מוצרי צריכה הוספה למעקב

מוצרים סופיים לשימוש צרכני או כל מוצר הנרכש לשימושו של הצרכן.

כתבות אחרונות

 
מצטייד לקראת הבאות. עדיין לא הוטל סגר מלא בישראל אך המדפים בסופרים מראים על חשש בקרב האזרחים / צילום: כדיה לוי

ככה זה כשסגורים בבית: 25 מיליארד שקל מכירות בשוק מוצרי הצריכה במחצית 2020

שוק מוצרי הצריכה מציג צמיחה של כ-9% במכירות במחצית הראשונה של השנה • לא רק המכירות עלו, אלא גם המחירים – בעיקר בקטגוריות המזון והמוצרים לבית • "גלובס" מנתח איזה חברות מזון נהנו ואיזה נפגעו, מה קנינו יותר, מה פחות, ועד כמה מחירי המזון ממשיכים לטפס

שני מוזס 12.07.2020
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

תודה למסעדות הסגורות: שוק המזון והמשקאות צמח במאי ב-4.2%

כך עולה מנתוני סטורנקטס שהגיעו לידי "גלובס" • עם זאת, בעוד שחברות המזון נהנו מצמיחה בזירת הפעילות הקמעונאית, חלק ניכר מהפעילות המוסדית שלהן נגדע באחת עם ההשבתה בת החודשיים של המלונות ושוק ההסעדה על רקע מגפת הקורונה

שני מוזס 09.06.2020
סופרמרקט יוחננוף בקריית עקרון / צילום: תמר מצפי

שמירה על מרחק וסימון מקומות לעמידה בקופות: אלה ההנחיות החדשות שרשתות השיווק קיבלו בסוף השבוע האחרון

הקפדה על שמירת מרחק בין הלקוחות, סימון מקומות לעמידה באזור הקופות ואיפה השליח ישאיר את המשלוח? • אלה ההנחיות החדשות והקפדניות

שני מוזס 21.03.2020
גיל שרון / צילום: תמר מצפי

גולן טלקום מסכמת את 2019 עם גידול של 2% בהכנסות ל-530 מיליון שקל

רגע לפני המיזוג עם סלקום, גולן טלקום מדווחת על תוספת של 21 אלף מנויים ל-927 אלף בסך-הכול

גד פרץ 15.03.2020
פרויקט דיור מוגן הקרוי "בית בכפר" על חוף הכנרת צמוד לקיבוץ גנוסר / צילום: באסל עווידאת

דיור מוגן להמונים: מניית מגדלי הים התיכון נוסקת - ורשת "בית בכפר" מקדמת הנפקה ראשונית בת"א

רשת הדיור המוגן של משפחת בלושטיין מונה כ-1,000 יחידות דיור בחמישה בתים • חברת מגדלי הים התיכון נסחרת בשווי שיא של 1.6 מיליארד שקל, לאחר עלייה של 75% במניה מתחילת השנה

שי שלו 22.12.2019
חומרי ניקוי בסופרמרקט / צילום: תמר מצפי

יצרניות המזון והטואלטיקה מקוות להתאוששות בחג הפסח

הירידות החדות ביותר בחודש מרץ נרשמו אצל ספקיות של מוצרי ניקיון וטואלטיקה, על רקע הדחייה בחגיגת הניקיון של פסח

שני מוזס 14.04.2019
סופרמרקט / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

מותק, האריזה התכווצה - אבל המחיר נשאר בדיוק אותו הדבר

חבילת החיתולים נראית דלה יותר? הקורנפלקס מסתיים מהר מהרגיל? אתם לא מדמיינים, וזה לא קורה במקרה • פרשנות

שני מוזס 30.12.2018
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

הספקיות מעלות מחירים? הרשתות עשו את זה עוד קודם

נתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" מגלים כי באוקטובר נרשמה עלייה במדד המחירים בשוק המשקאות וגידול במכירות הכספיות של 4.2% • מדובר בנתון מפתיע, שכן היצרניות הודיעו על עליית מחירים רק החל מחודש נובמבר • מתחילת השנה מכירות שוק המזון והמשקאות הסתכמו בכ-31 מיליארד שקל, ובאוקטובר לבדו ב-3.7 מיליארד שקל

שני מוזס 14.11.2018
עמדה של יצרנית הקוסמטיקה היפנית שיסיידו. מרחיבה את הייצור כדי לעמוד בביקושים צילום: רויטרס, Yuriko N

הלהיט של מעמד הביניים הסיני: מוצרי צריכה "תוצרת יפן"

יצרניות מוצרי צריכה יפניות נהנות מפריחה בעסקיהן על רקע העלייה ברמת החיים בסין, שמייצרת ביקושים, והמוניטין הטוב שיש למוצרים היפניים במדינה

וול סטריט ג'ורנל 04.09.2018
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי

אחרי שנות קיפאון: מחצית חזקה במזון ומוצרי הצריכה

לפי נתוני סטורנקסט למחצית הראשונה של 2018, תנובה ממשיכה לאבד נתחי שוק, ושטראוס ואסם מתחזקות • משחקי המונדיאל הובילו לעלייה בצריכת מוצרים מתכלים

שני מוזס 05.07.2018
מרכז של אמזון / צילום: רויטרס

אפקט אמזון עוקץ את מניות מוצרי הצריכה הבסיסיים

משקיעים רבים מטילים ספק ביכולתן של ענקיות מוצרי היסוד להתמודד עם העלייה בהוצאות ולהתגונן מפני תחרות מקוונת • המניות בסקטור הזה איבדו השנה 12% בממוצע, הביצוע הגרוע ביותר מבין מגזרי מדד 500 S&P

וול סטריט ג'ורנל 29.04.2018
מוצרי צריכה של טושיבה / צילום: רויטרס

מה הן צריכות בשביל להצליח לגדול?

חברות הצריכה מתקשות לייצר צמיחה בהכנסות, בעקבות שחיקת מחירים כבדה בעשור האחרון • אל הדשדוש הזה בהכנסות מצטרפת עלייה בהוצאות התפעול - שילוב שיוצר אתגר אשר אינו צפוי להשתנות בשנים הקרובות, אך משום מה אינו מקבל ביטוי מספק במחירי המניות

אייל דבי 28.04.2018
סופרמרקט / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

גם אתם מרגישים שהקניות בסופר התייקרו? אתם צודקים

2017 הייתה השנה הראשונה מאז המחאה החברתית בה עלו מחירי מוצרי הצריכה ■ וגם: ממשוואה עם שני שחקנים הכוללת את הרשתות ויצרניות השוק, עברנו למשוואה עם 3 שחקנים שכוללת גם את הצרכן

דורין צלניר פלאס 07.02.2018
המותג הפרטי של שופרסל / צילום: תמר מצפי

מכירות המותג של שופרסל הפכו אותה ל"ספק" החמישי בגודלו

שופרסל מכרה מוצרי צריכה של המותג הפרטי בכ-2.5 מיליארד שקל, המהווים 6% ממכירות מוצרי הצריכה ב-2017 ■ מכירות המותג הפרטי מהוות כ-23% ממכירות רשת הקמעונאות הגדולה בישראל בשנה החולפת ■ בעקבות רכישת ניו-פארם, היקף המכירות של המותג הפרטי צפוי לצמוח

שני מוזס 24.01.2018
המותג הפרטי של שופרסל / צילום: תמר מצפי

ניתוח שוק: המותג הפרטי מרים ראש ומפסיק להתנצל

ככל שנאמין במוצרים שלנו, נפסיק להתנצל וניתן להם את הכבוד המגיע להם - גם הלקוחות ירגישו זאת ויפתחו קשר רגשי, אמון וביטחון במותג הפרטי שלנו ויתייחסו אליו כאל מותג שווה בין שווים

חני לוטן-תוריאל 09.07.2017
מודל של פרויקט המיקרו־דירות בניו יורק / צילום: AFP

הכול אישי: כלכלת האון-דימנד משנה את תרבות הצריכה

VOD במקום טלוויזיה רב-ערוצית ■ השכרת מכונית לטווח קצר במקום בעלות על רכב ■ ואפילו מגורים במיקרו-דירות עם חללים ציבוריים משותפים במקום לקנות בית ■ ניתוח G

יעל בן ישראל 28.01.2017

   123   

   נמצאו 48 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988