מוצרי צריכה בחדשות

סוכן חדשות
 
חומרי ניקוי בסופרמרקט / צילום: תמר מצפי
יצרניות המזון והטואלטיקה מקוות להתאוששות בחג הפסח
הירידות החדות ביותר בחודש מרץ נרשמו אצל ספקיות של מוצרי ניקיון וטואלטיקה, על רקע הדחייה בחגיגת הניקיון של פסח
  
 
סופרמרקט / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
מותק, האריזה התכווצה - אבל המחיר נשאר בדיוק אותו הדבר
חבילת החיתולים נראית דלה יותר? הקורנפלקס מסתיים מהר מהרגיל? אתם לא מדמיינים, וזה לא קורה במקרה • פרשנות
  
 
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי
הספקיות מעלות מחירים? הרשתות עשו את זה עוד קודם
נתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" מגלים כי באוקטובר נרשמה עלייה במדד המחירים בשוק המשקאות וגידול במכירות הכספיות של 4.2% • מדובר בנתון מפתיע, שכן היצרניות הודיעו על עליית מחירים רק החל מחודש נובמבר • מתחילת השנה מכירות שוק המזון והמשקאות הסתכמו בכ-31 מיליארד שקל, ובאוקטובר לבדו ב-3.7 מיליארד שקל
  
 
עמדה של יצרנית הקוסמטיקה היפנית שיסיידו. מרחיבה את הייצור כדי לעמוד בביקושים צילום: רויטרס, Yuriko N
הלהיט של מעמד הביניים הסיני: מוצרי צריכה "תוצרת יפן"
יצרניות מוצרי צריכה יפניות נהנות מפריחה בעסקיהן על רקע העלייה ברמת החיים בסין, שמייצרת ביקושים, והמוניטין הטוב שיש למוצרים היפניים במדינה
  
 
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי
אחרי שנות קיפאון: מחצית חזקה במזון ומוצרי הצריכה
לפי נתוני סטורנקסט למחצית הראשונה של 2018, תנובה ממשיכה לאבד נתחי שוק, ושטראוס ואסם מתחזקות • משחקי המונדיאל הובילו לעלייה בצריכת מוצרים מתכלים
  
 
מרכז של אמזון / צילום: רויטרס
אפקט אמזון עוקץ את מניות מוצרי הצריכה הבסיסיים
משקיעים רבים מטילים ספק ביכולתן של ענקיות מוצרי היסוד להתמודד עם העלייה בהוצאות ולהתגונן מפני תחרות מקוונת • המניות בסקטור הזה איבדו השנה 12% בממוצע, הביצוע הגרוע ביותר מבין מגזרי מדד 500 S&P
  
 
מוצרי צריכה של טושיבה / צילום: רויטרס
מה הן צריכות בשביל להצליח לגדול?
חברות הצריכה מתקשות לייצר צמיחה בהכנסות, בעקבות שחיקת מחירים כבדה בעשור האחרון • אל הדשדוש הזה בהכנסות מצטרפת עלייה בהוצאות התפעול - שילוב שיוצר אתגר אשר אינו צפוי להשתנות בשנים הקרובות, אך משום מה אינו מקבל ביטוי מספק במחירי המניות
  
 
סופרמרקט / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
גם אתם מרגישים שהקניות בסופר התייקרו? אתם צודקים
2017 הייתה השנה הראשונה מאז המחאה החברתית בה עלו מחירי מוצרי הצריכה ■ וגם: ממשוואה עם שני שחקנים הכוללת את הרשתות ויצרניות השוק, עברנו למשוואה עם 3 שחקנים שכוללת גם את הצרכן
  
 
המותג הפרטי של שופרסל / צילום: תמר מצפי
מכירות המותג של שופרסל הפכו אותה ל"ספק" החמישי בגודלו
שופרסל מכרה מוצרי צריכה של המותג הפרטי בכ-2.5 מיליארד שקל, המהווים 6% ממכירות מוצרי הצריכה ב-2017 ■ מכירות המותג הפרטי מהוות כ-23% ממכירות רשת הקמעונאות הגדולה בישראל בשנה החולפת ■ בעקבות רכישת ניו-פארם, היקף המכירות של המותג הפרטי צפוי לצמוח
  
 
המותג הפרטי של שופרסל / צילום: תמר מצפי
ניתוח שוק: המותג הפרטי מרים ראש ומפסיק להתנצל
ככל שנאמין במוצרים שלנו, נפסיק להתנצל וניתן להם את הכבוד המגיע להם - גם הלקוחות ירגישו זאת ויפתחו קשר רגשי, אמון וביטחון במותג הפרטי שלנו ויתייחסו אליו כאל מותג שווה בין שווים
  
 
מודל של פרויקט המיקרו־דירות בניו יורק / צילום: AFP
הכול אישי: כלכלת האון-דימנד משנה את תרבות הצריכה
VOD במקום טלוויזיה רב-ערוצית ■ השכרת מכונית לטווח קצר במקום בעלות על רכב ■ ואפילו מגורים במיקרו-דירות עם חללים ציבוריים משותפים במקום לקנות בית ■ ניתוח G
  
 
קניות / צילום: בלומברג
מנוע הצריכה: כך תיחשפו לתחום היציב ביותר בארה"ב
כלכלת ארה"ב מונעת מגידול בהוצאות הצרכנים מתחילת השנה, למרות חוסר הוודאות בשווקים הגלובליים ■ עלייה בביקוש למוצרי צריכה מעידה בדרך-כלל על יציבות של המשק
  
 
קניות בסופרמרקט / צילום: תמר מצפי
עקב גל הטרור: נפילה של 7% במכירות מוצרי המזון והצריכה
זאת בשבועיים הראשונים של אוקטובר ■ הסיבה: הצרכנים מעדיפים להישאר בבית בשל המצב הביטחוני ■ כמו כן, בגלל המחסור במוצרי בסיס בחגים: מכירות הפירות והירקות צנחו ב-21%, הקוטג' ב-17.8%, והלחם ב-12.6%
  
 
מוצרי חלב, סופרמרקט / צילום: תמר מצפי
למה כל-כך יקר בישראל ומדוע כלום לא ישתנה בקרוב?
10 ספקים מובילים בישראל מחזיקים ב-57% משוק המזון והצריכה; תנובה שולטת ב-57% משוק החלב ■ התחרות עלובה בזמן שהרגולטור רופס ■ והסיפור על היצרן הקטן שניסה למכור מוצר בהוזלה של 30% - ונדהם מהתוצאה
  
 
פראיירים משלמים יותר: 76% ממוצרי המזון התייקרו ב-2013
הערכות: רשתות השיווק העלו את המחירים לצרכן בשיעור גבוה יותר מזה שבוצע על-ידי הספקים בסוף 2012 - וגזרו עוד רווח על חשבונכם ■ מחיר חלב עמיד עלה ב-10%, הלחם התייקר ב-8% - וזו רק ההתחלה
  
 
תערוכת העיצוב: מוצרי הצריכה שכבשו את לב הלקוחות
14 אלף מוצרים הוצגו בתערוכת העיצוב היוקרתית "הנקודה האדומה" ■ בין הזוכים: שעון סביבתי, אופני כושר יוקרתיים ומצלמה של ניקון
  
 

   123    >

   נמצאו 43 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988