגי מוניות
שר התחבורה מערים קשיים על כניסת מתחרה לאפליקציית גט טקסי: "לא ייתכן שתגיע חברה מחו"ל ויינתן לה אישור לפעול כאן ללא אותם כללים וחוקים המוחלים על כלל ציבור נהגי המוניות ועל כולם"
החברה החלה להפיץ פליירים בתחנות דלק, תחנות מוניות ובמקומות אחרים כדי לנסות ולשכנע נהגים שקשורות לתחנות קיימות ונהגים שעובדים ללא תחנה להצטרף לשירות החדש שנכנס לישראל
פיראטים בנתב"ג: גובים מכם עמלה, כדי לקחתם מכם עוד כסף
מה מונע מכם להזמין נהג כלבבכם לאסוף אתכם משדה התעופה?
בועה או הבטחה? השווי של אובר לפני שנה עמד על 3.5 מיליארד דולר ■ החברה גייסה 1.2 מיליארד דולר על מנת לממן את ההתרחבות המואצת
המכוניות מסוג מרצדס יתודלקו בשלב הראשון בתחנה שתקים דלק באזור נתב"ג ■ היוזמה כפופה להחלטת האוצר על הטבות מיסוי על הגז הטבעי
"צו ההרחקה לוקה בחוסר סבירות קיצוני ופוגע פגיעה קשה, לא סבירה ולא מידתית בחופש העיסוק של גט טקסי ושל הנהגים המשתמשים באפליקציית גט טקסי" ■ גם רשות ההגבלים העסקיים בודקת את חוקיות צו ההרחקה
מונופול בנתב"ג? האם צו ההרחקה שקיבלה גט טקסי מרשות שדות התעופה, המונע ממנה לאסוף נוסעים מהנמל, מנוגד לכללי התחרות ולחוק? ■ כבר שנים ארוכות פועלות בנמל שתי תחנות מוניות, הדר וקסטל
טראוויס קאלאניק הקים את שירות המוניות אובר שזוכה כבר לתג מחיר של 10 מיליארד דולר ■ איך היא מצליחה לצמוח במהירות, למה המתחרים שלה בפריז חתכו את הצמיגים ומה חושב על החברה סלמן רושדי?
מנכ"ל גט טקסי: "ברגע שהנסיעות שהוזמנו דרכנו הגיעו להיקפים גדולים, זה התחיל להפריע לגופים אחרים שלמנהל נתב"ג יש אינטרס לתמוך בהם" ■ רש"ת: "הרשות מגינה על ציבור הנוסעים מ'חאפרים' הפוגעים בציבור הנוסעים"
17% נסעו יותר ברכבת במארס - 4.2 מיליון נוסעים ■ בגט טקסי ישראל רשומים כיום 3,500 נהגים בקירוב, כמעט חמישית מכל המוניות רשומות בישראל, והחברה שואפת להשתלט על כל שוק התחבורה הציבורית האישי
נגד מפעילת האפליקציה הפופולרית הוגשה תביעה ייצוגית בסך כ-1.6 מיליון שקל: "גט טקסי מטעה באופן גס את לקוחותיה, שמשוכנעים כי הטיפ שהם מחליטים להשאיר בנדיבותם לנהג - אכן מועבר לנהג"
עד לא מזמן, גט טקסי הייתה "המאמי הלאומית" של האפליקציות הישראליות ■ אבל אז צצו הבעיות ■ שחר וייסר משיב אש לראשונה בראיון ל-G
GETT (גט טקסי GetTaxi)אובראפליקציותיאנגומשרד התחבורהנתב"געוקץרשות שדות התעופהתחבורה ציבוריתתיירות נכנסת