מיכל המאירי בחדשות

סוכן חדשות
 
"הלקוחות לא יודעים מי הם יאנג אנד רוביקאם. בשבילם אנחנו בעלי הבית"
גיא בר כבר היה סגור בתפקיד מנכ"ל גיתם, אבל פניית פרסה ברגע האחרון הביאה אותו לאתגר אחר: מנכ"ל משותף במשרד המשתקם y&r ישראל ■ בראיון ל"גלובס" הוא מסביר מדוע ענף הפרסום נמצא בשפל תדמיתי, ואיך המשרד שלו מנסה לתת פייט למשרדים הגדולים: "פרסום זה להמציא דברים - לא רק פרסומת"
  
 
מתחממים בוועידת הנדל"ן
אריאל, שמולי, בובליל וקוזניצקי - השרים, הח"כים ואנשי העסקים שהגיעו לועידת ישראל לנדל"ן 2014 של "גלובס"
  
 
השיחה: דן שכטמן מתופף
איפה הפגין זוכה פרס נובל כישורי שירה ותיפוף מרשימים? ■ איסה שיר הקדיש מודי כידון למיכל המאירי? ■ ומי הגיע למסיבת הפרידה מתערוכת אנדי וורהול במוזיאון ת"א?
  
 
מנכ"לית גיתם מיכל המאירי: "אני לא מתחככת ולא מתמנגלת"
המאירי בראיון פרישה בלעדי: "זרעתי את הזרעים שיקצרו בדורות הבאים"
  
 
אחרי 9 שנים: מיכל המאירי פורשת מתפקיד מנכ"לית גיתם
‎‎מדובר בהחלטה שקיבלה המאירי כבר לפני כשנה ■ את מקומה יתפסו עמית לבני ועדו הר-טוב כמנכ"לים משותפים
  
 
81% מהמפרסמים בארה"ב זנחו את העמלות. ובישראל?
‎ענף הפרסום הישראלי מחפש מודל כספי חדש להסדרת היחסים עם המפרסמים, ועשוי ללכת לכיוון הפורמט האמריקאי: ריטיינר + בונוס על עמידה ביעדים או קנס על כישלון ■ מדוע משרדי הפרסום בישראל מתעקשים על שיטת העמלות?
  
 
4 משרדים הודיעו שלא יתמודדו על תקציב חברת החשמל
‎המשרדים מתמרמרים נוכח התגמול המוצע, שאמור לעמוד לכל היותר על 8.5% מכלל ההוצאה לפרסום של החברה, תוך התחייבות הזוכה להחזיר את עמלות היתר
  
 
דיון מכריע בענף הפרסום: "שיטת העמלות גוססת לאט"
ענף הפרסום מחפש אלטרנטיבה לשיטת העמלות ששחקה את הרווחיות ■ בכנס מיוחד שנערך היום בחנו הצדדים: האם כדאי לעבור לתשלום לפי שעות? האם שיטת הריטיינר עדיפה? ואולי השיטה הקיימת היא המתאימה ביותר לענף המקומי?
  
 
"הקלות שבה מחליטים לעצור קמפיין לא תעלה על הדעת"
המחאה החברתית חשפה בפני הצרכנים את הכוח שבקולקטיב ■ כיצד צריכים הפרסומאים לפעול בימים שבהם כל קמפיין עלול לעלות על המוקד?
  
 
משרד הפרסום גיתם מקצץ 10% משכר העובדים
הקיצוץ יבוצע במשכורות העובדים המשתכרים יותר מ-7,500 שקל ■ המנכ"לית מיכל המאירי: "אם הייתי מפטרת אנשים כעת, הייתה להם בעיה למצוא עבודה"
  
 
בעקבות חשיפת "גלובס": תנובה נפרדת מגיתם BBDO
‎‎מסתמן: המרוויח הגדול מהמהלך יהיה גליקמן-נטלר-סמסונוב, שיקבל את תקציב מאמא עוף וטירת צבי ■ עפ"י הערכות, מקאן יקבל את המותגים פיראוס ועמק‏
  
 
מי יזכה בקרב על תקציב הפרסום הנחשק של שטראוס?
‎חלק הארי בתקציב הפרסום של שטראוס, המטופל כיום בשלמור, עומד להחליף ידיים, ובקו הסיום במכרז נמצאים אדלר-חומסקי וגיתם ■ "גלובס" משרטט את הקרב על נתח מתקציב הפרסום הגדול בישראל, הכולל את דנונה, מילקי ואחלה
  
 
גיא בר, המשנה למנכ"ל משרד הפרסום גיתם, פורש
בר היה אחראי על ניהול הקריאייטיב בגיתם במשך 5 שנים ■ יישאר עד למינוי מחליף
  
 
"שיטות התגמול הישנות בענף הפרסום כבר לא עובדות"
שיטת העמלות בענף הפרסום יצרה כאוס, ויש המייחסים לה גם את קריסת המדיה ■ חלק מבכירי הענף סבורים כי אימוץ המודלים האלטרנטיביים כבר מעבר לפינה, ואחרים בטוחים שדבר לא ישתנה ■ האם יש סיכוי לשינוי שיטת התגמול בענף?
  
 
הפיטורים בענף הפרסום - צו השעה או טרמפ על המחאה?
ענף הפרסום היה בין הראשונים שהחלו בפיטורי עובדים ■ האם זה בגלל המפרסמים שנלחצו מהמחאה החברתית וסגרו את הברז - או שזהו לחץ לא מוצדק?
  
 
חשיפה: מאחורי הקלעים של מכרז מפעל הפיס
פרוטוקול דירקטוריון מפעל הפיס שהגיע לידי "גלובס" מספק הצצה נדירה על מה באמת קרה במכרז הפרסום בהיקף 40 מיליון שקל בהשתתפות אדלר, גיתם, ראובני-פרידן ושלמור-אבנון-עמיחי
  
 

   12    >

   נמצאו 24 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988