שירות חדש ב-Gett: שיתוף בנסיעה ובתשלום

שירות "Gett תשלום משותף" יאפשר למספר נוסעים לנסוע יחד במונית, כך שהתשלום ייגבה מכרטיסי האשראי של כל הנוסעים

חברת GETT (גט טקסי GetTaxi) משיקה היום (ג') שירות חדש במסגרת טרנד הכלכלה השיתופית. החברה תאפשר למספר נוסעים לנסוע יחד במונית, כך שהתשלום ייגבה מכרטיסי האשראי של כל הנוסעים. הפיצ'ר החדש של Gett יעבוד גם במקרה שבו אחד הנוסעים עדיין לא הוריד את האפליקציה של החברה.

במהלך הנסיעה יוכלו הנוסעים ללחוץ על אופציית ה"שיתוף" ולהציג בפני אנשי הקשר שלהם את הפרטים הבאים - מיקום, מסלול, פרטי נהג וכו'. בסיום הנסיעה המערכת תחלק את התשלום שווה בשווה בין כל הנוכחים, כך שהנוסעים והנהג לא יצטרכו להשתמש במזומן על מנת להתקזז.

Gett השיקה את האופציה של תשלום בכרטיס אשראי בשנת 2012. האפליקציה של החברה מאפשרת לשלם עבור נסיעות בלחיצת כפתור, ללא עמלה. לפי נתונים של החברה, כ-65% מהנסיעות הפרטיות משולמות בכרטיס אשראי (החברה פעילה גם בשוק המוסדי).

החברה הוקמה בשנת 2010 וגייסה מאז הקמתה יותר מ-200 מיליון דולר. בשנת 2014 נבחרה החברה לאחת החברות המבטיחות בפרויקט הסטארט-אפים המבטיחים של "גלובס".

מהחברה נמסר כי "Gett עושה לילות כימים על מנת לפשט את התהליכים היומיומיים ללקוחותיה. כך עשתה עת השיקה את שירות המשלוחים שהפך לפופולרי ובתקופה הקרובה יורחב לפריסה ארצית, וכך היא עושה עכשיו עם אפשרות פיצול התשלום לנוסעים".