גולן טלקום מסכמת את 2019 עם גידול של 2% בהכנסות ל-530 מיליון שקל

רגע לפני המיזוג עם סלקום, גולן טלקום מדווחת על תוספת של 21 אלף מנויים ל-927 אלף בסך-הכול

גיל שרון, יו"ר ומנכ"ל גולן טלקום / צילום: תמר מצפי
גיל שרון, יו"ר ומנכ"ל גולן טלקום / צילום: תמר מצפי

חברת גולן טלקום, שבשליטת אלקטרה מוצרי צריכה , מסיימת את שנת 2019 עם הכנסות של 530 מיליון שקל, גידול של 2% לעומת השנה המקבילה אשתקד. את הרבעון הרביעי החברה מסיימת עם הכנסות של 132 מיליון שקל, גידול של 1.7% לעומת הרבעון המקביל 2018.

הרווח התפעולי של החברה הסתכם ב-2019 ב-105 מיליון שקל, וזאת בנטרול הכנסה חד-פעמית בסך 118 מיליון שקל, המהווה גידול של 15% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. גולן רשמה הכנסה חד-פעמית כתוצאה מהחזר תדרים בדור השלישי וביחד מדובר ב-226 מיליון שקל. הרווח התפעולי המנוטרל ברבעון הרביעי הסתכם ב-28 מיליון שקל.

ה-EBITDA (רווח לפני הפחתות ומסים) הסתכם בשנה החולפת ב-161 מיליון שקל, לעומת 142 מיליון שקל ב-2018; וה-EBITDA ברבעון הרביעי הסתכם ב-40 מיליון שקל, בדומה לרבעון הרביעי אשתקד.

החברה הוסיפה 21 אלף מנויים שהסתכמו ב-927 אלף מנויים בסך-הכול, וההכנסה הממוצעת למנוי עמדה על 48.3 שקל לחודש.