אחרי 9 שנים: מיכל המאירי פורשת מתפקיד מנכ"לית גיתם

‎‎מדובר בהחלטה שקיבלה המאירי כבר לפני כשנה ■ את מקומה יתפסו עמית לבני ועדו הר-טוב כמנכ"לים משותפים

סוף תקופה במשרד הפרסום גיתם BBDO: מיכל המאירי, מנכ"לית המשרד ב-9 השנים האחרונות, פורשת מתפקידה. את מקומה יתפסו עמית לבני ועדו הר-טוב, שיחזיקו בתפקיד מנכ"ל משותף.

פרישתה של המאירי לא נופלת על המשרד באופן מפתיע - מדובר בהחלטה שקיבלה המאירי כבר לפני כשנה. במהלך הזמן שחלף מאז נבחנו האפשרויות השונות הקיימות בשוק לגבי מי שיכול להחליפה, וכן תהליך מסוים של הכשרה שקיבלו לבני והר-טוב לפני הפקדת המושכות בידיהם.

המאירי הייתה בין אנשי השיווק הבכירים הראשונים שבחרו לקבל על עצמם תפקיד ניהולי בענף הפרסום. כמי שנחשבה לסמנכ"לית שיווק כמעט מיתולוגית בתנובה, כשהיא חתומה על אחת מההשקות הגדולות שהיו בארץ - השקת יופלה - התקבל מינויה לתפקיד מנכ"לית גיתם בתדהמה, שכן באותם ימים לא היה מקובל שאיש שיווק בסדר גודל כזה יעבור לתעשיית הפרסום.

למרות הרזומה המרשים שלה בשיווק, למאירי לקח זמן לקבל הכרה כמנכ"לית בתחום הפרסום: הציפייה בשוק הייתה שהיא תקדם את גיתם מבחינת היקף התקציבים המטופל במשרד - תחום שנחשב עד אז לטרטוריה של מושיק תאומים ומודי כידון, ואילו היא בחרה לנסות להזיז את המשרד דווקא בפן המקצועי.

בשנים הראשונות היו אלה מהלכים להעברת הדגש לפן הקריאטיבי של המשרד והתעשייה כולה ובהמשך, בעיקר בשנים האחרונות, מהלכים להוביל את משרדה לשינוי שיטת התגמול.

המאירי מעולם לא פחדה להיות שנויה במחלוקת ולא תמיד ידעו לקבל ולהוביל בענף את המהלכים שאותם היא הובילה. המאירי לא תתנתק לחלוטין מגיתם והיא תהפוך להיות חלק ממועצת המנהלים של הקבוצה.